Mä voin näyttää parempaa esimerkkiä jos sä näytät miten. Eihän tässä ole mitään muuta mahdollisuutta kuin huudella sivusta, niin mulla kun Halla-ahollakin. Vähän vitun outo mielipide että pitäisi tehdä itse paremmin ennen kuin saa arvostella. Tässähän ei ole kenelläkään muulla kuin hallituksella mahdollisuutta tehdä yhtään mitään. Kritiikkiä ei saa antaa, koska se on rääkymistä. En ymmärrä sun logiikkaa. Tai kai tässäkin on kyse siitä kuka sitä kritiikkiä antaa. Halla-aholla siihen ei ainakaan ole oikeutta.
En minäkään ymmärrä sun logiikkaa.
Ei mun tartte sulle näyttää yhtään mitään, en ole arvostellut nykyhallituksen toimintaa negatiiviseen sävyyn?
Kaikilla meillähän on mahdollisuus tehdä osansa? Se iso osa. Kai sä senverran ymmärrät edes? ;)
EDIT:
Viitaten ylläolevaan:
Nyt ei tarvita näitä idiootteja?
“Tämä ei ole leikin asia” – Poliisi: Uudenmaan rajaa pyritty ylittämään kohdista, joissa ei ole tarkistuspisteitä
Helsingin poliisi kertoo Twitterissä, että sen tietoon on tullut, että Uudenmaan maakuntarajaa pyritään ylittämään kohdista, joissa ei ole tarkistuspisteitä. Poliisi vetoaa kansalaisiin, että he noudattavat liikkumisrajoitusta ja kertoo, että poliisi seuraa tilannetta aktiivisesti ja reagoi...
demokraatti.fi