En ollut, mutta somen kommenttikenttiä lukiessa moni yllättyi jo kolmannesta.Olitko yllättynyt? Minä en.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ollut, mutta somen kommenttikenttiä lukiessa moni yllättyi jo kolmannesta.Olitko yllättynyt? Minä en.
9kk menty ja 4 Piikkiä pukkaahaloo ihmiset eikö soita yhtää kelloja
NJÄÄH!Tarpeeks monta ku ottaa niin hyvä mahis et soi kirkonkellot
Osoittaa karunan kääntymistä endeemiseksi. Lunssa is back.Tää on itseasiasssa hyvä merkki.
katso liitettä 234103
Eiköhän se tavallista syysflunssaa ole. Paljon on porukkaa duunistakin poissa . Meillä oli kans tyttärellä ja ja rouvalla. Ihan parinpäivän levolla meni ilman mitään turhia testejä. Minä ja poika taidettiin välttyä ainakin toistaiseksOlen aika vakuuttunut että ihan tuttu ja turvallinen flunssa on, tosin pakko myöntää että välillä miettii oisko mahdollista että olisi K ja olenko kohta letkuissa niinkuin joka paikassa varoitellaan. Onneksi tuo tunne menee nopsaan ohi, itseasiassa juniori on ihan vetopois, itellä oli aamulla sellainen kipeä olo mutta meni melkein kokonaan ohi.
Mitenkä se vähentää tietoarvoa jos on eläkkeellä? Itse katson sen niin, että pitkän ja ansiokkaan uran omaavalla henkilöllä on todennäköisesti enemmän tietoa ja kokemusta.

Miks tota ivermektiä ei haluta ottaa käyttöö vaik siit on ihan selväst hyötyy. Todistettu jo Initassa,Afrikassa ja monessa muussa paikassa.
Tarpeeks monta ku ottaa niin hyvä mahis et soi kirkonkellot
Tutkimusten mukaan paljon pienempi mahis kuin jos ei ota mrna-rokotetta.