- Ikä
- 34
#kansainväliset sopimukset #arvopohja #ihmisoikeudet #turvapaikka t. vihreät ja vasemmisto.Mikä ihmeen järki tuollaisia on roudata Suomeen?
;)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
#kansainväliset sopimukset #arvopohja #ihmisoikeudet #turvapaikka t. vihreät ja vasemmisto.Mikä ihmeen järki tuollaisia on roudata Suomeen?
Ite oon ajatellut niin että luonto on luonut virukset karsimaan heikot ja sairaat, luonnonvalintaa puhtaimmillaan. Ihminen on luotu sen verta älykkääksi että se alkaa taistelemaan luonnonlakeja vastaan.
#kansainväliset sopimukset #arvopohja #ihmisoikeudet #turvapaikka t. vihreät ja vasemmisto.
;)
Juu ei. Luonto ei sinällään luo mitään mihinkään tarkoitukseen, vaan yksilö pääsee lisääntymään, jos sopii ympärillä vallitseviin oloihin (survival of the fittest, ei strongest).
Priests give communion with shared spoon as Romania COVID-19 cases grow
As millions across the country largely stayed inside to avoid the spread of the virus, the actions of the priests seemed to risk causing the opposite...
Ehkä niitä vastaaineita vaan on sen verran et näyttäis uudestaan positiivista... en mä tiiä. Vähän ku hiv, välillä se voi mennä tyyliin hermoston taakse ja testissä näyttää negatiivista kunnes x ajan kuluttua positiivista.. (spekulointia) tai testit on heikohkoja jne. tai sit tää on vieläkin vittumaisempi kuin luultu.
View: https://twitter.com/Laurie_Garrett/status/1243328270059405312
Te ymmärsitte ton väärin, mä tarkoitin sillä edelleen sitä, että jos teidän pitäisi tartuttaa yksin vuorokauden aikana mahdolliisimman monta ihmistä, niin ei se vain onnistuisi. Samoin vaikka kuinka bunkkerissa olisi, niin se vaikuttaa edelleen vain sun osalta siihen montako ihmistä näät ja tartutko itse. Yksittäinen ihminen ei voi lyödä niskaansa koko maapallon kohtaloa, vaan yrittää mahdollisuuksien mukaan olla saamatta tautia itse, jolloin ei myöskään sitä voi levittää minnekään. Nyt tää salijuttu on jo mennyt aivan överiksi, mä en missään vaiheessa ole ketään kehoittanut salille, vaan kuten sanoin, jonka ignoorasit kokonaan, olen tehnyt kertomani toimet, ettei tähän perheeseen tautia tule emmekä sitten vahingossa sitä levitä. Mutta huomattu on jo, kuin uskovaisten kanssa keskustelisi, joka asia käännetään ympäri. Mä tiedän että näinä ahdistavina aikoina on kiva etsiä joku syypää ja mikäs sen mukavampaa ja sopivampaa kuin Mike. Mutta mä en mene julkisilla, lapsi ei käy tarhassa, en matkusta, pysyn poissa ihmismassoista, eikä virus tosiaankaan ole levinnyt mun ansiosta yhteenkään ihmiseen.Mahtaneeko olla vaikutusta sillä että kehoittaisit menemään salille vs pysymään poissa sieltä?
Unohdat kokonaan, aivan kokonaan missä olet, olet Pakkotoistolla korona-keskustelussa jonka sallin ja jonka alustana on omistamani forumi. Täällä on valtava määrä viestejä joissa on paljon varoittelua ja maalailua, meinaatko että yksi väärin ymmärretty kommentti kumoaa tämän ketjun informaatioarvon? Ei tämä forumi vain ole, tätä pidetään yllä, joka aina unohtuu, luullaan että tämä vain on ja kaikki vain ilmestyy tänne.Uskallan väittää, että pelkästään tuon kommentin julkilausuminen tämän kokoisessa foorumissa tulee lisämään tartuntojen määriä maassamme
Kyllä se itse asiassa kelpaa, ja hyvinkin. Koska yksi ihminen on just se joka tälle voi tehdä jotain ja paljonkin, nimittäin just sen minkä sinä teet. Ja jos se yksi ihminen ei tee sitä, niin yhteiskunta ei voi ongelmalle yhtään mitään. Jos yksilöt ei muuta käyttäytymistään, yhteiskunta on voimaton - ellei sitten ala pakottaa yksilöitä voimalla. Ja se taas on kallista ja huonoksi kansantaloudelle.Ja eipä tämäkään kelpaa.
En mä tässä ketään syyllistä. Pahoittelut jos sellainen kuva tuli. Ja sali nyt oli vain esimerkkinä, taisin sen mainitakin.Te ymmärsitte ton väärin, mä tarkoitin sillä edelleen sitä, että jos teidän pitäisi tartuttaa yksin vuorokauden aikana mahdolliisimman monta ihmistä, niin ei se vain onnistuisi. Samoin vaikka kuinka bunkkerissa olisi, niin se vaikuttaa edelleen vain sun osalta siihen montako ihmistä näät ja tartutko itse. Yksittäinen ihminen ei voi lyödä niskaansa koko maapallon kohtaloa, vaan yrittää mahdollisuuksien mukaan olla saamatta tautia itse, jolloin ei myöskään sitä voi levittää minnekään. Nyt tää salijuttu on jo mennyt aivan överiksi, mä en missään vaiheessa ole ketään kehoittanut salille, vaan kuten sanoin, jonka ignoorasit kokonaan, olen tehnyt kertomani toimet, ettei tähän perheeseen tautia tule emmekä sitten vahingossa sitä levitä. Mutta huomattu on jo, kuin uskovaisten kanssa keskustelisi, joka asia käännetään ympäri. Mä tiedän että näinä ahdistavina aikoina on kiva etsiä joku syypää ja mikäs sen mukavampaa ja sopivampaa kuin Mike. Mutta mä en mene julkisilla, lapsi ei käy tarhassa, en matkusta, pysyn poissa ihmismassoista, eikä virus tosiaankaan ole levinnyt mun ansiosta yhteenkään ihmiseen.
Ja eipä tämäkään kelpaa.
24.3. Ruotsi: kuolleita 36, tehohoidossa 136 - Suomi: kuolleita 1, tehohoidossa 17
25.3. Ruotsi: kuolleita 63, tehohoidossa 168 - Suomi: kuolleita 3, tehohoidossa 22
26.3. Ruotsi: kuolleita 77, tehohoidossa 210 - Suomi: kuolleita 5, tehohoidossa 24
Lukuja on kerätty vähän mistä sattuu, joten suhtautukaa sen mukaisesti.
Jos koronaviruksen annettaisiin levitä ilman yritystä hidastaa sitä jonkunlaisen laumasuojan saavuttamiseksi, niin minkälaisia vaikutuksia sillä olisi yhteiskuntaan, ihmisten psyykeen ja talouteen
24.3. Ruotsi: kuolleita 36, tehohoidossa 136 - Suomi: kuolleita 1, tehohoidossa 17
25.3. Ruotsi: kuolleita 63, tehohoidossa 168 - Suomi: kuolleita 3, tehohoidossa 22
26.3. Ruotsi: kuolleita 77, tehohoidossa 210 - Suomi: kuolleita 5, tehohoidossa 24
Lukuja on kerätty vähän mistä sattuu, joten suhtautukaa sen mukaisesti.