Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Oblivion on mielettömän laaja peli ja tuo kyllä kaatuili minullakin pelatessa melko usein...kuitenkin mielestäni peli on mahtava ja pyörii paremmin Xbox360:llä kuin PC:llä jolla kaverini pelin kolusi läpi.
Päivityksen jälkeen Oblivion ei kaatuillut enään niin usein.
Oletko ladanut itse päivityksen peliin?

Monet on valitelleet, että Oblivion kaatuilee, mutta mulla ei kyllä sen(kään) kanssa mitään ihmeempiä ongelmia ole ollut. On tainnut max. 3-5 kertaa kaatua ja sitä on kuitenkin tullut pelattua paljon.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
http://www.engadget.com/2006/11/24/xbox-live-video-marketplace-downloads-stalled-by-glitches/

Monilla sivuilla on raportoitu tuon palvelun huonosta toimivuudesta. Pisteitä on viety tileiltä, mutta tavaraa ei lähde latautumaan. Kyllähän tuo melko varmasti kuukauden sisällä kohtuu toimivaksi valmistuu.

Juu palvelimet oli menneet tukkoon kun suosio oli odotettua reilusti isompaa.
MS on luvannut mitä piakkoimmin lisätä palvelimia. Saa nähdä minkälaisen suosion euroopassa tuo palvelu saa.
 
Monet on valitelleet, että Oblivion kaatuilee, mutta mulla ei kyllä sen(kään) kanssa mitään ihmeempiä ongelmia ole ollut. On tainnut max. 3-5 kertaa kaatua ja sitä on kuitenkin tullut pelattua paljon.

Oletko sinä ladanut päivityksen?
 
Oletko sinä ladanut päivityksen?

Jep. Mulla on Live gold tili tuossa, eli kaikki päivitykset tulee automaattisesti, kun pelin käynnistää.
 
Jaahas, on sitten ollut pieni himotus tuossa hankkia X360, ja nyt ajattelin ostaa päräyttää moisen vehkeen, semmosta vaan mietiskelin tuossa että kannattaako tuota Core-pakettia edes harkita, vai ostaako suoraan premiumi että saa kilkkeet mukaan, taitaa tulla huomattavasti kalliimmaksi ostaa vermeet tuon Coren kaveriksi kuin jos poistaa tuon premiumin?
 
Jaahas, on sitten ollut pieni himotus tuossa hankkia X360, ja nyt ajattelin ostaa päräyttää moisen vehkeen, semmosta vaan mietiskelin tuossa että kannattaako tuota Core-pakettia edes harkita, vai ostaako suoraan premiumi että saa kilkkeet mukaan, taitaa tulla huomattavasti kalliimmaksi ostaa vermeet tuon Coren kaveriksi kuin jos poistaa tuon premiumin?

Ei kannata harkita tuota Corea, kun pelkästään toi kovalevy, mikä on välttämätön (päivitykset, livepelaaminen yms.) boxissa maksaa itsestään yli 100 euroa. Hedsetti mikä tulee mukana maksaa 23 eurosta ylös päin. Saat langattoman ohjaimen, coressa langallinen. Verkkokaapelin ja teräväpiirtoa tukevan AV-kaapelin. Coressa ei noita tule.

Edit: niin ja saat sen änärin siihen kaupan päälle vielä

EDIT: UIUIUIUI Netanttilassa on näköjään 399,00 paketti missä tulee gears of war mukaan!!! Kävi vähän itteekiin kuumottaa!!
 
Ei kannata harkita tuota Corea, kun pelkästään toi kovalevy, mikä on välttämätön (päivitykset, livepelaaminen yms.) boxissa maksaa itsestään yli 100 euroa. Hedsetti mikä tulee mukana maksaa 23 eurosta ylös päin. Saat langattoman ohjaimen, coressa langallinen. Verkkokaapelin ja teräväpiirtoa tukevan AV-kaapelin. Coressa ei noita tule.

Edit: niin ja saat sen änärin siihen kaupan päälle vielä

saatna, *ttu, pakkohan se on poistaa. Noh, kerranhan se kirpaisee, paitsi että tulee avolta pahaa silmää ehkä hetkisen ajan. :D Olikos tossa Premiumissa wlania?
 
saatna, *ttu, pakkohan se on poistaa. Noh, kerranhan se kirpaisee, paitsi että tulee avolta pahaa silmää ehkä hetkisen ajan. :D Olikos tossa Premiumissa wlania?

Wlansovitin on lisävaruste.

No avokeilta näitä asioita ei kannata kysyä, kannat boxin vaan sisään. Niin mäkin olen yleensä näissä "tarpeellisissa" laittessa tehnyt. :D

"NO mikä toi on?...Paljon maksoi?"

"Öööh, kympin"



No kuules, noita pleikkarin ensimmäisiä julkaisuja on vielä turha verrata xboxin peleihin. Noi pari ekaa peliä ei vielä kerro ps3:sta yhtään mitään.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No kuules, noita pleikkarin ensimmäisiä julkaisuja on vielä turha verrata xboxin peleihin. Noi pari ekaa peliä ei vielä kerro ps3:sta yhtään mitään.

Kyllä ne sinänsä jotain kertoo että esim. Fight Night oli boxinkin ekoja peleja, ja siitä yli vuos kun se julkastu...
 
Wlansovitin on lisävaruste.

No avokeilta näitä asioita ei kannata kysyä, kannat boxin vaan sisään. Niin mäkin olen yleensä näissä "tarpeellisissa" laittessa tehnyt. :D

"NO mikä toi on?...Paljon maksoi?"

"Öööh, kympin"

Joo, niinpä näky olevan, hintakin vain ~70€.
Ja eihän siltä avolta mitään kysellä, sanomista siitä tulee joka tapauksessa. :D

Pitää vissiin iskeä pöytäkoneeseen wlansovitin niin saa ton boksin piuhalla kiinni, menee muuten aivan saatnan hankalaksi. Miten pitkä tuo boksin johto on?
 
Tuikitärkeä kysymys: toimiiko PS3:ssa pleikka 1:n pelit? Metsästin kauan Vigilante 1 & 2:ta. Se on pakko hommata pleikka kakkonen jos ei toimi.

http://en.wikipedia.org/wiki/Vigilante_8

200px-V8box.jpg
 
No kuules, noita pleikkarin ensimmäisiä julkaisuja on vielä turha verrata xboxin peleihin. Noi pari ekaa peliä ei vielä kerro ps3:sta yhtään mitään.

Oon PS3 supporter, eli jos ja kun toinen noista tulee, niin se on PS3. Silti pakko sanoa, että xbox julkaisi hienommat pelit vuoden nopeammin kuin sony(vaikka noissa ei muuta eroa ole ku kontrasti ja valaistus). Xbox voitti tämän taistelun, mutta ei koko sotaa. Kumpikaan ei kyllä tosiasiassa tule tätä sotaa voittamaan, graafiset erot ovat ja tulevat olemaan helvetin pieniä, kyse on nyt vain siitä, että kummalle konsolille tulee paremmat pelit.

e- Tasaista vääntöä :p
 
Kumpikaan ei kyllä tosiasiassa tule tätä sotaa voittamaan, graafiset erot ovat ja tulevat olemaan helvetin pieniä, kyse on nyt vain siitä, että kummalle konsolille tulee paremmat pelit.[/url]

Jep, samaa mieltä... Juttuhan on vissiin (?) niin että plegellä on tehokkaampi prosessori mutta boxilla puolestaan parempi näytönohjain... ja rautapuolenhan kumpikin valmistaja löi lukkoon aika samoihin aikoihin, mikkisofta vaan sai tuotteen ulos nopeammin ilmeisesti sonyn bluerayongelmien takia.
Anyways, kyllä toi uus boxi on entisen PS-fanboyn aika hyvin saanu käännytettyä :) Pitäs tulla vaan nyt lisää pakko-ostospelejä... IMO Sony menetti aika ison valtin kun GTA:sta tuli nyt multi-platform release... Mitä niillä on enää omia kuin FF:t ja MGS:t? On niistä tässä tredissä aiemminkin puhuttu muttei muista... Boxin vahvuuksia nyt ainakin toi uus Gearssi, sitä meikäläinen ainakin jaksanut paukuttaa :)
 
Hoh, tulipa haettua sitten tuo boksi kuten eilen uhosin. Hienolta näyttää GOW, totuttelua vaatii vaan tuo ohjain, kun olen ehkä kerran aiemmin pitänyt moista kädessä.

e: ja kuten arvelin, niin pahaa silmäähän sieltä tuli kun kannoin laatikon sisään. :D
 
Hoh, tulipa haettua sitten tuo boksi kuten eilen uhosin. Hienolta näyttää GOW, totuttelua vaatii vaan tuo ohjain, kun olen ehkä kerran aiemmin pitänyt moista kädessä.

e: ja kuten arvelin, niin pahaa silmäähän sieltä tuli kun kannoin laatikon sisään. :D

Kunhan siihen ohjaimeen tottuu, niin on pirun hyvä. Ainoa miinus hiukan "tunnottomasta" ristiohjaimesta. Tosin, paranneltu malli on kaiketi tulossa, jossa tuokin pitäisi olla korjattu.

Mulla on nyt ollut 360 aika tarkkaan vuoden ja pirun tyytyväinen olen ko. laitteeseen. Hyvien pelien määrä lisääntyy tasaisen tappavaa vauhtia.
 
Alunperin meinasin odottaa tuota ps3:ta ,mutta taitaa käydä niin että entinen sonyn mies kääntää kelkan ja hakee 360:sen sen verran hyvältä näyttää pelit ja erot ovat kuten jo aikaisemmin on mainittu niin suhteellisen minimaaliset..
 
Hoh, tulipa haettua sitten tuo boksi kuten eilen uhosin. Hienolta näyttää GOW, totuttelua vaatii vaan tuo ohjain, kun olen ehkä kerran aiemmin pitänyt moista kädessä.

e: ja kuten arvelin, niin pahaa silmäähän sieltä tuli kun kannoin laatikon sisään. :D


Heps! Meikä tilas kanssa ton GOW paketin.... Rupes kuumottaa sen verran, että pakko oli tilata. :D

Alunperin meinasin odottaa tuota ps3:ta ,mutta taitaa käydä niin että entinen sonyn mies kääntää kelkan ja hakee 360:sen sen verran hyvältä näyttää pelit ja erot ovat kuten jo aikaisemmin on mainittu niin suhteellisen minimaaliset..

Joo mäkin rupesin entisenä sonynmiehenä miettimään, että haluanko varmasti maksaa liki 300 eruo enemmän konsolista, kun erot näyttäs olevan toistaiseksi todella pienet. Bluraystäkään ei ole tietoa että yleistyykö se. Toki PS3 ei ole vieläkään kokonaan pois suljettu, mutta ainakaan julkaisupäivänä en sitä aijo ostaa.
 
Kunhan siihen ohjaimeen tottuu, niin on pirun hyvä. Ainoa miinus hiukan "tunnottomasta" ristiohjaimesta. Tosin, paranneltu malli on kaiketi tulossa, jossa tuokin pitäisi olla korjattu.

Mua on pikkuhiljaa alkanut vituttamaan kun tuo vasen tattiohjain natisee ja vinkuu ikävästi kun sitä liikuttaa vasemmalle päin, onko tuo ihan normaali vika ja mitä tuolle voisi tehdä?

Ja voi jösses että on hankala tuo nhl07, ei mitään jakoja oo ollu tähän asti..
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom