Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Mitä se muuten sua haittaa jos joku jättää piikit väliin?
Koska hän tuntee olevansa osaltaan vastuussa rokotekattavuuden nostamisessa ja velvollisuudekseen auttaa valtiota sen saavuttamisessa?

Luulen, että hän on tehnyt samaa pyyteetöntä työtä myös influenssarokotteiden kanssa aiempina vuosina. Tai ainakin se olisi loogista.

Koska hän tuntee olevansa osaltaan vastuussa rokotekattavuuden nostamisessa ja velvollisuudekseen auttaa valtiota sen saavuttamisessa?

Luulen, että hän on tehnyt samaa pyyteetöntä työtä myös influenssarokotteiden kanssa aiempina vuosina. Tai ainakin se olisi loogista.
Toden totta olen. Kyllähän nyt fiksu ihminen on mukana pienentämässä riskiä sairaalakuorman nousulle.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Olisi kiva tietää, miten moni rokottamaton tehohoitoa tarvinnut on myöskin ajatellut, ettei piikkiä tarvitse. Vai olisiko sittenkin valtaosalla ollut jokin todellinen terveydellinen syy jättää piikki ottamatta?

Meillä on töissä yks tupakoiva, alkoholia käyttävä, liikuntaa harrastamaton mies joka on piikkiä pakottamassa mulle (33-vuotias, hyväkuntoinen, terve, en missään riskiryhmässä, koronan jo sairastanut) sillä argumentilla etten vaan kuormittaisi sairaalahoitoa. Olen sille kaikki viralliset tilastot näyttänyt ja se kyllä ymmärtää että korona on mulle tosi pieni riski ja se on jopa fimean haittavaikutustilastot nähnyt mutta niin se vaan mulle on vihainen ja pitää mykkäkoulua kun en osallistu tähän hommaan 🤣🤣

Ja se oikeasti vetää tyyliin kaks askia röökiä päivässä. Tupakkaan kuolee 66% todennäköisyydellä ja se tappaa 5000 ihmistä vuosittain Suomessa. Mutta se olen juuri minä joka tulee sairaalahoitoa kuormittamaan 🤣

Jeesus jumalauta miten tyhmäksi voi yksi ihminen muuttua kahdessa vuodessa!!

Olisi kiva tietää, miten moni rokottamaton tehohoitoa tarvinnut on myöskin ajatellut, ettei piikkiä tarvitse. Vai olisiko sittenkin valtaosalla ollut jokin todellinen terveydellinen syy jättää piikki ottamatta?
Ongelma on juurikin siinä että kun viranomaiset selkeästi valehtelevat yhdessä asiassa niin ihmiset eivät usko enää yhtään mitä viranomaiset sen jälkeen sanovat. Valitettavasti se näkyy nyt siinä että ne jotka sitä piikkiä tarvitsevat, eivät sitä ota.

Enkä ottaisi minäkään vaikka olisin 200-kiloinen vanhus. Mielummin menisin kuormittamaan tehohoitoa ja kuolisin. Ihan vaan vittuillakseni tälle korruptoituneelle systeemille.

” Arabiemiraatit kieltää rokottamattomilta kansalaisiltaan matkustamisen ulkomaille 10. tammikuuta alkaen. Uutistoimisto Reutersin mukaan kielto koskee myös kaksi rokoteannosta saaneita. Maa vaatii siis rokotetuilta kansalaisiltaan kolmannen rokotteen ottamista, jos he mielivät matkustaa ulkomaille.”

Sitä kuormaa ei tarvitse pienentää, koska se on suurin. Teenkö tämän oikein?
Badum-tsihhhhh, tää oli aivan loistava!
Toden totta olen. Kyllähän nyt fiksu ihminen on mukana pienentämässä riskiä sairaalakuorman nousulle.
Jos itse olet ottanut rokotteet niin sua ei pitäisi kiinnostaa ollenkaan mitä muut ottaa tai on ottamatta. Eiköhän tässä oo jo käynyt selväksi ettei ne rokotteet meitä saa tästä kurimuksesta pois yhtään sen nopeemmin. Omaa riskiä voit todentotta sillä pienentää ja that's it.

Sillä rahalla mitä tässä on poltettu ihmisten nenänkaiveluun ja yleiseen elämän vaikeutukseen, olisi helposti kahdessa vuodessa nostettu sairaalakapasiteettia. Nyt on vaan onnistuttu ajamaan hoitajia pois alalta, kun niitä olisi tarvittu lisää. Niinkuin vanha sanonta sanoo: Where there's a will, there's a way - nyt on selkeesti prioriteetit ollut jossain aivan muualla ja sen takia me kaikki tässä ollaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom