Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008162767.html

Maskin käyttö olisi nyt erityisen tärkeää – kansalaiset kertovat, miltä maskikuri näyttää joukkoliikenteessä​

Vuorinen jälleen vauhdissa. Nopeesti selailtuna huomio kiinnittyy jutun lopussa olevaan pätkään joka on täyttä tuubaa:

Myös kirurgisista maskeista on hyötyä deltamuunnoksen leviämisen torjunnassa. Ne kuitenkin suojaavat vain käyttäjäänsä, joten edellytyksenä on, että myös muut käyttävät niitä.

Nimenomaan juuri päinvastaistahan meille on tungettu joka tuutista vuoden päivät..

Noita ristiriitaisuuksia ei tästä ilmiöstä puutu.Paljon näkyy kognitiivista dissonassia pässeissä ja lampaissa.

Olisko meillä työpaikalla 15 työntekiää.Suurin osa on ottanut 2 piikkiä.Ainakin 1 on jäänyt pysyvästi pois.Toisen kanssa puhuin ja se sanoin että nyt kaduttaa koska jalka ei ole tullut entiselleen 2kk aikana eikä ota enää ikinä yhtäkään.Oon varottanut kaikki mutta en oo viittinyt saarnata sen enempää koska se on rasittavaa kaikkien kannalta.Mielenkiintoista seurata tilannetta.Tietääkö kukaan tai onko kukaan koittanut että tuleeko se pistokohta magneettiseksi niinkuin noissa joissakin videoissa näkyy?Ton mä uskon kun nään omin silmin.
No miten se nyt magneettiseks tulis? Ei ihan kaikkee pidä kummiskaan uskoa mitä netissä on

Tietääkö kukaan tai onko kukaan koittanut että tuleeko se pistokohta magneettiseksi niinkuin noissa joissakin videoissa näkyy?Ton mä uskon kun nään omin silmin.
Tietysti kokeilin heti rokotuksen jälkeen! 🙂
Ei tullut ☹️
Työpaikka on sairaalassa ja siellä on paljon rokotettuja henkilökunnassa: ei ole kukaan muuttunut magneetiksi.

Tietääkö kukaan tai onko kukaan koittanut että tuleeko se pistokohta magneettiseksi niinkuin noissa joissakin videoissa näkyy?Ton mä uskon kun nään omin silmin.
Perustuu ihon nihkeyteen ja siihen et käsivartta pidetään jonkinmoisessa kulmassa niin pieni jääkaappimagneetti tai vastaava pysyy siinä.

Lankomies otti piikin kesäkuun puolessa välin. Nyt oli yöllä kusireissulla kotona huimannut niin että oli kaatunu kuin kaatokännissä. Kiireesti sairaalaan ja joku sisäkorvan(vasara ym) tulehdus. Koskaan tuommosta ollu. 42v normi terveys. Liekkö yhteyttä. Pistää heti eipäilemään. Normaalisti virustulehdus noita aiheuttaa.
Tai sitten rokote laskee vastuskykyä ja voi aiheuttaa noinkin eksoottisen sairauden.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008162767.html

Maskin käyttö olisi nyt erityisen tärkeää – kansalaiset kertovat, miltä maskikuri näyttää joukkoliikenteessä​

Vuorinen jälleen vauhdissa. Nopeesti selailtuna huomio kiinnittyy jutun lopussa olevaan pätkään joka on täyttä tuubaa:

Myös kirurgisista maskeista on hyötyä deltamuunnoksen leviämisen torjunnassa. Ne kuitenkin suojaavat vain käyttäjäänsä, joten edellytyksenä on, että myös muut käyttävät niitä.

Nimenomaan juuri päinvastaistahan meille on tungettu joka tuutista vuoden päivät..
Eiköhän tuo ole toimittajan aivopieru. Kuvatekstissähän tuo oli oikein. Hesarissa on Vuorisen kommentti siteerattu oikein: ”FFP2-suojain on oikeastaan ainoa tapa, jolla omaa henkilökohtaista turvallisuuttaan voi kasvattaa julkisilla paikoilla tai ulkonakin..oleellista on kuitenkin oikeaoppinen maskin käyttö. FFP2-suojaimen on istuttava tiiviisti kasvoille, jotta se myös suojaa käyttäjäänsä.”, Vuorinen sanoo.

Varsinaista hölmöyttä sitten on se, että juuri kun niitä maskeja pitäisi kaikkien ymmärtää käyttää, lipsuu asenne silkasta mukavuudenhalusta.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Varsinaista hölmöyttä sitten on se, että juuri kun niitä maskeja pitäisi kaikkien ymmärtää käyttää, lipsuu asenne silkasta mukavuudenhalusta.
Toi on enemmän ryhmäpainetta. Jos oikeesti haluttaisiin suojautua niin kaikki vetäisi vähintään FFP2-maskeissa tuolla menemään. Noi kirurgiset on ihan yhtä tyhjän kanssa, ja se miten ihmiset niitä käyttää nollaa sen minimaalisenkin hyödyn. En mä nää mitään järkeä jatkaa naamioitumista tällä kaliiberilla varsinkaan kun riskiryhmät on suojattu. Alkuperäinen tavoite reilun vuoden takaa saavutettu. Sairaalassa kourallinen ihmisiä. Get on with normal life.

Toi sun lausahdus kuulostaa täysin siltä mitä meille on syötetty vuoden verran tässä, siitä lähtien kun joku keksi et noista naamareista onkin yhtäkkiä hyötyä. Yhtäkkiä millään muulla ei tunnukaan olevan väliä kunhan on jotain naaman edessä...

Olisi mielenkiintoista tietää kuinka moni näistä tartunnan tai "tartunnan" saaneista on ollut rokotettu. Testeihin ei muistaakseni suositeltu menemään puoleen vuoteen rokotuksen jälkeen, nimeenomaan sen takia, koska rokote voi aiheuttaa virheellisen positiivisen.
Puhutko nyt PCR-testistä? Ei pidä paikkaansa.

Toi on enemmän ryhmäpainetta. Jos oikeesti haluttaisiin suojautua niin kaikki vetäisi vähintään FFP2-maskeissa tuolla menemään. Noi kirurgiset on ihan yhtä tyhjän kanssa, ja se miten ihmiset niitä käyttää nollaa sen minimaalisenkin hyödyn. En mä nää mitään järkeä jatkaa naamioitumista tällä kaliiberilla varsinkaan kun riskiryhmät on suojattu. Alkuperäinen tavoite reilun vuoden takaa saavutettu. Sairaalassa kourallinen ihmisiä. Get on with normal life.

Toi sun lausahdus kuulostaa täysin siltä mitä meille on syötetty vuoden verran tässä, siitä lähtien kun joku keksi et noista naamareista onkin yhtäkkiä hyötyä. Yhtäkkiä millään muulla ei tunnukaan olevan väliä kunhan on jotain naaman edessä...
Ai väität että se mitä tohtorishenkilöt suosittelevat on jotenkin väärin perusteltu?

Ai väität että se mitä tohtorishenkilöt suosittelevat on jotenkin väärin perusteltu?
Väitän että jos tässä oikeasti halutaan välttää tappavaa/helposti leviävää/whatever tautia niin keskitytään aivan vääriin asioihin. Viimeisellä lauseellani viittasin siihen samaan painostukseen mitä joka lehti on ollut täynnä viimeisen vuoden ajan.

Onko kirurgiset maskit suunniteltu suojaamaan käyttäjää tai kanssaihmisiä viruksia vastaan? Ei ole! Nuo maskit ovat kuin vertaisi villapipoa lätkäkypärään kun ottaa lämärin otsaan, hyöty on marginaalinen.

Oon kyl tullu siihen tulokseen et ihmiset on vitun tyhmii loppupeleis. Iltalehti on uskonto ja thl jumala..
Korona on uusi uskonto ja sen symboli on kirurginen maski. Kaveri kysyi jokos olen harkinnut ottaavani rokotetta. Tapa jolloin kysymys esitettiin toi mieleen uskovaisen joka pyytää päästämään Jeesuksen sydämeen. Totesin että en ainakaan vielä, ei jaksa vääntää uskovaisten kanssa.

Korona on uusi uskonto ja sen symboli on kirurginen maski. Kaveri kysyi jokos olen harkinnut ottaavani rokotetta. Tapa jolloin kysymys esitettiin toi mieleen uskovaisen joka pyytää päästämään Jeesuksen sydämeen. Totesin että en ainakaan vielä, ei jaksa vääntää uskovaisten kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom