Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Rajoitteet tarpeettomia. Korkeintaan vanhemmille ikälopuille voisi olla vapaaehtoinen suositus ottaa iisisti ja rokotteet suositeltu heille.
Muuten meno olisi pitänyt olla normaalina kuten ennenkin tätä pelleilyä.

Käsittely siis sama kuin muinakin flunssakausina. Eli olematon.
Olet monta kertaa toistanu tässä ketjussa sen, et rokote on turha koska se ei toimi. Nyt kuitenkin suosittelet rokotetta vanhemmalle väestölle?

Miksi ottaa jos se ei toimi vai onko joku pieni epäilyksen siemen olemassa et mitä jos se vaikka toimiikin ja estää vanhemalla väestöllä sen pahan koronan.

MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Olet monta kertaa toistanu tässä ketjussa sen, et rokote on turha koska se ei toimi. Nyt kuitenkin suosittelet rokotetta vanhemmalle väestölle?

Miksi ottaa jos se ei toimi vai onko joku pieni epäilyksen siemen olemassa et mitä jos se vaikka toimiikin ja estää vanhemalla väestöllä sen pahan koronan.

"korkeintaan"
Sinä et halua lukea mitä kirjoitan. Korkeintaan se olisi suosituksena niille vanhimmille jotka ovat riskiryhmissä. Puhun niistä VANHIMMISTA.
Turha se edelleen on silti. Jos joku haluaa jeesustella tällä flunssapiikillä niin sen tarjonta olisi paperilla niille sairaimmille eikä mitään rajoituksia olisi eikä media maalaisi uhkakuvia jostain pandemiasta 24/7

Lyhyesti koko homma pitäisi olla kuten ennenkin flunssapiikkien kera.

"korkeintaan"
Sinä et halua lukea mitä kirjoitan. Korkeintaan se olisi suosituksena niille vanhimmille jotka ovat riskiryhmissä. Puhun niistä VANHIMMISTA.
Turha se edelleen on silti. Jos joku haluaa jeesustella tällä flunssapiikillä niin sen tarjonta olisi paperilla niille sairaimmille eikä mitään rajoituksia olisi eikä media maalaisi uhkakuvia jostain pandemiasta 24/7

Lyhyesti koko homma pitäisi olla kuten ennenkin flunssapiikkien kera.
Ymmärsin kyllä et puhuit niistä vanhimmista niinhän mä kirjoitinkin. Korkeintaan suosittelit heille piikkiä mutta miksi jos se on turha eikä toimi? Eikös tuo sodi vähän sun ajatusmaailmaa vastaan?

Ei toimi mutta silti suosittelit sitä.

Mahdotonta sanoa tarkalleen kuka tekee ja millä lopputulemalla. Maksaisin rahaa jos pääsisi käsiksi näihin tietoihin.
Lyhyesti paras toimi eli "hajoita ja hallitse" ja tällä pandemialla saa valtioista paremman otteen ja oltiinhan meille jo kaavailtu kiristyksiä ja kansa aikalailla todettu tahdottomaksi on tästä hyvä jatkaa. Rahaa =valta pyörii tässä aivan helvetisti mikä toimii jo pelkästään motiivina tälle.

Rahaa pitäisi seurata mutta ei ole valtuuksia siihen. Sieltä alkaa löytyä sitten ne tahot.
Niin. Mutta kun on ilmiselvää, että nykyaikana nousee aina ties minkäsorttista salalittoteoreetikkoa ja mikä pahinta ihmisjoukko löytyy aina joka uskoo siihen salaliittoon, niin miksi edes käynnistää maailmanlaajuista pandemiaa ns. turhana ja pelkkänä "hajoita ja hallitse"- periaatteella.
Niin eihän se voi toimia nykylänsimaailmassa.

Minä olen siis vieläkin sitä mieltä, että tässä ei ole kyseessä kuin virus (jonka lähtökohta tai maa tai oliko vahinko vai mitälie - ei vaikuta lopputulemaan) joka leviää kuin kulovalkea, siihen on kehitetty rokote sitä hidastamaan ja se varioituu ja tullee varioitumaan lievemmäksi. Ja seuraava viruspohjainen pandemia/epidemia tullee about 5-15 vuoden sisään.

Ymmärsin kyllä et puhuit niistä vanhimmista niinhän mä kirjoitinkin. Korkeintaan suosittelit heille piikkiä mutta miksi jos se on turha eikä toimi? Eikös tuo sodi vähän sun ajatusmaailmaa vastaan?

Ei toimi mutta silti suosittelit sitä.
Jos haluaa jeesustella. En minä suosittele mutta pellemaailma ei valitettavasti ole samoilla linjoilla. Tuo skenaario oli niin ettei haittaa muille koidu.

Niin. Mutta kun on ilmiselvää, että nykyaikana nousee aina ties minkäsorttista salalittoteoreetikkoa ja mikä pahinta ihmisjoukko löytyy aina joka uskoo siihen salaliittoon, niin miksi edes käynnistää maailmanlaajuista pandemiaa ns. turhana ja pelkkänä "hajoita ja hallitse"- periaatteella.

Minä olen siis vieläkin sitä mieltä, että tässä ei ole kyseessä kuin virus (jonka lähtökohta tai maa tai oliko vahinko vai mitälie - ei vaikuta lopputulemaan) joka leviää kuin kulovalkea, siihen on kehitetty rokote sitä hidastamaan ja se varioituu ja tullee varioitumaan lievemmäksi. Ja seuraava viruspohjainen pandemia/epidemia tullee about 5-15 vuoden sisään.
Foliohattu- kortti lensi pöytään.
Foliohattusi on marginaaliporukkaa tässä maailmassa joten miten se onnistuu kun valtaosa toimii valtamedian aivopesun mukaan? Epäkohtia.

Mulla on sulle pahoja uutisia. Se lenssu tulee joka vuosi... Tullut jo pitkän aikaa.

Sehän on ollut alusta niin lievä, että en tiedä miten tuosta enää lievemmäksi voi mennäkään ilman että se katoaa kokonaan. Eihän aiemmatkaan influenssat ole kaiketi hirveästi lieventyneet. Eikä kadonneet.

Foliohattu- kortti lensi pöytään.
Foliohattusi on marginaaliporukkaa tässä maailmassa joten miten se onnistuu kun valtaosa toimii valtamedian aivopesun mukaan? Epäkohtia.

Mulla on sulle pahoja uutisia. Se lenssu tulee joka vuosi... Tullut jo pitkän aikaa.
Noniin. Piiri pieni pyörii.
Miksi vuonna 2018 merkattiin niin monta "flunssa kuolemaa"? Miksi 2020 enemmän? Voiko syynä olla se, että ihmisiä oikeasti kuoli enemmän koronaviirukseen? Vaikka oli rajoituksia päällä.

Sehän on ollut alusta niin lievä, että en tiedä miten tuosta enää lievemmäksi voi mennäkään ilman että se katoaa kokonaan. Eihän aiemmatkaan influenssat ole kaiketi hirveästi lieventyneet. Eikä kadonneet.
MITÄ? :ROFLMAO:
Ööö. Eli ne vajaa tuhat jotka on kuolleet koronaan nyt tilastojen valossa eivät kuolleet koronaan.

Kaikille ei kehity vasta-aineita. Mikä ei tarkota sitä, että suojaa ei kumminkaan tulis. Muut koronavirus sairastamiset tuo suojaa myös koronaa vastaan. ELi oc43 hku1 jne. Selittääkö tää lasten lievemmät tartunnat? Lapsethan noita sairastaa. Ja nuoret kouluissa jne. Loogista olisi.

View: https://twitter.com/BallouxFrancois/status/1410723101663383553?s=20

View: https://twitter.com/BallouxFrancois/status/1410723106428096513?s=20

ruottissa puhuttiin pandemian alussa jo tuosta:

View: https://www.youtube.com/watch?v=CwQpg62Kflg

Mä taisin kirjoitella viime vuoden syksyllä samasta aiheesta kun Yeadon siitä luennoi silloin. Taidettiin hulluksi tuomita.

Jarppa77 sanoi:
Laaja tutkimus: Immuniteetti koronavirukselle hiipuu nopeasti tartunnan jälkeen – laumasuojaa ei saada https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006701627.html
Taitaa pidempi riesa tulla jos tuo on totta
Tuossa aiemmin linkittämässä Mike Yeadonin haastattelussa käytiin hyvin läpi immuniteettia Koronan suhteen. T-solut ja vasta-aineet.
Kuulemma sars-cov2 on melko stabiili virus näihin kausiflunssiin verrattuna, siis muuttuu vähemmän. Joten immuniteetin pitäisi olla pidempi aikaista. Lisäksi vain pienessä osassa tartunnan saaneita puolustus menee sinne saakka, että vasta-aineita on tarve kehittää. Virus jää ensimmäisiin puolustuksen asteisiin kuten T-solujen kynsiin.

Lisäksi väestössä on huomattavan paljon jo olemassa olevaa immuniteettia tätä virusta varten aikaisempien koronavirusten ristikkäisvaikutuksen takia.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Jos haluaa jeesustella. En minä suosittele mutta pellemaailma ei valitettavasti ole samoilla linjoilla. Tuo skenaario oli niin ettei haittaa muille koidu.
Niin niin eli se on heti jeesustelua jos kaivaa sun kirjoituksista epäkohtia esiin. Ok

Niin niin eli se on heti jeesustelua jos kaivaa sun kirjoituksista epäkohtia esiin. Ok

Sä löydät ne lillukanvarret mitä haluat löytää. Puhun skenaariosta mikä menisi paremmin tämän pellemaailman kanssa samassa linjassa eli mitään koronapsykoosia ei ole vaan flunssapiikit jaossa kuten ennenkin ja suositukset vanhemmille (mitä ei tarvitse toki noudattaa)

Niin olen nyt koronafani?
"Roku and the great search of lillukanvarsi."

Miten nuo pietarin futisturistit? n. 4500 kävi ja vajaa 400 pcr positiivista + n. 50 todettua jatko pcr posia niistä.

Oliko testi fake vai perus nuha mikä aina tulee kun ulkomailla käy?. Artikkeleiden mukaan ihan oireitakin monella. Toki död ei varman kukaan.

Oli miten oli, kusista tuo on työpaikoille.

Sä löydät ne lillukanvarret mitä haluat löytää. Puhun skenaariosta mikä menisi paremmin tämän pellemaailman kanssa samassa linjassa eli mitään koronapsykoosia ei ole vaan flunssapiikit jaossa kuten ennenkin ja suositukset vanhemmille (mitä ei tarvitse toki noudattaa)

Niin olen nyt koronafani?
"Roku and the great search of lillukanvarsi."
En mä ole sua koronafaniksi kutsunu, teit sen ihan itse. Ja nuo lillukanvarsi jutut nyt on aika lapsellisia. Keksi jotain parempaa.

Ne on osuvia siihen mitä koitat nyt tehdä siinä. Siksi sinä et pidä siitä.
Niin tai sitten sinä et pysty myöntämääm et sun kirjoituksissa on epäkohtia niin viljelet jotain lillukkajuttuja. Onhan se tapa tuokin keskustella.

Pitäiskö samalla logiikalla lopettaa kaikki terveydenhuolto ja kaikki muukin terveyttä edistävä?

niin ei siinä kyllä mitään sairauksia tarvita, kun vain sattuu vain kohdalle huono tuuri.

Ei mitään terveydenhuoltoa pidä lopettaa, muiden kiusaaminen rajoituksilla pitää lopettaa. Taudin takia josta suurin osa selviää, aiheutetaan valtavasti harmia rajoitusten takia. Samaan aikaan tupakka ja viina tappaa moninverroin enemmän eikä niitä rajoiteta mitenkään. Tuurinko takia tässä pitää rajoittaa ihmisten elämää?

Niin tai sitten sinä et pysty myöntämääm et sun kirjoituksissa on epäkohtia niin viljelet jotain lillukkajuttuja. Onhan se tapa tuokin keskustella.

Ei niissä ole. Se että kertoo skenaarion mikä olisi loogisempi kaikkeen ei tarkoita, että henkilö onkin taas rokotemyönteinen.
Tuo on sinun päässäsi tapahtuva coping ilmiö.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom