Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
30% ei ole hajuakaan ketä ja miten mikäkin maski suojaa mutta käyttää koska muutkin
30% ei vähempää voisi kiinnostaa ketä ja miten suojaa mutta käyttää koska muutkin
30% tietää miten toimii ja käyttää suurinpiirtein oikein
10% ei käytä ja suunnilleen tietää miten toimii, bonuksena ihmettelee edellisten 90% toimintaa

Ei sillä ole merkitystä toimiiko naamarit vai ei. Kyseessä on enää normaali lentsu jos sitäkään. Vain retardi käyttää naamaria suojautuakseen nuhalta ellei sitä ole tehnyt aiempinakaan vuosina.
Rokotettu tuttava sai (1 rokote) ja silti usean päivän settiä ja kaupan päälle haju- ja makuaisti kadonnut.
Että kyllä retardia on vieläkin sotkea normi flunssa, influenssa ja korona keskenään.

Rokotettu tuttava sai (1 rokote) ja silti usean päivän settiä ja kaupan päälle haju- ja makuaisti kadonnut.
Että kyllä retardia on vieläkin sotkea normi flunssa, influenssa ja korona keskenään.
Ja sitten on näitä viidakon tähteitä(tjsp) iltalehdessä: "Mulla oli korona ja kurkku oli pari päivää vähän kipee, ottakaa plz se rokote".
Eikö tuossa pari sivua sitten joku linkittänyt sen jutun missä lääkäri kertoili että useimmilla kyseessä on "flunssan kaltainen, lievempi tauti". Tuttavallasi oli huono arpa. :)

Ja sitten on näitä viidakon tähteitä(tjsp) iltalehdessä: "Mulla oli korona ja kurkku oli pari päivää vähän kipee, ottakaa plz se rokote".
Eikö tuossa pari sivua sitten joku linkittänyt sen jutun missä lääkäri kertoili että useimmilla kyseessä on "flunssan kaltainen, lievempi tauti". Tuttavallasi oli huono arpa. :)
Juuri näin. Kausi-Influenssakin voi aiheuttaa mitä kauheampia oireita tai kuoleman mutta nämä riskit on yleisesti hyväksytty. Uudelleenbrändättyyn versioon kukaan ei saa sairastua eikä kuolla, koska se on korona.

Kyllä, varsinkin jos on rokotettu kahdesti niin hyvin suurella todennäköisyydellä korona on oireiltaan kuten flunssa. Näin mä oon sen ymmärtäny. Mutta ei se sitä faktaa poista, että se on eri tauti ja vähättely ja flunssaksi kutsuminen ei sitä muuta.
Juuri näin. Kausi-Influenssakin voi aiheuttaa mitä kauheampia oireita tai kuoleman mutta nämä riskit on yleisesti hyväksytty. Uudelleenbrändättyyn versioon kukaan ei saa sairastua eikä kuolla, koska se on korona.
Joku syy miksi ei voi puhua sitten koronasta?
Ja kyllä pitää olla kunnon jäärä, jos ei niin auki silmiään saa että huomaa että korona on juurikin toimenpiteillä (joista osa on kyllä ylimitoitettuja ollut) saatu kuriin.

Kyllä, varsinkin jos on rokotettu kahdesti niin hyvin suurella todennäköisyydellä korona on oireiltaan kuten flunssa. Näin mä oon sen ymmärtäny. Mutta ei se sitä faktaa poista, että se on eri tauti ja vähättely ja flunssaksi kutsuminen ei sitä muuta.

Joku syy miksi ei voi puhua sitten koronasta?
Ja kyllä pitää olla kunnon jäärä, jos ei niin auki silmiään saa että huomaa että korona on juurikin toimenpiteillä (joista osa on kyllä ylimitoitettuja ollut) saatu kuriin.
Monissa maissa, joissa rajoitukset ovat olleet tiukimmat, on myös eniten tautia ja kuolemia. Ei mitään korrelaatioita näiden välillä. Täysin turhaan vaan tuhottu yrityksiä ja työpaikkoja. Varsinkin Suomessa olisi riittänyt samat toimenpiteet kuin aiempinakin vuosina mutta tarvittaessa näkyvämmällä tiedotuksella.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Monissa maissa, joissa rajoitukset ovat olleet tiukimmat, on myös eniten tautia ja kuolemia. Ei mitään korrelaatioita näiden välillä. Täysin turhaan vaan tuhottu yrityksiä ja työpaikkoja. Varsinkin Suomessa olisi riittänyt samat toimenpiteet kuin aiempinakin vuosina mutta tarvittaessa näkyvämmällä tiedotuksella.
Niin. Toteamuksena kiva. Mutta ei kerro mitään. Maat joissa eniten kuolemia ja tiukimmat rajoitukset ei kerro noudatettiinko niitä rajoituksia. Tai mikä on yleinen hygienia taso ylipäätään.
Kuten itse tiedät maahanmuuttoon liittyen, niin maat ovat erilaisia - ja varsinkin tavat. Täten en itse ihan kauheasti vertailisi maita keskenään koronassakaan.

Mutta samat toimenpiteet? Ei nyt sentään. Kyllä käsienpesu ja turvaväli jne. tiedotusta olisi saanut olla huomattavan vahvasti esillä.
Tämän hetken rajoituksia en enää kyllä ymmärrä mutta alussa olivat täysin perusteltuja.
Suomessa on kuitenkin onnistuttu koronataistelussa (jos sitä siksi nyt kutsutaan).

Ravintolatkin ovat pääsemässä jaloillee, mitä itse käynyt niin pokaa näyttää riittävän kyllä. Ainut mikä on niin varmasti yökerhot kärsineet paljon. Ja kyllä ne ihmiset on sitä rahaa tuhlannu enemmän kotimaan matkailuun nyt.
Ite ainakin kantanu euron poikineen ympäri suomea.

Ei helvetti tota HS juttua.

:woot:

Ei jumalauta... osa aivottomista alkaa varmaan kohta mittailemaan tuulen nopeutta ja suuntaa kun ovat puistoissa, rannalla tms. ulkoilemassa.

Uusi ohjeistus on pian, että ulkona ei ole suotavaa istua naamat vastakkain tai ringissä, vaan selkä tuuleen päin rivissä :ROFLMAO: Näyttää puistoissa sen jälkeen hieman eriltä.

Niin. Toteamuksena kiva. Mutta ei kerro mitään. Maat joissa eniten kuolemia ja tiukimmat rajoitukset ei kerro noudatettiinko niitä rajoituksia. Tai mikä on yleinen hygienia taso ylipäätään.
Kuten itse tiedät maahanmuuttoon liittyen, niin maat ovat erilaisia - ja varsinkin tavat. Täten en itse ihan kauheasti vertailisi maita keskenään koronassakaan.

Mutta samat toimenpiteet? Ei nyt sentään. Kyllä käsienpesu ja turvaväli jne. tiedotusta olisi saanut olla huomattavan vahvasti esillä.
Tämän hetken rajoituksia en enää kyllä ymmärrä mutta alussa olivat täysin perusteltuja.
Suomessa on kuitenkin onnistuttu koronataistelussa (jos sitä siksi nyt kutsutaan).

Ravintolatkin ovat pääsemässä jaloillee, mitä itse käynyt niin pokaa näyttää riittävän kyllä. Ainut mikä on niin varmasti yökerhot kärsineet paljon. Ja kyllä ne ihmiset on sitä rahaa tuhlannu enemmän kotimaan matkailuun nyt.
Ite ainakin kantanu euron poikineen ympäri suomea.
Tapahtuma- ja majoitusbusiness on ottanut myös massiivista osumaa. Jälkimmäinen menettänyt lähes kokonaan työmatkailun, josta lienee tulee valtaosa liikevaihdosta. Ei ole tosin rajoitusten syy vaan MS Teamsin.

Janne Pohjala:
CDC: ROKOTETUT LEVITTÄVÄT YHTÄ PALJON VIRUSTA KUIN ROKOTTAMATTOMAT
Perjantaina 30.7.21 julkaistun CDC:n tutkimuksen mukaan rokotetut levittävät virusta yhtä paljoin kuin rokottamattomat.
TERVEYDENHUOLLON JOHTO ON IDIOOTTEJA
Syy 1: Realistit kertoivat tämän ettei rokotus estä virusta leviämästä jo silloin kun mRNA -rokotteista alettiin puhua. Rokote vähentää oireita, ei poista virusta.
Syy 2: Kohdasta 1 johtuen terveydenhuollon johdon tulisi mitata hoidon tarpeen ja kuolleiden määrää ja lopettaa virusten määrän laskeminen, tai tämä Plandemia ja yhteiskuntien sulkeminen ei lopu koskaan.
Syy 3: Koska kukaan ei ole oikeasti noin idiootti, tämä tarkoittaa että terveydenhuollon johto on myynyt itsensä ulkopuoliselle agendalle ja pettänyt lupauksensa kansalle. Mikä tarkoittaa heidän olevan idiootteja.
https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7031e2.htm…

229873799_10159316879348419_690418858909316960_n.jpg

Tapahtuma- ja majoitusbusiness on ottanut myös massiivista osumaa. Jälkimmäinen menettänyt lähes kokonaan työmatkailun, josta lienee tulee valtaosa liikevaihdosta. Ei ole tosin rajoitusten syy vaan MS Teamsin.
Niin mutta se, että velloo toistavuotta siinä ei ole ratkaisu.
Etätyö tuli jäädäkseen ja kyllä ne jotka ovat eläneet sillä työmatkailulla niin ovat pakotettuja muuttamaan liiketoimintaansa.
Osumaa ottaa lähes jokainen ala aikaajoin ja kyllä se vahva yritys sieltä vaikeuksista voittoon lähtee. Ei se jatkuvaa ylämäkeä se pörssikään ole.

Mutta kuten sanottu, ei mun tartte miettiä mitään kotiinkuljetuksia eikä arvuutella uloslähtemisiä. Kertaakaan ei ole kukaan mitään sanonut maskitta liikkumisesta ja se, että joku muka "tuijottaa" on vain päänsisällä koska maski päässä ei näe suun ilmettä ja täten kaikki katse vaikuttaa "tuijottamiselta".

Silti. Minun mielestä olisi vallan asiallista olla vähettelemättä koronaa, koska alkuperäinen virus ilman vastustuskykyä (joka nykyään kasvaa käsittääkseni päivä päivältä!) oli tappavampi kuin influenssa tai varsinkaan flunssa.

Hyvin on ihmiset peloteltu:
Faija on sairaalassa lonkkaleikkauksen jäljiltä, mutsi kauhuissaan kun ei faijalla ole omaa huonetta ja viereisellä potilaalla käy vieraita. Mutsin mukaan ne voi tuoda mukanaan "basilleja ja voi saada koronan". Kuulemma pitäisi saada oma huone jne.. Vastasin että kun puhutaan julkisesta hoidosta niin ei voi kaikille antaa omaa huonetta ja olette kumpikin rokotettu kahteen kertaan. En viittinyt heittää vettä myllyyn ja sanoa että ootko miettinyt että hoitajillakin voi olla tauti ja rokote ei suojaa etteikö voisi tautia välittää.

Itsekin joudun kohta valehtelemaan mutsille, että olen käynyt piikillä. Ei jaksa sitä tuputtamista. "Herran jumala, etkö vieläkään oo käyny rokotuksessa". 😂

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom