Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

MGS4 ja FF XII on varmaan tommoset hittipelit. Varsinki uskoisin MGS:n myyvän helposti.
Paljo se hinta suurinpiirteen on sitten? Jotai +- 500 euroa?
Onko muuten huhut totta, että PS3:sta on löytynyt jo ensimmäinen vika, eli se ei osaa pyörittää vanhoja pelejä vaikka tarkoitus oli?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
MGS4 ja FF XII on varmaan tommoset hittipelit. Varsinki uskoisin MGS:n myyvän helposti.
Paljo se hinta suurinpiirteen on sitten? Jotai +- 500 euroa?
Onko muuten huhut totta, että PS3:sta on löytynyt jo ensimmäinen vika, eli se ei osaa pyörittää vanhoja pelejä vaikka tarkoitus oli?

Sellaista juttua oli, että n. 2% vanhoista peleistä ei toimi. En tiedä onko tuo sitten niin vakavaa... mulla on vielä vanhoja XBOX pelejä jonkin verran (sellaisia, jotka toimivat 360:ssä), mutta ainoa jota olen yhtään pelannut on Halo2, sitäkin vaan moninpelinä. Uudet pelit kiinnostaa kuitenkin enemmän.
 
MGS4 ja FF XII on varmaan tommoset hittipelit. Varsinki uskoisin MGS:n myyvän helposti.
Paljo se hinta suurinpiirteen on sitten? Jotai +- 500 euroa?
Onko muuten huhut totta, että PS3:sta on löytynyt jo ensimmäinen vika, eli se ei osaa pyörittää vanhoja pelejä vaikka tarkoitus oli?

PS3 tulee maksamaan noin 650e eli aika paljon kun vertaa xboxiin.
 
On huhuttu että MGS4 tulisi myös XBOX360:lle korkeiden tuotantokustannuksien vuoksi. Lähdettä en löytänyt, esim. pelaajaboardilla ja neogamessa oli tästä juttua.
 
MGS4 ja FF XII on varmaan tommoset hittipelit. Varsinki uskoisin MGS:n myyvän helposti.
XII:hän tulee PS2:lle. Samoihin aikoihin tulee XIII kuitenkin ps3:lle ja tuo on mulle riittävä syy ostaa PS3. Ps2 tuli kuitenkin ostettua aikanaan X:sää varten.:D
 
Sonyllä näyttää olevan aika paljon ongelmia esim. kannettavien akuissa ja nyt PS3:n valmistuksessakin, että ei tarvittavaa määrää konsoleita ole saatu markkinoille. Jos eivät saa ongelmia korjattua niin luulisi, että vaikuttaa aika negatiivisesti konsolin myyntiin jos konsoleita ei yksinkertaisesti ole tarpeeksi myyntiin asti.
 
Onko kenelläkään tietoa, pystyykö tietokoneen gamepadilla pelaamaan xbox360:sta usb portin kautta?

En usko, kun nuo pelit käyttävät melko usein kaikkia 360 ohjaimen nappeja ja tietokonekäyttöön tarkoitetussa padissa ei varmaan niitä kaikkia löydy...?

Toisinpäin toimii langallisen version kanssa.
 
Jee jee, otin töistä viikonlopuksi Xbox 360:n himaan, löin tykkiin ja vahvariin kii ja Rising dead lautaselle. Aika roheeta pelata näin. Pistin toki heti salikuvaukset pystyyn meitsin komeissa uusissa kuteissa. Ei paina mitään.
 

Liitteet

  • rising.jpg
    rising.jpg
    58,5 KB · Katsottu: 437
Jee jee, otin töistä viikonlopuksi Xbox 360:n himaan, löin tykkiin ja vahvariin kii ja Rising dead lautaselle. Aika roheeta pelata näin. Pistin toki heti salikuvaukset pystyyn meitsin komeissa uusissa kuteissa. Ei paina mitään.


Ui saakeli, varmaan oli vähän hienoa pelata noin. X360 on kyllä tullut hyviä pelejä paljon viime aikoina, Rising dead mukaan luettuna.... Mutta, mutta kassotaan kassotaan kun PS3 tulee....

P.S. Mistä oot oscarin voittanut :D
 
Xbox360 tuli hankittua jo 2005 vuoden julkaisussa.
Erittäin tyytyväinen olen konsoliin ja sille olen jo muakvasti pelejä kerennyt ostamaan ja hyviä ovat olleet jokainen. Itse en halunnut ostaa kallista uutta TV:tä mutta halusin kuitnekin tarkempaa kuvaa ja ostin 19" laajakuva monitorin ja pelaan nojatuolilta läheltä niin kuva on täysin tarpeeksi iso.
Laadukas on kuva ja ero tavallaisessa töllössä pelattuna todella iso.
5.1 kajareita en ole jaksanut asennella ja äänet tuleekin vain 2.1 sek äkuulokkeista stereona.

-Gears Of War
-Call Of Duty 3
-Oblivion
-Dead Rising
-Splinter Cell : Double Agent
-Test Drive : Unlimited
-Ghost Recon 3: Advanced Warfighter
-Project Gotham Racing 3
-Kameo : Elements Of Power
-Enchanted Arms
-Saint Row
-Dead Or ALive 4
-Fight Night Round 3
-Madden NFL 07
-Fifa 07
-NHL 07
-Tony Hawks Pro Skter 8
-WWE Smackdown Vs. Raw 2007

HD DVD aseman tilaan jouluun mennessä niin pääsee katsomaan HD leffoja.
Pohjois Amerikassahan aukesi jo elokuva vuokrauspalvelu Xbox Liven kautta ja se on kohta tulossa myös eurooppaan.

Varsin pätevältä palvelulta vaikuttaa josta saa vanhoja klassikkoja ja uutuksia normaalilla resoluutiolla sekä HD kuvalla vuokrattua. Mukava vuokrata kun ei tarvitse lähteä vuokraamoon ja leffan voit aloittaa katsoaman sen ladattuasi 7 päivän sisällä eli ei mene leffa hukkaan jos et kerkeä juuri sinä päivänä sitä katsomaankaan.

Xbox Live on ollut muutoinkin mahtava palevelu Xbox360 konsolilla...edistystä Xbox ykkösen Live:een on TODELLA paljon.

Tehoissahan Xbox360 ja PS3 on käytännössä samoissa kuten jo monet pelinkehittäjät ovat todenneetkin ja arvattavissahan tämä oli.
Xbox360:llä on kuitnekin rutkasti enemmän minua kiinnostavia pelejä sekä niitä on myös tulossa reilusti.
Xbox360 verkkopalvelu on myöskin rutkasti parempi kuin PS3 palvelu.

Tulevista Xbox360 nimikkeistä odotan eniten seuraavia (osa on multiformaatti ja osa yksinoikeuspelejä)

-Fuzion Frenzy 2
-Tom Clancy´s Rainbow Six: Vegas
-Viva Pinata
-Dead or Alive Xtreme 2
-Crackdown
-Forza Motorsport 2
-Guitar Hero II
-Half-Life 2 -megapaketti
-Halo 3
-Lost Planet: Extreme Condition
-Medal of Honor Airborne
-Tom Clancy´s Ghost Recon: Advanced Warfighter 2
-Assassin´s Creed
-Brothers in Arms Hell´s Highway
-GTR
-Virtua Tennis 3
-Grand Theft Auto 4
-Alan Wake
-Army of Two
-Banjo-Kazooie
-Battlefield: Bad Company
-BioShock
-Blue Dragon
-Castle Wolfenstein
-Colin McRae: DIRT
-Dead or Alive 5
-Dead or Alive code: Cronus
-Fable 2
-Halo Wars
-Jade Empire 2
-Kane & Lynch: Dead Men
-Kingdom Under Fire: Circle of Doom
-Mass Effect
-Mercenaries: World In Flames
-Portal
-Project Gotham Racing 4
-Resident Evil 5
-Tom Clancy´s Splinter Cell 5
-Too Human
-Unreal Tournament 2007


Nyt ilmestynyt MS:n valmistama Force Feedback huipuratti pitää poistaa myös viimeistää nkun Forza Motorsport 2 ilmestyy.

Todella hienoa myös että nyt Gran Theft Auto 4 tulee samaan aikaa Xbox360:lle kuin PS3:llekkin niin ei joudu odottelemaan.

Smackdown Vs. Raw sarja tulee myös (tai on jo tullut ja omistnakin pelin) Xbox360:lle joka on selvästi paras painipelisarja.
 
Mua kyllä kuumottaa tosi paljon toi xbox360 tällä hetkellä, mitä olen noita peliarvosteluja lukenut. Siltikin pakko venata ja katsoa vielä et mitä PS3 on annettavana.

MikaT2, mites x360 nettipelaaminen toimii? Onko paljon pelaajia paljon ja yhteydet mutkattomia?
 
Todellakin Microsoft laite toi xbox360, lähes päivittäin iskee jonkinmoinen buuttaamista vaativa jumitus laitteeseen, samaa ongelmaa ei ollut ps2:lla.
Vai onko kyseessä vain Oblivionin ohjelmointi bugit?
 
MikaT2, mites x360 nettipelaaminen toimii? Onko paljon pelaajia paljon ja yhteydet mutkattomia?

Nettipelaaminen on todella yksinkertaista normaalilla R45 piuhalla Xbox360 pesrseeseen vaan kiinni ja sitten n.5min-10min menee kun luo oman pelaajaprofiilin.
Pelistä riippuu valtavasti onko nettipuoli minkälainen mutta yleensä viimeistään päivityksen jälkeen seon joka pelissä hyvää.
Tällä hetkellä pelaan eniten Live:ssä Gears Of War ja Call Of Duty 3...kummassakaan ole juuri laisinkaan koskaan lagia ja Gears Of War:ssa mitään ongelmaa. Call Of Duty:ssä on sellainen ongelma että ranked peleihin joinaaminen on vaikeaa mutta Activision on luvannut päivitystä piakkoin ja saadaan siinäkin kaikki toimimaan.

Liven ansiosta on muuten englanninkielen taitokin noussut n. kolminkertaiseksi mitä se ennen Liven hankkimsita oli kun on tullut pälpätettyä USA,Kanada,Britti,Australia ja Uusi Seelantilaisten kanssa paljon :)
Aluksi olin usein hiljaa kun jotenkin jännitti puhua ja huono englanninkielentaito vaikutti myös tuohon mutt apikkuhiljaa sitä rohkaistui ja tosiaan hyötyä on ollut paljon.
Pakkohan Live:ssä ei ole puhua.
Hankin myös kameran tuossa vähän aika sitten niin pikkupeleissä esim. korttipeleissä ja biljardissa on mukava lisä kun voi näyttää omaa kuvaa muille pelaajille sekä he sinulle...


Todellakin Microsoft laite toi xbox360, lähes päivittäin iskee jonkinmoinen buuttaamista vaativa jumitus laitteeseen, samaa ongelmaa ei ollut ps2:lla.
Vai onko kyseessä vain Oblivionin ohjelmointi bugit?

Oblivion on mielettömän laaja peli ja tuo kyllä kaatuili minullakin pelatessa melko usein...kuitenkin mielestäni peli on mahtava ja pyörii paremmin Xbox360:llä kuin PC:llä jolla kaverini pelin kolusi läpi.
Päivityksen jälkeen Oblivion ei kaatuillut enään niin usein.
Oletko ladanut itse päivityksen peliin?
 
Varsin pätevältä palvelulta vaikuttaa josta saa vanhoja klassikkoja ja uutuksia normaalilla resoluutiolla sekä HD kuvalla vuokrattua. Mukava vuokrata kun ei tarvitse lähteä vuokraamoon ja leffan voit aloittaa katsoaman sen ladattuasi 7 päivän sisällä eli ei mene leffa hukkaan jos et kerkeä juuri sinä päivänä sitä katsomaankaan.
http://www.engadget.com/2006/11/24/xbox-live-video-marketplace-downloads-stalled-by-glitches/

Monilla sivuilla on raportoitu tuon palvelun huonosta toimivuudesta. Pisteitä on viety tileiltä, mutta tavaraa ei lähde latautumaan. Kyllähän tuo melko varmasti kuukauden sisällä kohtuu toimivaksi valmistuu.
 
Oblivion on mielettömän laaja peli ja tuo kyllä kaatuili minullakin pelatessa melko usein...kuitenkin mielestäni peli on mahtava ja pyörii paremmin Xbox360:llä kuin PC:llä jolla kaverini pelin kolusi läpi.
Päivityksen jälkeen Oblivion ei kaatuillut enään niin usein.
Oletko ladanut itse päivityksen peliin?

Ei oo tullut ladattua, mut täytyynee ladata, kun jossain välissä "kerkeää". Toi peli koukuttaa ihan sikana :whip:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom