Deleted member 50104
O
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo mun laittama kuva on ihan samasta tilastosta mutta suhteutettuna osuudet.
32 kpl pompannu 199kpl. Aika iso kasvu ?Tuo mun laittama kuva on ihan samasta tilastosta mutta suhteutettuna osuudet.
Mikä kasvu? En ymmärrä32 kpl pompannu 199kpl. Aika iso kasvu ?
Joskus luin että voi olla flunssa/influenssa yhtäaikaa myös koronan kanssa, onkohan yhtään testattu sairaalassaolevia että onko samaan aikaan useampaa viruskuormitusta? Itselle vähän arvoitus mutta varmaan myös riippuu henkilöstä/flunssan rajuudesta että onko vastustuskyky huonontunut vai onko se normaalia valppaampi juuri sairastetun virustaudin vuoksi?
Kieltämättä itse kun olin flunssassa viime viikolla niin mietin että oishan se aika vitun jipii saada se samaan aikaan tai heti perään, nyt kun kuitenkin kaikki paskat yhtä aikaa liikkeellä. Kuitenkin oli sellainen itselle normaalia kovempi kun monta päivää kuumeessa, sama tauti mikä on kiertänyt kohta koko Suomen.
Ihan vaan sivuhuomautuksena niin eipä noi rajoitukset tehoa sitten yhtään tuollaiseen flunssaan kun käy kaikki läpi, siinä näemme hyvin että kaikki ne jotka olisi kuollakseen kuolisi kun tänne iskee oikeasti helposti tarttuva ja oikeasti kunnolla tappava virus.
=== lisää kuormaa terveydenhuoltoon ja mukava lisälasku tuleville vuosille. Touhusta puuttuu ihan täysin ison kuvan katsominen.Niin ja tietysti muutama tyyppi lopettamaan liikkuminen kun pitävät salilta/harrastuksista riittävän pitkän tauon niin paluuta ei ole.
On näitäkin mutsin tutuista jotka kävivät seniorina salilla, mutta nyt tuntuu olevan mentaliteetti muutenkin että siellähän pöpöjä vasta leviää jne.Onhan nämä "rajoitukset" aivan naurettavia ja ainoa asia mitä näillä saa aikaan on yrittäjille vaikeuksia. Niin ja tietysti muutama tyyppi lopettamaan liikkuminen kun pitävät salilta/harrastuksista riittävän pitkän tauon niin paluuta ei ole.
Mulla kävi just näin. Olin n. viikon ollu syysflunssassa ja sit siihen päälle lapsi toi koronan koulusta. Viikon oli kurkku kipee ja pikku nuha, mutta neg. Sit yhtäkkiä nous kuume ja posi. Ei ollu rokotusta, mutta selvisin. Pelailin pleikkaa ja otin rennosti.Joskus luin että voi olla flunssa/influenssa yhtäaikaa myös koronan kanssa, onkohan yhtään testattu sairaalassaolevia että onko samaan aikaan useampaa viruskuormitusta? Itselle vähän arvoitus mutta varmaan myös riippuu henkilöstä/flunssan rajuudesta että onko vastustuskyky huonontunut vai onko se normaalia valppaampi juuri sairastetun virustaudin vuoksi?
Kieltämättä itse kun olin flunssassa viime viikolla niin mietin että oishan se aika vitun jipii saada se samaan aikaan tai heti perään, nyt kun kuitenkin kaikki paskat yhtä aikaa liikkeellä. Kuitenkin oli sellainen itselle normaalia kovempi kun monta päivää kuumeessa, sama tauti mikä on kiertänyt kohta koko Suomen.
Ihan vaan sivuhuomautuksena niin eipä noi rajoitukset tehoa sitten yhtään tuollaiseen flunssaan kun käy kaikki läpi, siinä näemme hyvin että kaikki ne jotka olisi kuollakseen kuolisi kun tänne iskee oikeasti helposti tarttuva ja oikeasti kunnolla tappava virus.
Tästä kuvasta voit ainaki ikäryhmiä katsella.
Ihanko totta? Ihmiset on siis oikeasti sisäistäneet ton ajatuksen että rokotettuja pitää suojella rokottamattomiltaFaijakaan ei muuten ymmärtäny sitä, että mun rokotestatus ei vaikuta tippaakaan siihen millasena se korona hänelle tulee jos mulla sattus olemaan. Luuli, että jos oon rokotettu niin hänelle ei tuu niin pahana. Hän on siis ottanu 2 ja alkuvuodelle varattu seuraava
Meneekö tälläinen roskasivu porukalle oikeasti läpi?
Meneekö tälläinen roskasivu porukalle oikeasti läpi?
Ihanko totta? Ihmiset on siis oikeasti sisäistäneet ton ajatuksen että rokotettuja pitää suojella rokottamattomiltaKyllä tää tyhmyys ihmisissä on huikeeta.
Kyllähän siellä myös yhteisen asian takia ollaan. Jokainen rokotus pienentää potentiaalia sairaalakuorman kasvamiseen, mitä joudutaan rokotuksilla hillitä.Kyllä vain näin oli. Joutu vähän selventää asiaa. En tiedä halusko ymmärtää siltikään. Ei ihmekkää ku avokki kävi ottamas sen ekan niin siellä mummot ja papat sano et ”ei haittaa ku rokottaja ei ole aikataulussa ku hyvän asian puolesta täällä ollaan” ja muut vanhukset myötäili. NOPE. Siellä ollaan ittensä takia jos näkee tarpeelliseks
Höpöhöpö.Kyllähän siellä myös yhteisen asian takia ollaan. Jokainen rokotus pienentää potentiaalia sairaalakuorman kasvamiseen, mitä joudutaan rokotuksilla hillitä.
Kyllähän siellä myös yhteisen asian takia ollaan. Jokainen rokotus pienentää potentiaalia sairaalakuorman kasvamiseen, mitä joudutaan rokotuksilla hillitä.