Ranskassa kova meno passeja vastaan.
View: https://twitter.com/LozzaFox/status/1421564845024059392?s=19
View: https://twitter.com/LozzaFox/status/1421564845024059392?s=19
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei sillä ole merkitystä toimiiko naamarit vai ei. Kyseessä on enää normaali lentsu jos sitäkään. Vain retardi käyttää naamaria suojautuakseen nuhalta ellei sitä ole tehnyt aiempinakaan vuosina.Ai väität että se mitä tohtorishenkilöt suosittelevat on jotenkin väärin perusteltu?
Rokotettu tuttava sai (1 rokote) ja silti usean päivän settiä ja kaupan päälle haju- ja makuaisti kadonnut.Ei sillä ole merkitystä toimiiko naamarit vai ei. Kyseessä on enää normaali lentsu jos sitäkään. Vain retardi käyttää naamaria suojautuakseen nuhalta ellei sitä ole tehnyt aiempinakaan vuosina.
Ja sitten on näitä viidakon tähteitä(tjsp) iltalehdessä: "Mulla oli korona ja kurkku oli pari päivää vähän kipee, ottakaa plz se rokote".Rokotettu tuttava sai (1 rokote) ja silti usean päivän settiä ja kaupan päälle haju- ja makuaisti kadonnut.
Että kyllä retardia on vieläkin sotkea normi flunssa, influenssa ja korona keskenään.
Juuri näin. Kausi-Influenssakin voi aiheuttaa mitä kauheampia oireita tai kuoleman mutta nämä riskit on yleisesti hyväksytty. Uudelleenbrändättyyn versioon kukaan ei saa sairastua eikä kuolla, koska se on korona.Ja sitten on näitä viidakon tähteitä(tjsp) iltalehdessä: "Mulla oli korona ja kurkku oli pari päivää vähän kipee, ottakaa plz se rokote".
Eikö tuossa pari sivua sitten joku linkittänyt sen jutun missä lääkäri kertoili että useimmilla kyseessä on "flunssan kaltainen, lievempi tauti". Tuttavallasi oli huono arpa.![]()
Kyllä, varsinkin jos on rokotettu kahdesti niin hyvin suurella todennäköisyydellä korona on oireiltaan kuten flunssa. Näin mä oon sen ymmärtäny. Mutta ei se sitä faktaa poista, että se on eri tauti ja vähättely ja flunssaksi kutsuminen ei sitä muuta.Ja sitten on näitä viidakon tähteitä(tjsp) iltalehdessä: "Mulla oli korona ja kurkku oli pari päivää vähän kipee, ottakaa plz se rokote".
Eikö tuossa pari sivua sitten joku linkittänyt sen jutun missä lääkäri kertoili että useimmilla kyseessä on "flunssan kaltainen, lievempi tauti". Tuttavallasi oli huono arpa.![]()
Joku syy miksi ei voi puhua sitten koronasta?Juuri näin. Kausi-Influenssakin voi aiheuttaa mitä kauheampia oireita tai kuoleman mutta nämä riskit on yleisesti hyväksytty. Uudelleenbrändättyyn versioon kukaan ei saa sairastua eikä kuolla, koska se on korona.
Monissa maissa, joissa rajoitukset ovat olleet tiukimmat, on myös eniten tautia ja kuolemia. Ei mitään korrelaatioita näiden välillä. Täysin turhaan vaan tuhottu yrityksiä ja työpaikkoja. Varsinkin Suomessa olisi riittänyt samat toimenpiteet kuin aiempinakin vuosina mutta tarvittaessa näkyvämmällä tiedotuksella.Kyllä, varsinkin jos on rokotettu kahdesti niin hyvin suurella todennäköisyydellä korona on oireiltaan kuten flunssa. Näin mä oon sen ymmärtäny. Mutta ei se sitä faktaa poista, että se on eri tauti ja vähättely ja flunssaksi kutsuminen ei sitä muuta.
Joku syy miksi ei voi puhua sitten koronasta?
Ja kyllä pitää olla kunnon jäärä, jos ei niin auki silmiään saa että huomaa että korona on juurikin toimenpiteillä (joista osa on kyllä ylimitoitettuja ollut) saatu kuriin.
Maskit olleet ainakin san fransiscossa käteviä, kun porukka pöllii tavaraa kaupoista aivan helvetisti ja tunnistaminen mahdotonta.
Sanoisin että kommarit likettää!
View: https://www.youtube.com/watch?v=rs0Ziutyfg4
Niin. Toteamuksena kiva. Mutta ei kerro mitään. Maat joissa eniten kuolemia ja tiukimmat rajoitukset ei kerro noudatettiinko niitä rajoituksia. Tai mikä on yleinen hygienia taso ylipäätään.Monissa maissa, joissa rajoitukset ovat olleet tiukimmat, on myös eniten tautia ja kuolemia. Ei mitään korrelaatioita näiden välillä. Täysin turhaan vaan tuhottu yrityksiä ja työpaikkoja. Varsinkin Suomessa olisi riittänyt samat toimenpiteet kuin aiempinakin vuosina mutta tarvittaessa näkyvämmällä tiedotuksella.
Ei helvetti tota HS juttua.
Ei jumalauta... osa aivottomista alkaa varmaan kohta mittailemaan tuulen nopeutta ja suuntaa kun ovat puistoissa, rannalla tms. ulkoilemassa.
Tapahtuma- ja majoitusbusiness on ottanut myös massiivista osumaa. Jälkimmäinen menettänyt lähes kokonaan työmatkailun, josta lienee tulee valtaosa liikevaihdosta. Ei ole tosin rajoitusten syy vaan MS Teamsin.Niin. Toteamuksena kiva. Mutta ei kerro mitään. Maat joissa eniten kuolemia ja tiukimmat rajoitukset ei kerro noudatettiinko niitä rajoituksia. Tai mikä on yleinen hygienia taso ylipäätään.
Kuten itse tiedät maahanmuuttoon liittyen, niin maat ovat erilaisia - ja varsinkin tavat. Täten en itse ihan kauheasti vertailisi maita keskenään koronassakaan.
Mutta samat toimenpiteet? Ei nyt sentään. Kyllä käsienpesu ja turvaväli jne. tiedotusta olisi saanut olla huomattavan vahvasti esillä.
Tämän hetken rajoituksia en enää kyllä ymmärrä mutta alussa olivat täysin perusteltuja.
Suomessa on kuitenkin onnistuttu koronataistelussa (jos sitä siksi nyt kutsutaan).
Ravintolatkin ovat pääsemässä jaloillee, mitä itse käynyt niin pokaa näyttää riittävän kyllä. Ainut mikä on niin varmasti yökerhot kärsineet paljon. Ja kyllä ne ihmiset on sitä rahaa tuhlannu enemmän kotimaan matkailuun nyt.
Ite ainakin kantanu euron poikineen ympäri suomea.
Niin mutta se, että velloo toistavuotta siinä ei ole ratkaisu.Tapahtuma- ja majoitusbusiness on ottanut myös massiivista osumaa. Jälkimmäinen menettänyt lähes kokonaan työmatkailun, josta lienee tulee valtaosa liikevaihdosta. Ei ole tosin rajoitusten syy vaan MS Teamsin.