Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on vuorostaan sanottava että tää on jo parodiaa. Vaan taitaa oll kuitenkin tragediaa.Zerottajan päiväkirja osa 23647:
"Ihanaa odottaa lasten kanssa jouluaattoa ja pelata unoa
Meillä on todella hyvin ahkerassa käytössä maskit ja turvavälit pääsääntöisesti pelatessakin ja leffaa katsoessa (paitsi kuvassa).
Lapsetkin oppineet jo pikkuhiljaa terveen ja järkevän tavan suhtautua tähän koronaan.
Pienin toivoo pukilta käsidesiä ja vanhempi maskeja ja turvavälin mittaustikun! Mä en kestä kuinka näistä mun pikkuisista on tullut niin vastuullisia!
Kavereitakin voi kuulemma nähdä yhtä hyvin whatsappissa videopuhelussa eikä tarttee mitään tyhmää ulkona leikkimistä.
Kiitos Kiurullekin kun hoidat tämän niin mallikkaasti!
Nuorimmainen oli ihan paras kun sanoi aamulla mulle, että voi juoda aamukaakaon maskin läpi vedetyllä pillillä..isin oma sankari"katso liitettä 237164
Zerottajan päiväkirja osa 23647:
"Ihanaa odottaa lasten kanssa jouluaattoa ja pelata unoa
Meillä on todella hyvin ahkerassa käytössä maskit ja turvavälit pääsääntöisesti pelatessakin ja leffaa katsoessa (paitsi kuvassa).
Lapsetkin oppineet jo pikkuhiljaa terveen ja järkevän tavan suhtautua tähän koronaan.
Pienin toivoo pukilta käsidesiä ja vanhempi maskeja ja turvavälin mittaustikun! Mä en kestä kuinka näistä mun pikkuisista on tullut niin vastuullisia!
Kavereitakin voi kuulemma nähdä yhtä hyvin whatsappissa videopuhelussa eikä tarttee mitään tyhmää ulkona leikkimistä.
Kiitos Kiurullekin kun hoidat tämän niin mallikkaasti!
Nuorimmainen oli ihan paras kun sanoi aamulla mulle, että voi juoda aamukaakaon maskin läpi vedetyllä pillillä..isin oma sankari"katso liitettä 237164
Hei kamoon, siis vitsillä (omalta kohdalta) tottakai! Rupes vaan naurattaa ja päätin ottaa heti kuvan kun pelattiin uunoa ja poika kysyi yhtäkkii, että mitenhän ne maskit naamalla olevat pelaisi kotona tätä uunoa jotka tuolla kadulla kävelee?Nyt on vuorostaan sanottava että tää on jo parodiaa. Vaan taitaa oll kuitenkin tragediaa.
Joo tottakai on! Vastasinkin jo tuohon muriaani-nimimerkille ylempänä tähän asiaan liittyen..Onhan toi nyt oikeasti vain parodiaa, eikä totta?
Kuinkahan yleistä tämä on että vääriä positiivisia testejä tulee? Kaverin perheessä kävi samalla tavalla. Siis tuo Tammisen kommentti.
View: https://twitter.com/HamalaisPete/status/1472260632305184774?s=20
Näin just, ajatuskatko.. Kaverin perheessä tyttö sai koulusta koronan ja hetken päästä muillakin oli kurkku hieman kipeä. Muut sai posin mutta kaverilla nega. Oli viikon töissä ja kurkku taas hieman kipeyty niin kävi uudestaan testissä ja sitten saikin positiivisen. Muilla loppui karanteeni niin kaverilla alkoi.Tää Kertoo enemmän siitä, että on enemmän vääriä negatiivisia.
Tapauksia on pirusti enempi kuin virallisesti. 8.3miljoonaa testiä tehty, noin 200k posia.Näin just, ajatuskatko.. Kaverin perheessä tyttö sai koulusta koronan ja hetken päästä muillakin oli kurkku hieman kipeä. Muut sai posin mutta kaverilla nega. Oli viikon töissä ja kurkku taas hieman kipeyty niin kävi uudestaan testissä ja sitten saikin positiivisen. Muilla loppui karanteeni niin kaverilla alkoi.