Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Ei se ole vain HUS sairaalat jotka on menneet tukkoon oireettomista rokotetuista kotitestipositiivisista hölmöläisistä:
Siis tää on niin vitun hölmöä hallituksen ja THL:n osalta myös. Ensin huudetaan kurkku suorana että pienestäkin oireesta heti testiin ja sitten yht`äkkiä ei saisikaan mennä testiin. Lisäks oli niin odotettavissa että porukka menee varmuuden vuoksi ennen joulua testiin, jotta voidaan mennä sukuloimaan turvallisesti. Hölmöläisiä koko maa täynnä saatana.

Onko niin, että kansallisen tason urheilijat voivat jatkaa treenaamista?
Pitää etsiä joku laji, jossa on halvin mahodllinen lisenssi ja SM-kisat, niin eikös tuon jo pitäisi riittää?

Salit tuskin avautuu, ainakaan ilman passia. Jos neniä kaivellaan ensi viikolla ahkerasti, niin eiköhän uudet huiput positiivisissa saada kasaan ja niitä voidaan kauhistella ensin lehdistössä ja sen jälkeen kansa itse vaatii tiukempia toimia. Eli sulut jatkuu, tai passi tulee olemaan kaikkialla paitsi ruokakaupassa ja apteekissa pakollinen, eikä negatiivisella testillä saa sitä enää vihreälle.

Piti olla nii saatanan foliohattua se ihmisten sirutus. Koronapassi mikrosirulla.

Ruotsalaisfirma esitteli ihon alle asennettavan mikrosirun, joka on samalla myös koronapassi

Foliohatut osasivat ennustaa tämän "Kätevä"-sanamuotoa myöten. :ROFLMAO: Olen vaikuttunut.

"Ruotsalainen start up -yritys Dsruptive Subdermals on esitellyt pienen ihon alle asennettavan mikrosirun, johon pystyy tallentamaan kätevästi kaikenlaista tietoa, esimerkiksi koronapassin."
"– Tämä tarkoittaa sitä, että minulla on aina koronapassi mukana ja se voidaan tarkistaa kätevästi, kertoo Dsruptive Subdermalsin toimitusjohtaja Hannes Sjöblad uutistoimisto AFP:lle."

Salit tuskin avautuu, ainakaan ilman passia. Jos neniä kaivellaan ensi viikolla ahkerasti, niin eiköhän uudet huiput positiivisissa saada kasaan ja niitä voidaan kauhistella ensin lehdistössä ja sen jälkeen kansa itse vaatii tiukempia toimia. Eli sulut jatkuu, tai passi tulee olemaan kaikkialla paitsi ruokakaupassa ja apteekissa pakollinen, eikä negatiivisella testillä saa sitä enää vihreälle.
Kuinkahan muuten tuon passin käyttöönpalautus oikein perusteltaisiin? Jos oikein ymmärsin, nykypiikit 1-3 eivät auta paskan vertaa moronicin tarttumisen estämiseen eli passilla ei olisi edes sitä fiktiivistä hyötyä, joka on ollut deltan kanssa.

Mä ainakin mielelläni ottaisin sirun jos sinne saa pankkikortin/passit tjsp. Miten ne voi kettää haitata.

Mulla ainakin puhtaat jauhot pussissa niin ei haittaa jos vaikka jälkityskin olisi. Ei haittaa jos vaikka kaikki tietäs missä menen.

Mä ainakin mielelläni ottaisin sirun jos sinne saa pankkikortin/passit tjsp. Miten ne voi kettää haitata.

Mulla ainakin puhtaat jauhot pussissa niin ei haittaa jos vaikka jälkityskin olisi. Ei haittaa jos vaikka kaikki tietäs missä menen.
Kuten sanottu ota kaikki piikit ja sirut itseesi.

Se ettei halua mitään siruja itseen tee ihmisestä mitään "hämärätyyppiä" mitä implikoit taas. Tässähän se uusin narratiivi onkin.

"ai et halua sirua? NO MITÄ SALATTAVAA SULLA SITTEN ON HÄ?"

Voi ottaa talteen

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%

Sä ootkin lammas, teet ja suostut kaikkeen mitä vaan keksitään. Just sun tyyppisten ihmisten takia täällä menee kaikki paska heittämällä läpi.

Sulle varmaan kävis myös että toi Kiinan pisteytysjärjestelmä tulis Suomeenkin

12F75878-7CA5-4B19-9315-9F1990BED1AA.jpeg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom