Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikähän vitun kikka toi nyt olis? :hyper:

e- PS3
Eikö muka oo näppärä kikka ajaa ne epävarmat ostajat hankkimaan kilpailijan konsoli ja myydä oma konsoli vain innokkaimmille faneille :D /me palkkaa CorpseFINin Sonyn markkinoinnin johtoon.
 
No tuli haettua boxi änärin ja dead risingin pelin kera. Vähän tesmailtu ja tullut siihen tulokseen että olen tyytyväinen ostooni:) Viikonloppuna jauhetaankin änäriä sitten mahdottomasti ja jos kyllästyminen iskisi jostain syystä on sisään heittää capcomin loistava toiminta peli dead rising. Ei vois paremmin mennä :)

YKS ONGELMMA
Mitä nappia alotuksissa pitää painaa? En voittanu yhtää alotust rookie tason 1-1 tasuris :nolous:
 
YKS ONGELMMA
Mitä nappia alotuksissa pitää painaa? En voittanu yhtää alotust rookie tason 1-1 tasuris :nolous:

Sun pitää sen oikeenpuoleisen tatin kanssa hoitaa alotus. "mailatikulla" kiskot omaan suuntaas.
 
Oma X360 lähti tänään huoltoon kun sanoi ittensä irti. Toivottavasti tulee pian takasi. Yllättävän paljo ollu näit hajoavia liikkeellä.
 
Oma X360 lähti tänään huoltoon kun sanoi ittensä irti. Toivottavasti tulee pian takasi. Yllättävän paljo ollu näit hajoavia liikkeellä.

Duunissa ollaan varmaan 200 kappaletta noita myyty, ja niistä on tullut 2 takaisin. Toisessa oli virtajohto poikki ja toisessa lukupää paskana, joten ei noita nyt niin hirmusesti oo tullu takas huoltoihin. Kaikenkaikkiaan aikas kestävä kone.
 
Viimeksi muokattu:
Nykyään taitaa olla hemmetti IN juttu vihata Sonya, HDTV-tekniikkaa ja PS3:sta. Itse ainakin ostan PS3:n, makso mitä makso. Hemmetin Wii ja se hinttari MB:stä...

Muut syyt: MGS4, Gran Turismo, GTA... :)
 
Nykyään taitaa olla hemmetti IN juttu vihata Sonya, HDTV-tekniikkaa ja PS3:sta. Itse ainakin ostan PS3:n, makso mitä makso. Hemmetin Wii ja se hinttari MB:stä...

Muut syyt: MGS4, Gran Turismo, GTA... :)

Eikö seuraava GTA tule xboxille ennen ps3. Kuka oikeesti vihaa jotain pelikonsolia. On eri asia kritisoida ja vihata. Ja mielestäni miljoona kertaa hölmömpää ostaa vaan koska se on ps3.
 
Nykyään taitaa olla hemmetti IN juttu vihata Sonya, HDTV-tekniikkaa ja PS3:sta. Itse ainakin ostan PS3:n, makso mitä makso. Hemmetin Wii ja se hinttari MB:stä...

Muut syyt: MGS4, Gran Turismo, GTA... :)

Suht samat syyt oli mulla aikanaan ostaa pleikkari. Jos olisivat julkaisseet ps3 ajoissa olisimme varmasti ostaneet sen. Jos nyt peli tarjonnasta puhutaan niin kait sit kannattaa mainita Forzat ja saints row. Ei ne Turismot oikeesti niin mahtavia pelejä oo.
Ai niin ja tietysti nyt kun suht kaikilla kavereilla on jo toi xbox360 niin pelien vaihto ja online pelaaminen vaikutti suuresti ostoon.
 
Oma X360 lähti tänään huoltoon kun sanoi ittensä irti. Toivottavasti tulee pian takasi. Yllättävän paljo ollu näit hajoavia liikkeellä.

N. kuukauden on kestänyt huollot nyt. Pelkkä rahti perille kestää jo viikon:(
 
Nykyään taitaa olla hemmetti IN juttu vihata Sonya, HDTV-tekniikkaa ja PS3:sta. Itse ainakin ostan PS3:n, makso mitä makso. Hemmetin Wii ja se hinttari MB:stä...

Muut syyt: MGS4, Gran Turismo, GTA... :)
Ehdit näemmä rauhassa odotella ensimmäisiä hinnanalennuksiakin tuolla pelilistalla :) Noh, toivottavasti sekin tulee joskus myyntiin hintaan, jonka voisi jopa käyttää konsoliin. :provo: Wii :haart:
061012.jpg

vgcats.com
 
Kyllä ostopäätökseni ratkaisi yksinoikeuspelit. Kun Sony menetti yksinoikeuden GTA IV peliin, olin varma että ostan Xbox360. Vielä kun loistava Dead Rising julkaistiin äskettäin, en voinut vastustaa.
 
Xbox ehdottomasti koska siihen voi warettaa helpommin pelejä. En tosin itse wareta koska se on laitonta mutta jälleenmyynti arvo on tästä johtuen ehkä suurempi?
 
Minulle hinta oli ratkaiseva tekijä. Eli keskiviikkona sain tarjouksen käytetystä XO+NHL bundlesta+toinen langaton ohjain+molempiin play&charge paketit+advanced scart = 329€ niin ei tarvinnut pitkään miettiä ostanko vai enkö.
 
Nykyään taitaa olla hemmetti IN juttu vihata Sonya, HDTV-tekniikkaa ja PS3:sta. Itse ainakin ostan PS3:n, makso mitä makso. Hemmetin Wii ja se hinttari MB:stä...

Muut syyt: MGS4, Gran Turismo, GTA... :)

Muuten hyvä mut GTA tulee ensiks xboxille ja siihen saa ladata ilmaista sisältöä livestä, mikä ei ps3 onnistu. Forza hakkaa GT sarjan ihan kympillä. Et semmost
 
Muuten hyvä mut GTA tulee ensiks xboxille ja siihen saa ladata ilmaista sisältöä livestä, mikä ei ps3 onnistu. Forza hakkaa GT sarjan ihan kympillä. Et semmost

Muuten hyvä mut GTA tulee samaa aikaa molemmille konsoleille ja molempiin tulee ladattavaa lisäsisältöä (maksullista luultavasti?).
 
Duunissa ollaan varmaan 200 kappaletta noita myyty, ja niistä on tullut 2 takaisin. Toisessa oli virtajohto poikki ja toisessa lukupää paskana, joten ei noita nyt niin hirmusesti oo tullu takas huoltoihin. Kaikenkaikkiaan aikas kestävä kone.

No koska ainakin ne yleisimmät ongelmat eli ylikuumeneminen/jumiminen korjataan Saksassa keskushuollossa ja sillä ei ole mitään tekemistä kaupan kanssa josta boksi ostettiin. Mun käsien läpi on kulkenut kaksi boksia ja niistä 100% kävi saman vian takia korjattavana. Lähtivät suoraan kuriirifirmalla korjattavaksi kun soitin Xbox supporttiin.

edit: uutisena tähän väliin, että PS3-fanit ei sitten voi ainakaan Lik-Sangista tilata Japanian mallia etuajassa Eurooppaan nähden: http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=35308
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom