Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Höpöhöpö.

Rokote otetaan jos aidosti pelkäät koronaa (eli hyvästä, lääketieteellistä syystä). Loput ottaa siksi että pääsee matkustamaan, baariin tai töihin. Huono itsetunto on myös merkittävä syy piikille (ei kestetä sosiaalista painetta kun jatkuvasti ulistaan ottamaan rokote). Moni tietysti ottaa piikin että saa hyvesignaloida somessa.

Siinäpä ne syyt onkin. Jos oot nuori ja terve ja olet edes yksinkertaisiin koronatilastoihin tutustunut, niin ei sellainen ihminen piikkiä ota siksi että kuvittelee joskus kuormittavansa sairaanhoitoa.
Koronassa on se ärsyttävä piirre että se on moniin kovakuntoisiin iskenyt todella ikävästi.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
” Tänä syksynä teholla on ollut paljon 30–50-vuotiaita, joista valtaosa on ollut rokottamattomia.

– Hoidossa on ollut myös perusterveitä ihmisiä, joista ei päällepäin ajattele, että he voisivat saada vakavan taudin. Monilla tehohoitoon päätyvillä on vakavan koronataudin riskitekijöitä, mutta ei toki kaikilla, Puoliväli-Oksala kertoo.”

Tälläsiä tekstejä ladellaan mut ei kumminkaan määriä voida laittaa ketkä on oikeesti täysin terveitä muutenki ku ulkopuolisesti. Kaikki tietää syyn

Itse en tiedä vielä ketään jolle olis iskeny todella ikävästi, vaikka kymmenillä tutulla ollut. Ja muutenkin kun kyselee, niin kukaan ei tunnu tietävän ketään joka olis menny oikeesti hunoon kuntoon. Jos tästä nyt oikeesti moni menis huonoon kuntoon, niin luulis nyt tässä kahden vuoden aikana olis edes yhdestä kuullu.:unsure:

Viimeksi muokattu:
Itse en tiedä vielä ketään jolle olis iskeny todella ikävästi, vaikka kymmenillä tutulla ollut. Ja muutenkin kun kyselee, niin kukaan ei tunnu tietävän ketään joka olis menny oikeesti hunoon kuntoon. Jos tää tästä nyt oikeesti moni menis huonoon kuntoon, niin luulis nyt tässä kahden vuoden aikana olis edes yhdestä kuullu.:unsure:
Luulis että olis itekkin mennyt. Kuitenkin ei missään kuplassa ole ja maskeja sun muita ei käytä ja emäntä kantaa pääkallopaikalta jatkuvasti mörköjä kotiin.
Aika hiljaista vaikka nenä nyt on tukossa ja vähän päätä särkenyt. Omicron?

Itse en tiedä vielä ketään jolle olis iskeny todella ikävästi, vaikka kymmenillä tutulla ollut. Ja muutenkin kun kyselee, niin kukaan ei tunnu tietävän ketään joka olis menny oikeesti hunoon kuntoon. Jos tästä nyt oikeesti moni menis huonoon kuntoon, niin luulis nyt tässä kahden vuoden aikana olis edes yhdestä kuullu.:unsure:
Sama minulla. Ei flunssaa kummempi ole ollut kellään tuntemallani. Emännän sisko sai perjantaina posin. Ihan tavalliset flunssan oireet hänelläkin

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Tasapuolisuuden nimissä on sanottava että en kyllä tiedä kuin yhden joka rokotteistakaan on mitään sivareita saanut. Vähän lämpöä hänelläkin

Ai se piikki otetaan työn takia. Mä luulin että rokote otetaan lääketieteellistä syistä. Kylläpä olen ollut tyhmä.
Urheilijan ammattissa lääketieteelliset syyt ja työ kulkee aika vahvasti käsi kädessä.

Et sää tyhmä ole välttämättä, et vain ole asiaa ajatellut.

Urheilijan ammattissa lääketieteelliset syyt ja työ kulkee aika vahvasti käsi kädessä.

Et sää tyhmä ole välttämättä, et vain ole asiaa ajatellut.

Ingebritsen luultavasti samaa mieltä sun kanssa.

"NORJALAINEN keskimatkojen tähtijuoksija Filip Ingebrigtsen on vihdoin saanut selityksen heikkoon kauteensa, norjalaislehti Verdens Gang (VG) kertoi sunnuntai-iltana.

Syynä vaisuuteen ovat VG:n mukaan Ingebrigtsenin ottaman koronarokotteen aiheuttamat jälkioireet. Ingebrigtsen, 28, sai vahvistuksen asialle maanantaina.

Hän kertoo tunteneensa olonsa toisinaan täysin tyrmätyksi. Koska arkiset asiatkin ovat olleet juoksijalle taistelua, tilannetta on pyritty selvittämään lukuisilla verikokeilla."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom