En tiiä olenkohan ihan väärässä, mutta varmasti on ihmisiä jotka suorastaan PETTYVÄT jos korona olisi ohi... tai niin, että se luokiteltaisiin mediassa lopulta flunssan kaltaiseksi. Tuntuu, että jotkut ovat saanet tästä koronasta ikäänkuin elämäntarkoituksen. Tunteeko sitä kuuluvansa jotenkin "porukkaan" kun on saanut vetää tuolla maskit päällä, jauhaa yhdessä ja somessa sekä elää tätä korona-aikaa yleensäkin.
Nyt jos se kaikki "viedään" pois niin mitä jää jäljelle.. mistä sitten revitään elämään sitä sisältöä. Jatketaanko vielä tovi sitä hypetystä kuinka helvetin vaarallinen se tauti on ja miksi näin väärin päätettiin. Toivottavasti olen väärässä.
Onko nämä koronaa pelkäävät AINA olleet jokaisesta asiasta kiihkoilijoita vai onko tämä plandemia vain nostanut esille niistä sen (pelon) puolen jota ei aiemmin ollut tavallisten tartuntatautien kanssa. Monetkohan kahvihetket ja illanistuijaiset on vietetty näiden ihmisten kesken (rokotettuina tietenkin) jossa on vertailtu oikein kilpaa kuka on eniten rajoittanut elämää ja desinfioitu kengänpohjallisista lähtien. Kenen lapsi on nukkunut pisimpään maski päässä päiväunet päiväkodissa.. jne.
Itse ainakin rokotevastaisena toivoisin, että tämä paska saataisiin päätökseen lopultakin. Ei ole vaikuttanut minun eikä lasten elämään toistaiseksi millään tavalla joten en "menetä" enkä jää kaipaamaan mitään tästä. Helvetin pettynyt olen vain koko saatanan Suomeen missä asun ja myös muuhun maailmaan. Tätä ei todellakaan ole hoidettu järkevästi, hienosti tai edes perkele hyvin!
Jätetty paljon kysymyksiä auki, eikä ole ollut täysin AVOINTA keskustelua vaan selvää salailua ja eniten vituttaa se kuinka koko helvetin maailman mediat noudattavat yleistä narratiivia viimeiseen asti. Okei jotain muutamaa poikkeusta lukuunottamatta (onneksi, vaikka se onkin kärpäsen paska autiomaassa).
Esimerkkinä oma yksinasuva äiti kohta 80v. niin ei internettiä vaan pelkkä televisio seurana. Jumalauta sitä aivopesua ja putkinäköä tähän touhuun. Tämähän olisi ollut täysin läpihuutojuttu ennen internettiä tehdä mitä tehdään nyt. Se olisi usutettu normiksi suomessakin alta aikayksikön, että piikkejä tulisi vähän väliä. Ei olisi vaihtoehtomediaa.
Tämä kaikki ihan siis yleisellä tasolla pohdintaa, ei sen kummempaa.. kaippa tätä tarinointia voisi jatkaa loputtomiin... tulipahan sanottua ja jää pakkiksen historiaan minunkin osalta