korkea syke pitkään treenin jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja raato81
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
onkohan ihan normaalia ku esim nyt tunti puntti treenin jälkeen leposyke on vielä 95 pintaa? treenaankohan liian kovaa vai onkohan peruskunto vaa päässyt niin huonoksi?

Niihän se on ylirasitus tilan oireita pitää ruveta varmaa seuraamaa ortostaattista sykettä, mutta en oikein usko et on ylirasitusta ku ei täs hirveesti tuu itteesä nykysin rääkättyy eikä oo muita oireita. Onks täällä porukka seuraillu sykkeen palautumista puntti treenin jälkee??

tai sitten se on geeneissä..minullakin on mielestäni peruskunto todella hyvä,mutta silti esim. juostessa syke nousee nopeasti melko korkealle..isälläni sama homma ja hänelle muut hänen kanssaan lenkkeilleet ovat sanoneet,että hänellä saattaa olla sydänvika kun kohoaa syke noin korkeaksi,mutta minulla sama homma ja olen koko pienen ikäni urheillut ja kuntoani pitänyt yllä

Lähinnä tarkoitan sykkeen palautumista kovan harjoituksen jälkeen, kun eiks joku sellanen nyrkkisääntö ole että pitäs puolessa tunnissa sykkeen palautua treenin aikaiseen sykkeeseen ainakin pk harjoituksesta muuten on tehnyt liian kovaa??

Lähinnä tarkoitan sykkeen palautumista kovan harjoituksen jälkeen, kun eiks joku sellanen nyrkkisääntö ole että pitäs puolessa tunnissa sykkeen palautua treenin aikaiseen sykkeeseen ainakin pk harjoituksesta muuten on tehnyt liian kovaa??

Juu ja mielellään allekin :D

Ostin myös sykemittarin ja olen tätä samaa ihmetellyt, kun syke palautuu hitaasti treenin jälkeen. Ylikuntoon en usko, koska rauta tuntuu kevyeltä ja lepoviikkoja on pidetty. Johtuuko vain huonosta peruskunnosta? :jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom