Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Aivan, mutta ihmettelin tuossa että onko niillä maskeillä edes mitään merkitystä kun osa ei edes vaivaudu laittaan sitä, vaan latoo kassin täyteen tavaraa ja kävelee ulos. Ei näytä ketään haittaavan. Ilmeisesti joku suoja näillä ettei siihen saa kukaan puuttua?

Joo sekin on totta, että jostain syystä noille ei tunnu saavan syytettä tuolla. Ollut ihan sekaisin keväästä 2020 asti ja jatkuu.
Kommarien unelmaa

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Eikö sosiaalinen media luo hysteriaa enemmän?
Kun jos sanotaan ny vaikka iltalehdessä lukee, että vaarallinen viirus niin osa kulkee maskissa, osa ottaa rokotteet ja osa sitten tekee jotain tai ei mitään edellämainituista. Osa kuolis tautiin, osa ties mihin ja auton allekin jäis muutamat. Ois kahen viikon lockdonweja tms. so not - ihmiset silti ottas kuppia pihoilla jne.
Noh - nyt on tilanne se, että sosiaalisessa mediassa huudetaan miten on helvetin vaarallista kun ei ota piikkiä tai jos ottaa piikin ja on se koronakin vaarallista ja sota ja ja ja.

Eli kyllä mä syytän sosiaalisen median älyttömyyttä tästä. Media vain tulee mukana sit - klikkien perässä tietty.

Mutta mikään psykoosi tai hysteria ei leviä jos sitä ei levitä!

Mun käsittääkseni perinteinen media on se joka on saanut ikääntyvän väestön vauhkoontumaan koska eivät juurikaan hae tieto sosiaalisesta mediasta.

Silti. Minun mielestä olisi vallan asiallista olla vähettelemättä koronaa, koska alkuperäinen virus ilman vastustuskykyä (joka nykyään kasvaa käsittääkseni päivä päivältä!) oli tappavampi kuin influenssa tai varsinkaan flunssa.

Mutta tässävaiheessa tuo 2v sitten liikkeelle lähtenyt virus on jo käynyt kaikissa ja tehnyt sen mitä tekee.Jos nyt väitetään että 2v sitten liikkeelle lähtenyt influenssa aalto on yhä liikkeellä niin sitten moni asia viruksiin liittyvässä lääketieteessä on ollut täyttä paskaa.Muistaako kukaan että kun ollaan 2 viikkoo sisällä niin tasataan se käyrä? Flatten the curve!

Rokotettu tuttava sai (1 rokote) ja silti usean päivän settiä ja kaupan päälle haju- ja makuaisti kadonnut.
Että kyllä retardia on vieläkin sotkea normi flunssa, influenssa ja korona keskenään.

Tuo "korona" on influenssa virus. Mulla työkaveri otti 2 rokotusta ja on kadonnut työpaikalta.En oo kysynyt pomolta mutta ajotus täsmää aika hyvin.

Tuo "korona" on influenssa virus. Mulla työkaveri otti 2 rokotusta ja on kadonnut työpaikalta.En oo kysynyt pomolta mutta ajotus täsmää aika hyvin.
Tuntuu olevan niin että jos haluaa varmasti kunnon olotiloja niin hakee piikit. Kuullut niin paljon kärsimystä noista ihan lihaskivuista sekä muihin kuumehorkkiin mihin heräilee sitten yöllä jne. Vaimoni kaveri joutui soittamaan ensiapuun, kun tärisi kuumeessa yöllä miettien että lähteekö henki.

Mä otan sen flunssan nimeltä korona kiitos jos sattuu osumaan kohdalle. Veikkaan että tämän kesän helteestä johtunut kuivuus+pöly+siitepölystä oireet voittaa tämän poliittisen paskapökäleen mennen tullen.
Vai onko mulla vittu extra long covid nyt? Voiko covid fanbase kertoa menenkö ottamaan nyt lopetuspiikin vai menenkö huomenna TÖIHIN

B79612A4-7E4D-4B42-9A34-7B90B1183303.jpeg
Vittu oikeesti. Ihan keltaiselle otsikolle toi Lordin rokote. Saatana että ärsyttää.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom