No ei se kyllä minun persettä kutita vaikka miten kävis. En minä Nordinillekkaan syöpää toivo vaikka se akka tuskin muuten mitään oppiikaan.Elä ny tuommosia sentään toivo... jotain rajaa!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei se kyllä minun persettä kutita vaikka miten kävis. En minä Nordinillekkaan syöpää toivo vaikka se akka tuskin muuten mitään oppiikaan.Elä ny tuommosia sentään toivo... jotain rajaa!
Voi toki olla, että mä saan täyden alarmisti leiman ohtaani, mutta kun luvut on luokkaa tämä:
View: https://twitter.com/BNODesk/status/1474794303272673283?s=20
View: https://twitter.com/BNODesk/status/1474588014118637568?s=20
View: https://twitter.com/BNODesk/status/1474411452857561088?s=20
...Niin ihan oikeesti. Kyllä on sairaalat helisemässä. Nää on ihan oikeesti valtavia tartuntalukuja.
edit. jenkeissä on muuten ilman täysin rokotettuja tollaset 130miljoonaa..
Mites jos ne ketkä vapaahetoisesti ottavat jotain, olkoot korona, koronarokote tai Igorin piikki ja haluaa hoitoon. Igorin piikeistä on ainaskin menty hoitoon niin päteekö sama siihen?Mä kannatan sellaista kammottavaa maailmankatsomusta nimeltään libertarismi. Katson että yksilö ei lähtökohtaisesti tarvitse valtiota vaan yksilön tehtävä on itse vastata esimerkiksi omasta terveydestään.
Valtion rooli pitäisi olla vain tiedottaa rehellisesti kansalaisiaan että mitä täällä tapahtuu ja mitä kannattaa tehdä. Esimerkiksi maskipakon vaihtoehtona olisi pitänyt olla koronaa pelkääville ffp2-maskin käyttö (jos he niin itse haluavat).
Kaikkien toimenpiteiden pitäisi olla suosituksia ja täysin vapaaehtoisia. Toki on oletettavaa että tällainen lähestymistapa johtaa sairaaloiden täyttymisiin ja lisääntyneisiin kuolemiin. Valtio voi yrittää lisätä henkilöstöresursseja kaikin mahdollisin keinoin (tarkoittaa lähinnä palkkojen nostamista hoitajille ja lääkäreille). Ne hoidetaan ketkä voidaan.
Haluan nyt painottaa että jos joku kuolee tai sairastuu koronaan, niin se on sen yksilön syy että näin on päässyt tapahtumaan. Kukaan muu kuin yksilö itse ei vastaa yksilön terveydestä. Jokainen voi omalla vapaalla tahdollaan eristäytyä neljän seinän sisään, käyttää mitä tahansa suojaimia ja ottaa niin monta rokotetta kuin haluaa. Jos yksilö ei näin halua tehdä on se hänen oma ongelmansa eikä valtioita tai toisia ihmisiä syytetä hänen sairastumisestaan.
Eli tiivistetysti: valtio rehellisesti tiedottaa mitä tapahtuu ja mitä kannattaa tehdä ja hoitaa ne jotka pystyy hoitamaan. Yksilö ottaa omalla terveydellään sellaisia riskejä kuin haluaa.
jep...Isot numerot saa tärisemään vaikka mitään ei seuraisikaan
Testaushysteria lähtee käsistä. Monessa paikkaa katto on tullut vastaan. Nyt prkl ihmiset, pysykää kotona!
View: https://mobile.twitter.com/aginnt/status/1474528756048056323
V..tu, ihmiset ei malta pysyä poissa nenänkaivuusta edes jouluaattona. On se kova vimma mennä. Kumma kun ei ole itsellä tullut vielä kertaakaan edes mieleen moinen.Aattona otetuista 8k testistä, 21% hus alueella poseja. Hs
Ajoittain nuo hyvät perseet aiheuttaa kyllä ikäviä keskittymisongelmia.Kaikkein parasta olisi jos useampi rafla olisi vaan todennut ettei lähde tähän pelleilyyn mukaan. Nyt kun meillä on käytännössä yksi näyttävä rafla joka tuota tekee ja ehkä kourallinen muita, sillä ei oikeen oo vaikutusta. Jos taas rafloja olisi satoja, olisi tarkastajilla sun muilla pikkusen vaikeempaa. Harmi vaan ettei tilanne taida olla vielä niin paha että moni pistäisi elantoaan tulilinjalle kun lopputulos on epävarmaa.
Vielä ois pari päivää aikaa treenaa saleilla, pojat. Make it good, ja toivottavasti joku hyvä perse(tai pari) osuu samaan aikaan paikalle. Kohta meinaan on kylmää treeniä.
Sama itellä. Ei voi kuin ihmetellä, miksi siellä testeissä täytyy joka välissä juosta!! Näillä hepuilla kannattaisi alkaa miettimään omia elintapojaan, jos jatkuvan nuhan takia joutuu tikku nenässä elämään.Kumma kun ei ole itsellä tullut vielä kertaakaan edes mieleen moinen.
Testotasot vaan ampuu ylös, mut niskat menee välillä ihan saatanan jumiin ku kääntää päätä siinä tehdessä.Ajoittain nuo hyvät perseet aiheuttaa kyllä ikäviä keskittymisongelmia.
No eikös tuosta ole dataa muualtakin että on lievempi?Tohon lievyyteen on saattanu vaikuttaa SA nuoret ihmiset, 70% on jo tavannu koronan aiemmin( 90k ihmistä muuten kuollu SA:ssa. ottaen huomioon nuoren väen..). Se on saattanu luoda vähän vääränlaista kuvaa.
SUomessa ei ole kun yksittäisiä potilaita ollu teholla. Lapset kontekstina. Niille on tullu ns. mic-c oireyhtymä.