Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Koskakohan tälle hulluudelle laitetaan stoppi. Täysin riskittömile ihmisille piikitetään kokeellista ainetta kehoon. Ei jumalauta mitä menoa !!

Koronarokotteen uhrien tiedotustilaisuus - Rapsodia.fi -tekstitys​

https://*********.net/v/1543112224/Koronarokotteen-uhrien-tiedotustilaisuus---Rapsodia-fi--tekstitys

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Alhainen kynnys asettaa koronakuolemaksi vaikka kuolo olisi korjaamassa muutenkin. Tämä varsinkin vanhimmassa porukassa ja siinä mistä ne kuolemat tähän tulikin. Tämä käytäntö oli käytössä täälläkin eli kuukausi posiivisesta covid näytteestä on aika milloin ihminen pistetään helposti koronakuolemaksi vaikka oikea kuolinsyy on ihan muu ja flunssa vain niitti pään päälle. Tiedän itsekin tällaisen tapauksen. Moni muukin varmasti tietää ja ei kovin montaa tarvita kun alkaa olemaan aika läjä. Tällä metodilla saadaan helposti manipuloitua isompaa hätää päälle.

Ehkä Ruotsissa vedetty all-out tässä metodissa. Paha sanoa kun info on mitä on mutta Ruotsin luvuissa on asioita mitkä varmasti selviää tulevaisuudessa tavalla tai toisella.
Samalla tavallahan on vuonna 2018 merkattu influenssakuolemat.
Eli miten on mahdollista että kovilla rajoituksilla kuollut koronaan enemmän jos se sinun mielestä ei ole niin vakava?

En itse asiassa ole. Mua enimmäkseen risoo huonot argumentit kuten, ettei ota rokotetta koska pelkää sen riskejä, vaikka ne ovat huomattavan pienet koronaviruksen riskeihin verrattuna. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että koronan riski olisi keskivertojampalle iso. Mun puolesta saa olla ottamatta rokotteen, mutta sitä on turha perustella huuhaalla.
Mutta huuhaalla voi perustella sen oton? Hmmmm

Samalla tavallahan on vuonna 2018 merkattu influenssakuolemat.
Eli miten on mahdollista että kovilla rajoituksilla kuollut koronaan enemmän jos se sinun mielestä ei ole niin vakava?
Kirjoitin sen juuri. Alempi kynnys. Etkö osaa lukea?

Vuonna 2018 tuskin tehty näin koska puuttui poliittinen varsi tästä touhusta. Se oli vain flunssaa. Nyt se on jotain ihan muuta.

Itse asiassa rokotteilta vaaditaan kuitenkin kertaluokkia pienemmät riskit kuin noilta taudeilta. Tämä on vähän sama kuin itse ajavissa autoissa, joissa massatuotantoa varten tekoälyn pitäisi olla ainakin 10-100 kertaa parempi kuin keskimääräisen kuljettajan, koska jokainen pitää itseään ainakin 10 kertaa keskivertokuljettajaa parempana. Veikkaan, ettet ihan heti löydä henkilöä, jonka todennäköisyys saada korona on 10 kertaa keskivertoa pienempi, ts. tuo oman todennäköisyyden arvioiminen on matikan näkökulmasta ihan saivartelua vaikka se yksilötasolla onkin kivaa tehdä omat analyysinsä.
Niin normaalisti vaaditaankin, mutta ei ilmeisti näiltä, mitkä nyt on saaneet poikkeusluvan.

Löydän montakin tällaista henkilöä, vaikka samantien. Ei tarvitse asua kuin jollain pienellä paikkakunnalla Suomessa, niin alkaa olla jo melko pieni todennäköisyys.

Keho jos ei kestä nuhaa niin joo, se on luonnon laki että heikommat putoaa pois. Se on aina ollut niin. Jotain pitää olla pahasti vialla kropassa jos nuha tappaa. 99.7% ei kuole, se 0.3% on heikkoja tässä tapauksessa. Yleensä jo valmiiksi sairaita.
Puhutaanko nyt jotain nuhasta vai koronasta? Pitäiskö samalla logiikalla lopettaa kaikki terveydenhuolto ja kaikki muukin terveyttä edistävä? Heikot kuolkoon vain pois. Paluu vaikka johonkin 1700 luvulle, jolloin kulkutaudit ja monet muutkin tekijät tappoivat paljon

Asuinkaupungissani on jo kuollut puoli prosenttia jengistä koronaan pääosin kuluvan vuoden puolella ja uusia tartuntoja/kuolemia tulee koko ajan. Puolet kuolleista ovat työikäisiä. Mitä itse olen tuntenut kuolleita, kuoleman porteilla käyneitä ja vakavan koronan sairastaneita, niin ei siinä kyllä mitään sairauksia tarvita, kun vain sattuu vain kohdalle huono tuuri.

Eikä näillä ylimitoitetuilla rajoituksilla ole varmaan mitään tekemistä tuon kanssa et noinkin vähän jengiä delannu. Ja suuri osa yli 80v.

Vertaa vaikka ihan huvikseen Ruotsin tilanteeseen? Jengiä noin puolet enemmän kuin meillä Suomessa, delanneita yli 14 kertanen määrä. Ja Ruotsi meni ihan ilman rajoituksia alussa kun korona alkoi leviämään siellä kunnolla.

Vaikka me suomalaiset ollaanki kovia leijonia ja lampaita niin en usko et ihan niin kovia kuitenkaan etteikö noilla ylimitoitetuilla rajoituksilla ole mitään tekemistä kuolleiden määrässä.

Ja edelleen oma kanta on et rajoitukset on todella ylimitoitettuja eikä niissä ole mitään järkevää logiikkaa vaan niitä roiskitaan paniikissa sinne tänne.
Ruotsissa on moni muukin asia huonommin kuin suomessa.
Ilman maskia olen ollut,rokotteelle en koe tarvetta vaikka joissain maissa korona rankonut kovempaa.
En ole lammas enkä leijona,kattelen rauhassa mitä maailmalla tapahtuu.
Iigorin mönjiä lyön,lääkäri ei anna,niin ei ole vaihtoehtoja.
Ei häiritse jos joku ottaa tai ei ota rokotetta,valinnanvapaus.

Kaikille ei kehity vasta-aineita. Mikä ei tarkota sitä, että suojaa ei kumminkaan tulis. Muut koronavirus sairastamiset tuo suojaa myös koronaa vastaan. ELi oc43 hku1 jne. Selittääkö tää lasten lievemmät tartunnat? Lapsethan noita sairastaa. Ja nuoret kouluissa jne. Loogista olisi.

View: https://twitter.com/BallouxFrancois/status/1410723101663383553?s=20

View: https://twitter.com/BallouxFrancois/status/1410723106428096513?s=20

ruottissa puhuttiin pandemian alussa jo tuosta:

View: https://www.youtube.com/watch?v=CwQpg62Kflg

Viimeksi muokattu:
Puhutaanko nyt jotain nuhasta vai koronasta? Pitäiskö samalla logiikalla lopettaa kaikki terveydenhuolto ja kaikki muukin terveyttä edistävä? Heikot kuolkoon vain pois. Paluu vaikka johonkin 1700 luvulle, jolloin kulkutaudit ja monet muutkin tekijät tappoivat paljon

Asuinkaupungissani on jo kuollut puoli prosenttia jengistä koronaan pääosin kuluvan vuoden puolella ja uusia tartuntoja/kuolemia tulee koko ajan. Puolet kuolleista ovat työikäisiä. Mitä itse olen tuntenut kuolleita, kuoleman porteilla käyneitä ja vakavan koronan sairastaneita, niin ei siinä kyllä mitään sairauksia tarvita, kun vain sattuu vain kohdalle huono tuuri.
Pitäisikö koronalogiikalla taklata oikeasti ihmisiä tappavia ongelmia, kuten ylipainoa ja alkoholinkäyttöä? Kriminalisoidaan korkeakaloristen ruokien myynti ja välitys ylipainoisille, asetetaan valtion valvomat painon normalisointitavoitteet. Jos pullukka ei saavuta normaalipainoa tavoiteajassa, hänet haetaan vastoin tahtoa pakkohoitoon ja syötetään normaalikokoiseksi. Alkoholi tietysti kielletään kokonaan.

Vai onko meillä kuitenkin oltava vapaus tehdä asioita jotka ovat kansanterveyden kannalta epäoptimaalisia?

Pitäisikö koronalogiikalla taklata oikeasti ihmisiä tappavia ongelmia, kuten ylipainoa ja alkoholinkäyttöä? Kriminalisoidaan korkeakaloristen ruokien myynti ja välitys ylipainoisille, asetetaan valtion valvomat painon normalisointitavoitteet. Jos pullukka ei saavuta normaalipainoa tavoiteajassa, hänet haetaan vastoin tahtoa pakkohoitoon ja syötetään normaalikokoiseksi. Alkoholi tietysti kielletään kokonaan.

Vai onko meillä kuitenkin oltava vapaus tehdä asioita jotka ovat kansanterveyden kannalta epäoptimaalisia?
Unohitko ottaa aamulääkkeet?

Mitään pakotusta tän nuhan suhteen ei ole kohdalle sattunu. Piikin haen jos itse haluan, maskia pidän jos haluan. Vapaus tehdä asioita siis on.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Unohitko ottaa aamulääkkeet?

Mitään pakotusta tän nuhan suhteen ei ole kohdalle sattunu. Piikin haen jos itse haluan, maskia pidän jos haluan. Vapaus tehdä asioita siis on.
Eihän ollut jos halusit matkustaa tiettyihin paikkoihin sekä rokotepassista puhe ollut yleisesti muuallakin kuin pakkotoistolla. Nuo on skenaarioita mitkä pitää torpata heti.

Tarvii katsos katsoa taas isompaa kokonaisuutta asioissa.

Kirjoitin sen juuri. Alempi kynnys. Etkö osaa lukea?

Vuonna 2018 tuskin tehty näin koska puuttui poliittinen varsi tästä touhusta. Se oli vain flunssaa. Nyt se on jotain ihan muuta.
No siis jos se on ihan jotain muuta niin mikä on se syy miksi näin? Kuka hyötyy ja mitä?

Vaikea sanoa. Minä havannoin vain mitä tapahtuu ja mitä pitkitetään keinotekoisesti mihin liittyy paljon politiikkaa ja media toimii propagandakanavana tälle.
Vaikea sanoa? Siis ihan vaan huvikseen ja yhteiskuntia rappautaakseen "joku" "ylivalta"??? (kerro toki mikä) pitää yllä tätä koronaa?
Ei kyl voi tajuta sun ajatusta.

Olen tietoinen. NHB:n olkinukke terveydenhuollon lopettamisesta on naurettava hyperboli, kuten jokainen lukutaitoinen voi todeta.
Ei ole. turhaa vittuilua taas toi vika lause. Kyseessä ei ole liioittelu jos ottaa huomioon sen, että aiemmassa lauseessa viitattiin nuhan ja koronan eroon. Ei normaali influenssavuonnakaan ole annettu ihmisten kuolla jos on vanha tai heikko, niin miksi pitäisi koronaan antaa kuolla?

Vaikea sanoa? Siis ihan vaan huvikseen ja yhteiskuntia rappautaakseen "joku" "ylivalta"??? (kerro toki mikä) pitää yllä tätä koronaa?
Ei kyl voi tajuta sun ajatusta.
Mahdotonta sanoa tarkalleen kuka tekee ja millä lopputulemalla. Maksaisin rahaa jos pääsisi käsiksi näihin tietoihin.
Lyhyesti paras toimi eli "hajoita ja hallitse" ja tällä pandemialla saa valtioista paremman otteen ja oltiinhan meille jo kaavailtu kiristyksiä ja kansa aikalailla todettu tahdottomaksi on tästä hyvä jatkaa. Rahaa =valta pyörii tässä aivan helvetisti mikä toimii jo pelkästään motiivina tälle.

Rahaa pitäisi seurata mutta ei ole valtuuksia siihen. Sieltä alkaa löytyä sitten ne tahot.
1625206743337.png

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom