Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Tämä kaikki sen takia, että Sony SUOJELEE Eurooppalaisia asiakkaitaan *paskapuhetta*
Kyseisiin "ei" eurooppalaisiin PSP ja PS3 laitteisiin oli maksutta pistetty Sonyn virallinen ja kaikki Eurooppalaiset standardit läpi päässyt virranmuunnin/muuntaja.
MUTTA Sony ei halunnut antaa takuuta näille laitteille.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselleni tulee PS3 pelkästään jo MGS4:n takia. Olen aikamoinen fanboy kyseiselle pelisarjalle.. :nolo: Aivan sama vaikkei tulisi koskaan ostettua muita pelejä, voihan sillä pelata sitten esim. MGS3, MGS2, MGS1... :D
 
Duunissa ollaan varmaan 200 kappaletta noita myyty, ja niistä on tullut 2 takaisin. Toisessa oli virtajohto poikki ja toisessa lukupää paskana, joten ei noita nyt niin hirmusesti oo tullu takas huoltoihin. Kaikenkaikkiaan aikas kestävä kone.


Eipä niitä takas hirmuisesti tule, koska boxin omistaja lähettää sen itse suoraan huoltoon. Sellainen on MS:n takuu käytäntö. Fifa07 paketti oli siinä mielessä susi, että melkein kaikissa mitkä myytin oli mukana tullut fifa07 peli viallinen. Asiakas tietenkin sai MS:n kautta uuden pelin tilalle, otettuaan itse ms:n yhteyttä.

Malli konetta on nyt huollettu 2 kertaa, viimeksi kun huoltomiehet tuli, niin jättivät vahnan paikalleen koska se toimi paremmin mitä kone joka niillä oli mukana. Kone heittää errorin aina sillon tällöin ja on hetken jumissa. Kone on tietenkin joka päivä päällä ja pienessä tilassa, missä tuskin ilmankierto on mikään parhain.

Mutta onhan niitä boxeja monta myytinkin, että ei siihen nähden mitenkään erikoisen paljon ole mitään ongelmia ollut. Eikä tossa fifa jutussakaan itse konsolissa mitään vikaa ole ollut, se levy oli vaan viallinen.
 
Eipä niitä takas hirmuisesti tule, koska boxin omistaja lähettää sen itse suoraan huoltoon. Sellainen on MS:n takuu käytäntö. Fifa07 paketti oli siinä mielessä susi, että melkein kaikissa mitkä myytin oli mukana tullut fifa07 peli viallinen. Asiakas tietenkin sai MS:n kautta uuden pelin tilalle, otettuaan itse ms:n yhteyttä.

Malli konetta on nyt huollettu 2 kertaa, viimeksi kun huoltomiehet tuli, niin jättivät vahnan paikalleen koska se toimi paremmin mitä kone joka niillä oli mukana. Kone heittää errorin aina sillon tällöin ja on hetken jumissa. Kone on tietenkin joka päivä päällä ja pienessä tilassa, missä tuskin ilmankierto on mikään parhain.

Mutta onhan niitä boxeja monta myytinkin, että ei siihen nähden mitenkään erikoisen paljon ole mitään ongelmia ollut. Eikä tossa fifa jutussakaan itse konsolissa mitään vikaa ole ollut, se levy oli vaan viallinen.

Ohjaimissa takuu pelaa siten, että asiakas lähettää ohjaimen omalla kustannuksella Saksaan huoltoon. Vinkki: viallisen laitteen voi myös viedä myyjäliikkeeseen huoltoon.
 
Ohjaimissa takuu pelaa siten, että asiakas lähettää ohjaimen omalla kustannuksella Saksaan huoltoon. Vinkki: viallisen laitteen voi myös viedä myyjäliikkeeseen huoltoon.

Mitenkähän tämä sitten ihan oikeasti toimii käytännössä. Nyt on ohjaimesta lakannut vasen puskurinappi toimimasta. Ja ohjain on tosiaan ainoa laatuaan, eli ei hirveästi tekisi mieli jäädä viikoiksi odottamaan uutta. Kone ostettu stokkalta, eli saisikohan sieltä uuden ohjaimen tilalle vai onko pakko ostaa toinen ohjain...?
 
Mitenkähän tämä sitten ihan oikeasti toimii käytännössä. Nyt on ohjaimesta lakannut vasen puskurinappi toimimasta. Ja ohjain on tosiaan ainoa laatuaan, eli ei hirveästi tekisi mieli jäädä viikoiksi odottamaan uutta. Kone ostettu stokkalta, eli saisikohan sieltä uuden ohjaimen tilalle vai onko pakko ostaa toinen ohjain...?

Vie sinne takas, postikulut saksaan maksaa melkein samanverran kuin uusi ohjain.
 
Ou jee, X360:lle tulossa huomenissa kiva pikku päivitys:
Expanded HD Display and Video Playback Options

* With 1080p resolution, gamers now have the ability to enjoy both game and video content in the best HD resolution currently available.
* Expanded video playback options increase the ways gamers can enjoy video content on Xbox 360. It is now possible to stream WMV video from a Windows PC running Windows Media Player 11 or Windows Media Connect.
* Gamers can now play video files from data CDs and DVDs, as well as from storage devices like USB 2.0 flash drives and Xbox 360 Memory Units.
* Xbox 360 will support 50hz HDTV display modes, providing viewers greater choice in how they watch DVD and HD DVD content.

+ jotain muuta: http://gamerscoreblog.com/team/archive/2006/10/30/538491.aspx

Saas nähdä minkä formaatit videot toimii muistitikuilta ja poltettuna..
 
IronMind, ei ole. Tuollaisessa tilanteessa, jossa asiakaskin hyvin ymmärtää hinnan olevan virheellinen, voi myyjä perua kaupan. Eikä siinä mitkään saivartelut auta.
 
Senkun peruvat :). Kokeilla kannattaa.

Entäs kun nykypäivänä esim. Verkkokauppa.com myy silloin tällöin jonkun erän tuotteita ihan pilkkahinnalla. Voiko asiakas enää tietää milloin ollaan tosissaan ja milloin ei? Tietysti asiasta yleensä mainitaan, mutta silti.

:Limited time offer:

nimim. tilaus sisässä :rolleyes:
 
Tuolta tuli tilausvahvistus (47,90€) kun tilasin. Ei oo sen jälkeen ainakaan mitään perumismaileja/soittoja tullut. Kummahan se olis jos tohon hintaan tulis perille mutta katsotaan nyt.
 
Tuolta tuli tilausvahvistus (47,90€) kun tilasin. Ei oo sen jälkeen ainakaan mitään perumismaileja/soittoja tullut. Kummahan se olis jos tohon hintaan tulis perille mutta katsotaan nyt.
Sama täällä. Tilausvahvistus tippui mailiin. Taisi vaan olla joku automaattinen maili. Kunhan joku oikea henkilö käsittelee nuo tilaukset, niin sitten voi alkaa tulla "anteeksi, mutta meillä oli painovirhe" -postia. Ja joulu peruuntuu!
 
Tuota oli kuulemma muutama ihminen jo saanut tohon hintaan, eli ne jotka ehtivät jo maksamaan. Lopuilta sitten peruttiin tilaus.
 
Joo nyt tullut luettua parit peliarvostelut PS3 julkaisupäivänä myynnissä olleista peleistä. Suuressa osassa on ollut ongelmana grafiikka. Esim. Tony Hawk's Project 8 näytää hienolta, mutta ei pyöri sulavasti. NHL 2K7 jää ja animaatiot on hienoja mutta pelaajat latteita. Monessa muussakin pelissä tilat oli hienoja kun taas hahmot ei ollut samaa tasoa tilojen kanssa.

Toivottasti tässä on kyse vain ensimmäisten julkaisupelien ongelmasta, joka saadaan sitten korjattua ajan kanssa. No mutta samoja ongelmia oli myös x360 ja edellisillä konsoleilla alussa.
 
Pieni vinkki x360:sen omistajille.. Ostakaa Gears of war... :haart:
Tai jos et omista konsolia vielä, niin osta se ja kyseinen peli.:whip: :)

Pitkästä aikaa sellainen peli että menee normaali elämä vituralleen pelaamisen vuoksi. :D
 
Vaikka ite oon kova PS fani ennemmin kuin XBOX niin jotenki mulla on semmonen kutina persiissä että PS3 tulee olemaan floppi...toivottavasti olen väärässä.
 
Vaikka ite oon kova PS fani ennemmin kuin XBOX niin jotenki mulla on semmonen kutina persiissä että PS3 tulee olemaan floppi...toivottavasti olen väärässä.

Äläs vielä. Kunhan vaan julkaistaan joku kunnon hittipeli niin porukka syöksyy ostamaan PS3-mööpeleitä. Tuo hinta on vaan aika suolainen konsolista, ei varmaan ihan joka kodin joululahjalistalla.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom