Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juottola hyvä koska laskee vastustuskykyä sekä lisää kulutusta, laskee testoja = NPC hahmojaKauan menee että salit on kiinni? Juottolat kyllä pysyy auki, vaikka olis kyse oikeasti jengiä tappavasta rankalla kädellä olevasta vitsauksesta niin ne pysyis auki.
![]()
Uusi tutkimus: Pfizerin rokotteen teho deltamuunnosta vastaan 42 prosenttia
Tutkimustulosten perusteella Modernan koronarokote suojaa huomattavasti paremmin viruksen deltamuunnosta vastaan.www.is.fi
Ei hyvältä näytä saadaan kunnon rajoitukset syksyllä.
Samoin oli virkistävää, että tämä Pirkkalan ylilääkäri Tuomas Jukkola uskalti ottaa kantaa lasten rokottamiseen. 43v kundi (nuori sii kun melkeen saman ikäinen ku meikä) ja uraa vielä paljon edessä. Saa nähdä tullaanko vertaistensa puolesta ristiinnaulitsemaan…Harvassa on nämä rohkeat yksilöt. Usein uskalletaan olla erimieltä vasta kun ollaan emeritus…Tuosta Sanesta on kyllä pakko tykätä. Järkiukko eikä nähtävästi stressaa massiivisesta itseensä kohdistuvasta someraivosta vaan seisoo sanojensa takana pyytelemättä anteeksi.
Ei pitäis olla. Just lainasin sitä. Otin tätä viestiä kirjottaessa screenshotin. Kyl se teho on delttaankin on se 70-90% vakavaa tautia vastaan. Estää tartuntojakin todennäkösesti vaikka dataa ei niin paljoa olekkaan. Sekä tietenkin kuolemia hyvin tehokkaasti. JOkainen noista az, pfizer, moderna on hyviä. Näistä intian, kiinan ja r'ssä rokotteista ei mitään hajua.Tuon Paanasen twiitti poistettu?
Melkomoista kun aletaan tieteestä osaa pitämään roskatutkimuksena, jos ei sovi virallisen totuuden edistämiseen. Ihan kiihkottomasti voisi ottaa kantaa ja perustella jos jotain asiaa tai haluaa selittää kantansa.
Suomessa lääkärit ovat lähinnä hyviä hoitamaan oireita, ei niinkään itse ongelmaa. Saman olen huomannut myös insinööreissä. Pyrkivät vain keksimään ongelmiin nopeaa ratkaisua, sen sijaan että keskittyisivät siihen mikä ongelman oikeasti aiheuttaa.Mehiläisen psykiatri sai aikoinaan kenkää kun sanoi että masennuslääkkeet on turhia.
Pari kaveria syönyt masennuslääkkeitä ja totesivat vaan olon pahenevan.Mutta asiantuntijat tietty erimieltä.
Ei liity koronaan.
Ei pitäis olla. Just lainasin sitä. Otin tätä viestiä kirjottaessa screenshotin. Kyl se teho on delttaankin on se 70-90% vakavaa tautia vastaan. Estää tartuntojakin todennäkösesti vaikka dataa ei niin paljoa olekkaan. Sekä tietenkin kuolemia hyvin tehokkaasti. JOkainen noista az, pfizer, moderna on hyviä. Näistä intian, kiinan ja r'ssä rokotteista ei mitään hajua.
katso liitettä 230575
"Saman olen huomannut myös insinööreissä. Pyrkivät vain keksimään ongelmiin nopeaa ratkaisua, sen sijaan että keskittyisivät siihen mikä ongelman oikeasti aiheuttaa."Suomessa lääkärit ovat lähinnä hyviä hoitamaan oireita, ei niinkään itse ongelmaa. Saman olen huomannut myös insinööreissä. Pyrkivät vain keksimään ongelmiin nopeaa ratkaisua, sen sijaan että keskittyisivät siihen mikä ongelman oikeasti aiheuttaa.
Sanoisin, että hyviä lääkäreitä on harvassa. Kuten myös hyviä insinöörejä. Mitä nopeammin hoksaa että pelkkä valkoinen takki ei tee kaikki tietävää niin parempi.Suomessa lääkärit ovat lähinnä hyviä hoitamaan oireita, ei niinkään itse ongelmaa. Saman olen huomannut myös insinööreissä. Pyrkivät vain keksimään ongelmiin nopeaa ratkaisua, sen sijaan että keskittyisivät siihen mikä ongelman oikeasti aiheuttaa.
Kyllä! Yhden käden sormilla pystyy laskemaan ne lääkärit jotka ovat osanneet hommansa, mitä tässä reilun 40 vuoden elinkaaren aikana on tavannut. Loput ovat olleet pelkkiä epävarmoja jahkailiojita. Nyky standardien mukaan ihmisiä päästetään opiskelemaan ammatteja mihin niillä ei ole mitään tarvittavia ominaisuuksia, muuta kuin hyviä todistuksia ja lukupäätä.Sanoisin, että hyviä lääkäreitä on harvassa. Kuten myös hyviä insinöörejä. Mitä nopeammin hoksaa että pelkkä valkoinen takki ei tee kaikki tietävää niin parempi.
Jos et ole puolesta, olet vastaan. Ja tietty päinvastoin. Tässä keskustelussa on vain kaksi vaihtoehtoa. Choose your sideMiten olen "rokotevastainen" jos en halua ottaa flunssapiikkiä? En ole ollut rokotevastainen ennenkään, kun jätin flunssapiikit väliin.
Yksinkertaistettua roskaa yksinkertaiselta yksilöltä.
Kuinkahan kouluissa tämä propaganda myös jatkuu vai onko nyt täsmäiskut päällä?Näköjään oli posti kantanut paikallislehden kotia saakka. Roskalehti, josta en maksaisi penniäkään. Tämän kertainen oli sitten täynnä tuttua huttua, pääpaino lasten rokottamisen propagandassa.
katso liitettä 230577
Sitten vielä tämä Jukkolan juttu:
katso liitettä 230578
Kyllä minäkin lasken syyllistämisen järeän asteen painostamiseksi. Keskustelu tuntuu turhalta tuon kuntin kanssa.
Katohan peiliin.Keskustelu tuntuu turhalta tuon kuntin kanssa.