Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Joo, vähän lisää kun tutkiskelin niin eipä tollasia 10ms lukuja taida löytyä juurikaan.. Jotkut merkit ilmottavat ton jostain syystä eri tavalla. 20-30 näyttäs olevan ihan ok ja saavutettavissa.

Kyllä noita alle 10ms löytyy, mutta ei monia. Toshiballa, LG:llä ja Samsungilla muutama malli löytyy. Muilta ei taida alle 10ms löytyä, mutta alle 15ms löytyy.

edit:
Input lagia harvoissa testeissä/arvosteluissa edes testataan, mutta eräs Italialainen sivusto on ottanut sen työkseen.
Tässä 2010 tuloksia:
http://www.dday.it/redazione/1637/DDay-The-Best-Gaming-TV-Test-edizione-2010.html#pagina-2
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä noita alle 10ms löytyy, mutta ei monia. Toshiballa, LG:llä ja Samsungilla muutama malli löytyy. Muilta ei taida alle 10ms löytyä, mutta alle 15ms löytyy.

edit:
Input lagia harvoissa testeissä/arvosteluissa edes testataan, mutta eräs Italialainen sivusto on ottanut sen työkseen.
Tässä 2010 tuloksia:
http://www.dday.it/redazione/1637/DDay-The-Best-Gaming-TV-Test-edizione-2010.html#pagina-2

Kattelinkin noita jo, mut ongelmaks muodostu se et tuolta ei löydy kaikkia malleja ja taas jotain niitä mitä tuolta löytyy ei löydy sit täältä kaupoista/verkkokaupoista. Sit mulla on kokoraja 32" ja pitäs olla dlna.. Paneelin koko vaikuttaa kans näköjään tohon nopeuteen. Sama malli, mut eri kokosena voi olla hyvä tai huono :) Miks tää on tehty näin vaikeeks..

Toi Samsung Samsung 32C5100 vois olla varmaan ihan ok, mut en löytäny mistään kaupasta oikeen kokosena, 40" löytyy mut sen lagi on kai jo yli 40.

Edit. Pixmaniassa oli 32" 598e, pitääkin katella oisko toi nyt sit vihdoin sopiva :)
 
Mikäköhän tos boxissa mahtaa olla.. Ostin ton joku kuukaus sitten ja nyt alko esiintyy tollasta pätkimistä sillontällön. Ja tuo siis on Xbox360 elite. On muuten harvinaisen vittumaine tuo toistuva pätkiminen. :(

Lämpenee liikaa jos ilmenee kaikissa peleissä, jos vaa tietyissä peleissä niin aja ne kovalevylle
 
Kattelinkin noita jo, mut ongelmaks muodostu se et tuolta ei löydy kaikkia malleja ja taas jotain niitä mitä tuolta löytyy ei löydy sit täältä kaupoista/verkkokaupoista. Sit mulla on kokoraja 32" ja pitäs olla dlna.. Paneelin koko vaikuttaa kans näköjään tohon nopeuteen. Sama malli, mut eri kokosena voi olla hyvä tai huono :) Miks tää on tehty näin vaikeeks..

Toi Samsung Samsung 32C5100 vois olla varmaan ihan ok, mut en löytäny mistään kaupasta oikeen kokosena, 40" löytyy mut sen lagi on kai jo yli 40.

Edit. Pixmaniassa oli 32" 598e, pitääkin katella oisko toi nyt sit vihdoin sopiva :)

Tuolla italialaisella sivulla on 5100 testattu 37" ja siinä input lag 17ms. Mulla itsellä on tuo 40" versio, eikä siinä ainakaan isompi ole. Pelatessa ei huomaa lagia lainkaan, ei edes FPS peleissä. Edellisessä pelitelkussa, joka oli Sonyn LCD, oli huomattavasti enemmän lagia ja sen jo huomasikin.
 
Tuolla italialaisella sivulla on 5100 testattu 37" ja siinä input lag 17ms. Mulla itsellä on tuo 40" versio, eikä siinä ainakaan isompi ole. Pelatessa ei huomaa lagia lainkaan, ei edes FPS peleissä. Edellisessä pelitelkussa, joka oli Sonyn LCD, oli huomattavasti enemmän lagia ja sen jo huomasikin.

Editointi aika mennyt jo umpeen, joten siksi tuplapostaus...
Koitin kaivella tuon 40" input lag tietoja ja parilta sivulta löytyi mainittuna tuo sama 17ms kuin 37" versiolla, eli se varmaan pitänee sitten paikkansa.
 
Editointi aika mennyt jo umpeen, joten siksi tuplapostaus...
Koitin kaivella tuon 40" input lag tietoja ja parilta sivulta löytyi mainittuna tuo sama 17ms kuin 37" versiolla, eli se varmaan pitänee sitten paikkansa.

Toi vaikuttaa ihan pätevältä telkulta ja hintakin ihan siedettävä.. Kokoa vähän liikaa, mut vois kai se tuokin olla vaihtoehto.

Eikös tolla voi steamata materiaalia koneelta verkon kautta? Ihan kaapeli käy kun se tulee olkkariin. Toi wifi ready taitaa tarkottaa et se vaatii jonku lisäpalikan?
 
Toi vaikuttaa ihan pätevältä telkulta ja hintakin ihan siedettävä.. Kokoa vähän liikaa, mut vois kai se tuokin olla vaihtoehto.

Eikös tolla voi steamata materiaalia koneelta verkon kautta? Ihan kaapeli käy kun se tulee olkkariin. Toi wifi ready taitaa tarkottaa et se vaatii jonku lisäpalikan?

Joo, wifiä varten tarttee lisäpalikan. Ethernet liitäntä löytyy myös.
Itsellä tuohon tosin kytketty vain XBOX360 ja PS3, eli en ole verkon kautta streamaamista testannut.
Myöskään SD kuvan laatuun en osaa ottaa kantaa, mutta HD kuva tuossa on mainio, kun vaan löytää säädöt kohdilleen.
 
Tilasin xboxille tommosen mikin:
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=23037

Ja nyt se tuli muutama päivä sitten ja en saa siitä kuulumaan mitään:curs:
Kun vaikkapa pelaan MW2:sta niin siinä mun kohalla näkyy se merkki et puhun eli muut vissiin kuule minun puheeni?
Mutta mä en kuul muitten puhumista vaikka olisi täysillä toi volymi nappi.

Eli pitääkö tän jotenki ladata ekana jotenki ja jos ptää ladata nii pitääkö mikin sillon olla päällä vai pois asennossa:nolo:
 
Kerkeääkö tuo lämpeämää liikaa minuutissa? Kun se tekee sitä heti kun pääsee alottamaan pelaamisen :|


Imuroi se konees, jos pätkii vieläkin niin pistä se boxi ikkunalaudalleja koita pelata. Ne jäähdytyskennot menee hajalle sieltä helposti. Jos on takuuta niin vie ihmeessä sinne.
 
Tilasin xboxille tommosen mikin:
http://www.puolenkuunpelit.com/kauppa/product_info.php?products_id=23037

Ja nyt se tuli muutama päivä sitten ja en saa siitä kuulumaan mitään:curs:
Kun vaikkapa pelaan MW2:sta niin siinä mun kohalla näkyy se merkki et puhun eli muut vissiin kuule minun puheeni?
Mutta mä en kuul muitten puhumista vaikka olisi täysillä toi volymi nappi.

Eli pitääkö tän jotenki ladata ekana jotenki ja jos ptää ladata nii pitääkö mikin sillon olla päällä vai pois asennossa:nolo:

Jos ne muut on ns.partyssä, niin ne eivät kuule sua ja sä et kuule niitä. Partyssä olevat kuulevat ainoastaan toisensa.
Kannattaa testata se kuuluvuus jonkun kaverin kanssa private chatissa tms.

Mitään tuollaista varten ei tarvitse latailla.
 
Jos oon partyssä ja siinä un mikin kohalla on semmonen pikkunen viiva pokittain nii mitäs meinaa?
Kun en partyssäkään kuule ketään tai sitte en vaan osaa
 
Joo, siis jos olet yksin partyssä niin kukaan ei kuule sinua ja sä et kuule ketään. Partyä ei siis kannata yksinään käyttää ;)
 
Juu no tänään olin partyssä ja sanoin mikkiin et "en tiiä kuuletteks te mua mut mä en ainakaa kuule teitä" nii kohta tuli message että muut kuulevat minut mutta minä en heitä.

Sitten vähän ajan päästä ei tule enää sitä mikin kuvaa siihen gamertagin viereen vaikka kuinka räpläisin.

Missä maksaa vai lähettivätkö minulle jos valmiiksi rikkinäisen mikin:confused:
 
Tuleeko sulla muutkin äänet kuulokkeiden kautta. Jos tulee niin syynä voi olla, että konsolin asetuksissa on joku puheäänten vastaan otto vielä telkkarin kautta. Näin ainakin mulla oli PS3 kanssa, tiedä noista bokseista sitten.

Joltain konsoliaiheiselta foorumilta varmaan sais vastauksen ku kysäsis
 
Kyllä tuo headset päässä pitäisi muiden ääni kuulua. Kyllä noissa moninpeliräiskinnöissä joku lapsi on aina vinkumassa mikkiin, varmasti jotain pitäisi kuulua muutaman pelin aikana. Mikissä tai asetuksissa vika jos ei muutaman pelin aikana esim halossa tai codissa kuule jonkun britti esiteinin huutamassa "you fuckin faggot". Tuossa yksi syy miksen ikinä käytä headsettiä ellen pelaa kavereiden kanssa.
 
Taisin löytää vian ihan vahingossa.

Eilen rupesin vainoharhaisena puhaltelemaan niitä reikiä mihin se mikki työnnetään.

Sitten laitoin mikin kiinni ja aluksi kuului vain rätinää ja lopulta kaikki rupesi kuulumaan ilman ongelmia.

Eli siis ne reiät joihin mikki laitetaan oli vain niin paskaiset että kun puhaltelin sinne nii rupes mikki pelittään:D
 
Taisin löytää vian ihan vahingossa.

Eilen rupesin vainoharhaisena puhaltelemaan niitä reikiä mihin se mikki työnnetään.

Sitten laitoin mikin kiinni ja aluksi kuului vain rätinää ja lopulta kaikki rupesi kuulumaan ilman ongelmia.

Eli siis ne reiät joihin mikki laitetaan oli vain niin paskaiset että kun puhaltelin sinne nii rupes mikki pelittään:D

Se liitäntä on muutenkin aika huono. Joskus joutuu kerran irroittamaan liittimen ohjaimesta ja laittamaan takaisin, ennen kuin alkaa kunnolla toimia. Yleensä, jos kuulokkeista kuuluu pieni "napsahdus", kun laittaa johdon kiinni, niin sitten toimii kaikki niinkuin pitää.
 
Tuli hankittua toi move ohjain pleikkarille, on muuten mahtava vekotin. Kokeilin nopeesti uuden killzonen demolla ja nyt täytyy sanoo et ekaa kertaa tykkäsin fps pelin pelaamisesta pleikalla. Noilla tateilla se oli vaan ihan kauheeta paskaa.. Mitäs muita pelejä löytyy tai suosittelette tota ohjainta ajatellen? Kokeilin demolevyltä jotain urheilupelejä ja nekin oli ihan jees, mut fps pelit ja autopelit taitaa eniten kiinnostaa (GT5 löytyy jo).
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom