- Ikä
- 52
Tai sit vaan näyttää dorkalle palaa....Mua ei mitkään lampaiden katseet haittaa.Muutenkin se on hyvä näyttää esimerkkiä olemalla normaalisti.
View: https://youtu.be/mmENZlz_-Io
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai sit vaan näyttää dorkalle palaa....Mua ei mitkään lampaiden katseet haittaa.Muutenkin se on hyvä näyttää esimerkkiä olemalla normaalisti.
Tämä, mut suoraan sanottuna vituttaa katella sitä showta ympärillä.Mua ei mitkään lampaiden katseet haittaa.Muutenkin se on hyvä näyttää esimerkkiä olemalla normaalisti.
Ite en ainakaan ole mitään huomannut lähellekään mitään kiristymistä vaikka maskitta painanu menemään.Saas nähdä koska tulee kohdalle ensimmäinen välikohtaus kauppareissulla kun joku alkaa vauhkoamaan naamiottomuudesta. Varmaan ilmapiiri alkaa tässä kiristymään..
Tämä, mut suoraan sanottuna vituttaa katella sitä showta ympärillä.
Sä et varmasti näkisi mitään covid lasiesi läpi vaikka tulisi kohdalle.Ite en ainakaan ole mitään huomannut lähellekään mitään kiristymistä vaikka maskitta painanu menemään.
Kyllä se joka maskittomuudesta alkais riehuu, kuuluu todella pieneen osaan ihmisistä jotka riehuis ihan ilman maskejakin jostain. :D
Sä et varmasti näkisi mitään covid lasiesi läpi vaikka tulisi kohdalle.
Huom. Long covid on kyllä ihan oikea ja aito vaiva.
View: https://www.instagram.com/p/CR_pvwvr1Lv/
-------
Huom. Long covid on kyllä ihan oikea ja aito vaiva. Mutta.
katso liitettä 230120
Itellä kans joku pappa sai slaagin kun tulin hakemaan saarioisen makararoonilaatikkoani. Hetken katselin kun se arpoo siinä tiskillä ja sitten otin omani vierestä alle 2m. Mumisi jotain maskin alta että "tilanne on päällä ja kova vaara on nyt" Tää oli joskus keväälläEn oo kyllä kieltämättä minäkään.Vaikka junassa tuli kokoajan kuulutuksia maskipakosta ja propaganda ruuduista näkyi maskipakko niin ei kukaan sanonut mitään.Näin yhden tyhmän näköisen akan jolla oli jalkaan tatuoitu maskinaama akka eli se itse.Tunnin se jakso pitää sitä "nättiä" pilkullista maskia mutta kun sen kakarat temppuili ja oli kuuma niin sen vakaumus loppui siihen.Varmaan se otti mallia musta koska kaikilla muilla se oli.
Kerran joku hullun olonen akka alkoi kassajonossa jotain et se on riskiryhmässä pysy kaukana niin otin tuotteet,hymyilin ja kävelin päin sitä niin se norsu loikkas taaksepäin :D
Kyllä. Joistakin infektioista kestää vaan palautua vähän pitempään. Tässäkin varmaan ollaan siinä tilanteessa, koska covidi on levinny niin tehokkaasti että myös näitä tapauksia on absoluuttisesti enemmän vaikka ei prosentuaalisesti niin paljoa eroa olisikaan. Varmaan jonkin verran. Alle 5% on mun veikkaus. Mut se on aika paljon tapauksia 193miljoonasta.(varmistetusta tapauksesta) Tosiasiallisesti paljon enemmän. Afrikan luvut saa kertoo lähemmäs kymmenellä. (Mulla on dataa tästä. Viitteitä että noin 20% koko afrikasta ois sairastanu)Varmasti on, mutta kyllä osassa tapauksista on luettavissa stressiä ja luulotautia, IMO. Myöskin - eikös ”long influenza” oo myös juttu?![]()
View: https://www.instagram.com/p/CR_pvwvr1Lv/
-------
Huom. Long covid on kyllä ihan oikea ja aito vaiva. Mutta.
katso liitettä 230120
Olisko meillä työpaikalla 15 työntekiää.Suurin osa on ottanut 2 piikkiä.Ainakin 1 on jäänyt pysyvästi pois.Toisen kanssa puhuin ja se sanoin että nyt kaduttaa koska jalka ei ole tullut entiselleen 2kk aikana eikä ota enää ikinä yhtäkään.Oon varottanut kaikki mutta en oo viittinyt saarnata sen enempää koska se on rasittavaa kaikkien kannalta.Mielenkiintoista seurata tilannetta.Tietääkö kukaan tai onko kukaan koittanut että tuleeko se pistokohta magneettiseksi niinkuin noissa joissakin videoissa näkyy?Ton mä uskon kun nään omin silmin.Lankomies otti piikin kesäkuun puolessa välin. Nyt oli yöllä kusireissulla kotona huimannut niin että oli kaatunu kuin kaatokännissä. Kiireesti sairaalaan ja joku sisäkorvan(vasara ym) tulehdus. Koskaan tuommosta ollu. 42v normi terveys. Liekkö yhteyttä. Pistää heti eipäilemään. Normaalisti virustulehdus noita aiheuttaa.