Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
3 kpl Basic Nutrition EAA -25%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Porukalle ku sanoo et miten voi olla mahdollista, että Irlannissa x alueella rokotekattavuus oli 99% mut siellä oli huonoin tilanne kaikista niin vastausta ei saa. Niin kauan ku media maalaa rokottamattomien syyks vaikka niitä ois 1% niin jengi on aivan kuistilla
Mitä isompi valhe sitä helpompi se on upottaa ihmisiin. Monihan ei juuri edes hyväksy uskoa muuta kuin mitä valtanarratiivi kertoo, koska "eihän se nyt voi olla toisin koska niin iso juttu muuten".

Se joka ohjaa valtamediaa ohjaa kyllä ihmisiä.

Tähän pyrin itsekin mutta hankalaa varmasti tulee olemaan. Koko ajan menee touhu sekopäisemmäksi ja se on ihmisille täysin ok ja normaalia.

Oman puolisoni kanssa ollaan samaa mieltä näistä asioista, ainut ongelma on se että hän ei täysin ymmärrettävästi aina jaksa kuunnella avautumisiani.
Mietin korona-asioita ja sen epäkohtia käytännössä koko ajan hereillä ollessani. Sanoin jo pääsiäisenä vaimolleni että tämä tulee osaltani päättymään johonkin osastohoitoon tai pitkään sairaslomaan ja se pätee edelleen, oma mielenterveys ihan loppu tästä sekoilusta. Kun vain osaisi olla miettimättä ja provosoitumatta...

Päällimmäinen tunne joka vuodesta 2021 jäi on pettymys ihmisiin. Fiksunakin pitämäni ihmiset ovat täysin vietävissä ja edelleen syyttävät rokottamattomia tästä "tilanteesta".
Kannattaa varmaan miettiä, että mihin asioihin voi itse vaikuttaa ja mihin ei. Sitten voi vain yrittää unohtaa asiat, mihin ei voi vaikuttaa.

Harvoin tulee kyllä netin ulkopuolella asioista väännettyä, tutuista 95% on rokotettuja, joten aika vähän väittelyä kyllä saisi aikaan.

Kannattaa varmaan miettiä, että mihin asioihin voi itse vaikuttaa ja mihin ei. Sitten voi vain yrittää unohtaa asiat, mihin ei voi vaikuttaa.

Harvoin tulee kyllä netin ulkopuolella asioista väännettyä, tutuista 95% on rokotettuja, joten aika vähän väittelyä kyllä saisi aikaan.
Ja näistä 95%:sta suurin osa on ottanut nuo kaksi rokotetta sen takia, koska niiden piti lopettaa pandemia ja rajoitustoimet. Rokotteet myytiin todella hienojen korulauseiden kera, mutta kerta toisensa jälkeen ne on todettu enemmän tai vähemmän valheiksi.

Mutta onneksi jokaiselle halukkaalle näyttää riittävän jabeja säännölliseen käyttöön :)

Ja näistä 95%:sta suurin osa on ottanut nuo kaksi rokotetta sen takia, koska niiden piti lopettaa pandemia ja rajoitustoimet. Rokotteet myytiin todella hienojen korulauseiden kera, mutta kerta toisensa jälkeen ne on todettu enemmän tai vähemmän valheiksi.

Mutta onneksi jokaiselle halukkaalle näyttää riittävän jabeja säännölliseen käyttöön :)
Joo, ne jotka haluavat aloittaa säännöllisen lääkityksen koronatautia vastaan niin se varmasti onnistuu. Ovat todennäköisesti oikeutettuja kolmeen injektoitavaan lääkeannokseen vuodessa.

Mun tutut on lähes poikkeuksetta ottanut rokotteen sen takia, että tauti on rokotteiden kanssa vähemmän epämiellyttävä ja vaarallinen.

Mun tutut on lähes poikkeuksetta ottanut rokotteen sen takia, että tauti on rokotteiden kanssa vähemmän epämiellyttävä ja vaarallinen.

Mulla taas suurin osa ei ole ottanu ollenkaan ja osa sen takia et pääsee matkustamaan. Mulla tosin tutut on 99% terveitä. Työkaverit on taas piikitetty suurimmaks osaks mut ikähaarukkaki eri

Viimeksi muokattu:

Onks tää ollu täällä? Täähän menee kategoriaan huuruiset salaliittoteoriat, mutta ihan hauska yhteensattuma joka tapauksessa.

"Aina vain väki kailottaa Coronavirusta! Alkaa ottaa nuppiin!” Varsinkin tämä kohta. Nuppiin alkaa tosiaan kohta ottaa 😁

Toki se europe active 0.87/100k käyntiä tutkimus oli heikkolaatunen MUTTA, tuskin se kauheesti suurempi on tartuntaäärät saleilta ympärimaailmaa.
Mutta onhan niitä muitakin tutkimuksia tehty aiheeseen liittyen. Ei pelkästään tuo kyseinen europe active tutkimus.

Esimerkiksi se Fitness Australian keräämä data sisälsi 6,26 miljoona a salivisiittia. 423 eri salilla 2020 kesä-elokuun välillä. Datasta löytyi 13 koronavirus tapausta, mutta tartunnat eivät olleen peräisin kuntosalilta.

Britanniassa ukaactive keräsi 8 miljoonaa salikäyntiä sisältävän datan 2020 heinä-elokuun välillä. Yhteensä havaittiin 17 korre positiivista tapausta

Eurooppalaisessa isossa tutkimuksessa ThinkActive raportissa todettiin tartuntamäärien olevan hyvin pieniä. Siellä oli 1,2 tapausta 100 000 ihmistä kohden. Tämän raportin data sisälsi yli 115 miljoonaa salikäyntiä. (tutkimus julkaistu 2020 joulukuussa)

Kotimaassa on myös monet kuntosalit ilmoittaneet heidän koronatapauksista:

Olefit kuntokeskuksia on 35 kappaletta ympäri suomea. 15.3-21 he kertoivat että viimeisen vuoden aikana heidän kuntokeskuksillaan oli käyty 1 428 681 kertaa ja sieltä oli tänä aikana raportoitu 18 altistumista ja 0 koronavirustartuntaa. Altistumisprosentti on siis 0,0013%

View: https://www.instagram.com/p/CMcjxUchpyM/?utm_medium=copy_link

2020 liikuilla 1,6 miljoonaa asiakaskäyntiä
näistä 1,6 miljoonasta asiakaskäynnistä ei ollut lähtenyt yhtäkään koronavirus tartuntaa. Liikulla on 34 kuntokeskusta ympäri Suomea.

Jooel Vatanen (ptvgymien omistaja) kertoi 2021 joulukuun lopulla että tämän pandemian aikana hänelle on tullut kaksi ilmoitusta korona altistumisista. Eli ei tartunnoista vaan altistumia.

2021 lopussa Vertti Harjuniemi (Coloseym kuntosalin omistaja) kertoi myös, että koko pandemian aikana hänelle ei ole tullut tietoon, että hänen kuntosalilta olisi kukaan saanut koronatartuntaa.

Helsingissä oli 2021 helmikuun puolivälissä tänä vuonna oli todennettu 84 tartuntaa kuntosaleille koko epidemian aikana. Jotta tämä luku saa perspektiiviä, niin esimerkiksi Elixialla on ollut Helsingissä 1,25 miljoonaa kuntosalikäyntiä epidemian aikana 13 keskuksessa.

Ja niin edespäin... Ei vaan itseä hirveästi vakuuta nuo kuntosalirajoitukset, että mitkä on ne syyt miksi ne täytyy sulkea. Mutta eipä niitä ole ihan hirveästi edes perusteltu. Juholla hyvä postaus asiaan liittyen.

Hyvin jengi jaksaa kirjotella koronafaneista ja piikkipakottajista.
Sama toki toiseen suuntaan eli vastuuttomat jotka levittää tautia.
Veikkaan jos koronaa ei olis niin näillä olis joku toinen stressin aihe.
Maahanmuutto tai natsit.
Oisko helpompi antaa asioiden olla.
Yrittäjänä tai muussa duunissa vaikeampaa ja ymmärrän vitutuksen kun menee elinkeino.
Muhun ei liity ni itselle aivan sama. Siinähän sulkevat salit raflat rajat.
Joku ottaa rokotteen tai ei ota, ei vois vähempää kiinnostaa.

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Hyvin jengi jaksaa kirjotella koronafaneista ja piikkipakottajista.
Sama toki toiseen suuntaan eli vastuuttomat jotka levittää tautia.
Veikkaan jos koronaa ei olis niin näillä olis joku toinen stressin aihe.
Maahanmuutto tai natsit.
Oisko helpompi antaa asioiden olla.
Yrittäjänä tai muussa duunissa vaikeampaa ja ymmärrän vitutuksen kun menee elinkeino.
Muhun ei liity ni itselle aivan sama. Siinähän sulkevat salit raflat rajat.
Joku ottaa rokotteen tai ei ota, ei vois vähempää kiinnostaa.
Niin? Ja keneen sitä tautia levitetään? Jokaisella on katsos mahdollisuus eristäytyä neljän seinän sisään tai käyttää kunnollista ffp2-maskia tai vaikka vetää avaruuspuku päällä joka paikassa. Jos sinä saat tartunnan, niin sinä olet siihen syyllinen. Ei kukaan muu. Ei valtio, ei kukaan maskiton, ei kukaan piikitön. Sinä itse. Sinä olet syyllinen omaan sairastumiseesi. Ottakaa kommarit itse vastuu terveydestänne älkääkä ulisko että se on valtion tai muiden ihmisten tehtävä.

Mulla taas suurin osa ei ole ottanu ollenkaan ja osa sen takia et pääsee matkustamaan. Mulla tosin tutut on 99% terveitä. Työkaverit on taas piikitetty suurimmaks osaks mut ikähaarukkaki eri
Minkä ikäistä ja millaista porukkaa tutut sulla on? Kuulostaa jännältä, että ei suurin osa olis ottanut, oletan että aika nuorta tuttua sulla, liekö parikymppistä. Oma tuttavapiiri 30-45v, oman ja vaimon opiskelun ja työn kautta syntynyt porukka, joten isoin osa akateemista ihmistä.

Niin? Ja keneen sitä tautia levitetään? Jokaisella on katsos mahdollisuus eristäytyä neljän seinän sisään tai käyttää kunnollista ffp2-maskia tai vaikka vetää avaruuspuku päällä joka paikassa. Jos sinä saat tartunnan, niin sinä olet siihen syyllinen. Ei kukaan muu. Ei valtio, ei kukaan maskiton, ei kukaan piikitön. Sinä itse. Sinä olet syyllinen omaan sairastumiseesi. Ottakaa kommarit itse vastuu terveydestänne älkääkä ulisko että se on valtion tai muiden ihmisten tehtävä.
Nyt meni täysin ohi mikä tässä oli pointti.
Kommarit?

Nyt meni täysin ohi mikä tässä oli pointti.
Kommarit?
"Vastuuttomat jotka levittää tautia"

Ei kenenkään tarvitse välittää vastuuttomista taudinlevittäjistä jos itse kantaa vastuun omasta terveydestään em keinoilla.

Kommunismiin kuuluu ajatuksena että yksilö ei ole ikinä vastuussa itsestään vaan vastuu annetaan valtiolle ja muille ihmisille. Koronan hoitaminen valtiojohtoisesti on ollut loistava (ja kammottava) esimerkki kommunistisen ajattelun vaaroista.

Järjen ääntäkin välillä.

Nohynek penää keskustelua suomalaisten rokottamisesta – kolmosannoksen suoja tartunnalta hiipuu nopeasti​

Monissa Afrikan maissa vain murto-osa väestöstä on saanut edes yhden annoksen. Kolmansien annosten kiirehtimistä länsimaissa on paheksuttu, ja THL:n Nohynekin mielestä rokotusstrategiasta pitäisi keskustella.

Ja mistä ne sen tietää kun eivät ole sairastaneet rokotettuna ja rokottamattomana. Ei ne sitä tiedä, vaan lykkivät erittäin ristiriitaista rokotetta koska niin käsketään. Ihmisen typeryys on ylittänyt jo inhimilliset rajat. Isot miehet istuu autoissa maskit naamalla kuin vauvat tutti suussa ja panikoi netissä kuin naiset jostain kusisesta nuhasta.

"Sanoin jo pääsiäisenä vaimolleni että tämä tulee osaltani päättymään johonkin osastohoitoon tai pitkään sairaslomaan ja se pätee edelleen, oma mielenterveys ihan loppu tästä sekoilusta. Kun vain osaisi olla miettimättä ja provosoitumatta..."

Kannattaa ottaa iisisti ja ei seuraa tätä hulluutta hetkeen ollenkaan. Tuohan noilla on juurikin tavoitteena eli joka aivopestään mukaan vietäväksi tai sitten koittaa tehdä hulluksi ihmisen joka näkee tämän kusetuksen.
Mä olen toiminut juurikin noin, en toki sen takia et pää mitenkään sekoaisi tästä loputtomasta sekoilusta mikä tällä hetkellä vallitsee. Ei vain enään kiinnosta juurikaan lukea mitään mikä liittyy koronaan, on elämässä parempaakin tekemistä kuin lukea joka päivä samat uutiset kuinka monta tsiljoonaa tartuntaa on taas päällä ja kuinka paljon jengiä teholla. Loputonta paskaa tuo median suoltamat uutiset, ihmisille myydään pelkkää paskaa päivästä toiseen.

Käyn toki välissä viihdyttämässä itseäni lukemalla kuinka sekaisin jengi on edelleen tästä touhusta. Yrittäjien puolesta kyllä vituttaa ihan huolella kun taas kuritetaan oikeen urakalla.

"Vastuuttomat jotka levittää tautia"

Ei kenenkään tarvitse välittää vastuuttomista taudinlevittäjistä jos itse kantaa vastuun omasta terveydestään em keinoilla.

Kommunismiin kuuluu ajatuksena että yksilö ei ole ikinä vastuussa itsestään vaan vastuu annetaan valtiolle ja muille ihmisille. Koronan hoitaminen valtiojohtoisesti on ollut loistava (ja kammottava) esimerkki kommunistisen ajattelun vaaroista.
Tarkoitin että toinen puoli jengistä haukkuu rokotettuja rokotefaneiksi(kommunistit oli uus) ja sit rokotetut fanaatikot haukkkuu rokottamattomia vastuuttomiksi.
Itse en kuulu kumpaankaan ääripäähän.

Ja mistä ne sen tietää kun eivät ole sairastaneet rokotettuna ja rokottamattomana. Ei ne sitä tiedä, vaan lykkivät erittäin ristiriitaista rokotetta koska niin käsketään. Ihmisen typeryys on ylittänyt jo inhimilliset rajat. Isot miehet istuu autoissa maskit naamalla kuin vauvat tutti suussa ja panikoi netissä kuin naiset jostain kusisesta nuhasta.
Ootko ajatellut ettei kaikki lyki rokotetta siksi että niin käsketty?
Voisiko olla että ovat sitä mieltä että rokote ehkäisee vaarallisen taudin.
Miks sua haittaa jos joillain urpoilla on maski naamassa kun ajavat autoja tai vaik kaupassa, ihan sama.
Mitä väliä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom