Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Koska hän tuntee olevansa osaltaan vastuussa rokotekattavuuden nostamisessa ja velvollisuudekseen auttaa valtiota sen saavuttamisessa?Mitä se muuten sua haittaa jos joku jättää piikit väliin?
Toden totta olen. Kyllähän nyt fiksu ihminen on mukana pienentämässä riskiä sairaalakuorman nousulle.Koska hän tuntee olevansa osaltaan vastuussa rokotekattavuuden nostamisessa ja velvollisuudekseen auttaa valtiota sen saavuttamisessa?
Luulen, että hän on tehnyt samaa pyyteetöntä työtä myös influenssarokotteiden kanssa aiempina vuosina. Tai ainakin se olisi loogista.
No ei.Se ei ole siis looginen syy, ettei vain tarvitse niitä?
Potkimalla 1/5 hoitajista?Toden totta olen. Kyllähän nyt fiksu ihminen on mukana pienentämässä riskiä sairaalakuorman nousulle.
Looginen syy jättää lääke ottamatta ei ole se, ettei lääkettä tarvitse. Lääkeyhtiö voisi olla sinulle sopiva työpaikka jos vaan saat tuon viestin perille ihmisille niin, että he uskovat sen.No ei.
Potkimalla 1/5 hoitajista?
Sano tämä puolelle miljoonalle reilusti ylipainoiselle suomalaiselle.Toden totta olen. Kyllähän nyt fiksu ihminen on mukana pienentämässä riskiä sairaalakuorman nousulle.
Sitä kuormaa ei tarvitse pienentää, koska se on suurin. Teenkö tämän oikein?Sano tämä puolelle miljoonalle reilusti ylipainoiselle suomalaiselle.
Sitä kuormaa ei tarvitse pienentää, koska se on suurin. Teenkö tämän oikein?
Ongelma on juurikin siinä että kun viranomaiset selkeästi valehtelevat yhdessä asiassa niin ihmiset eivät usko enää yhtään mitä viranomaiset sen jälkeen sanovat. Valitettavasti se näkyy nyt siinä että ne jotka sitä piikkiä tarvitsevat, eivät sitä ota.Olisi kiva tietää, miten moni rokottamaton tehohoitoa tarvinnut on myöskin ajatellut, ettei piikkiä tarvitse. Vai olisiko sittenkin valtaosalla ollut jokin todellinen terveydellinen syy jättää piikki ottamatta?
Badum-tsihhhhh, tää oli aivan loistava!Sitä kuormaa ei tarvitse pienentää, koska se on suurin. Teenkö tämän oikein?
Jos itse olet ottanut rokotteet niin sua ei pitäisi kiinnostaa ollenkaan mitä muut ottaa tai on ottamatta. Eiköhän tässä oo jo käynyt selväksi ettei ne rokotteet meitä saa tästä kurimuksesta pois yhtään sen nopeemmin. Omaa riskiä voit todentotta sillä pienentää ja that's it.Toden totta olen. Kyllähän nyt fiksu ihminen on mukana pienentämässä riskiä sairaalakuorman nousulle.