Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

Tuli hankittua toi move ohjain pleikkarille, on muuten mahtava vekotin. Kokeilin nopeesti uuden killzonen demolla ja nyt täytyy sanoo et ekaa kertaa tykkäsin fps pelin pelaamisesta pleikalla. Noilla tateilla se oli vaan ihan kauheeta paskaa.. Mitäs muita pelejä löytyy tai suosittelette tota ohjainta ajatellen? Kokeilin demolevyltä jotain urheilupelejä ja nekin oli ihan jees, mut fps pelit ja autopelit taitaa eniten kiinnostaa (GT5 löytyy jo).

Vastaan itelleni et voin suositella modern combatia, ei mikään erityisen hieno, mut maksaakin vaan 7,95 ja movella hauskaa ajankulua. Killzone myös tilauksessa, huomenna pitäs tulla..
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaaha, red ring of death. Onko mitään vinkkejä? Takuutahan on jäljellä, mutta ei kiinnostaisi heti lähettää pariksi viikoksi huoltoon.
 
Jaaha, red ring of death. Onko mitään vinkkejä? Takuutahan on jäljellä, mutta ei kiinnostaisi heti lähettää pariksi viikoksi huoltoon.

Kyllä se fiksuinta on huoltoon lähettää. Nykyään saavat ne jopa korjattua niin, että harvemmin leviävät uudestaan.
 
Niinhän se kai pitää huomenna soittaa asiakaspalveluun. Hmm... jos mä nyt sitten vaikka pelaisin pitkästä aikaa Final Fantasy 8:n läpi :D
 
http://xbox360.ign.com/articles/115/1154088p1.html

Is Microsoft Hiring for the Next Xbox?

Microsoft began work on the current Xbox 360 architecture back in 2003 with the console releasing in 2005. If the two-year development cycle continues, and if these job postings prove to be accurate, the earliest we'll see Microsoft's next console will be 2012 or 2013.
 
Onko jollakulla käryä mikä tossa pleikan verkossa nyt jumii? Kolmena päivänä täs oon nyt tainnut kokeilla ja aina vinkuu jostain huollosta.
 
Onko jollakulla käryä mikä tossa pleikan verkossa nyt jumii? Kolmena päivänä täs oon nyt tainnut kokeilla ja aina vinkuu jostain huollosta.

Taitavat jotkut älypäät suorittaa palvelunestohyökkäystä sinne, kostoksi ties mistä Sonyn tekemästä vääryydestä (jotain hakkeria ne ainakin kiusasi vähän aikaa sitten oikeudessa).
 

Huhheijaa, ei helvetti. Onneksi en ole luottokorttitietoja vielä ehtinyt tuonne laittamaan vaikka tuskin siitä isoa haittaa olisi jos tuo security code ei voisi vuotaa. Aika perseestä toi kyllä silti on, onneksi tuonne on käytössä suht uniikki salasana joten sitä ei voi liittää mitenkään spostiin yms.

Edit; muistaako kukaan että mitä kaikkia tietoja tuonne piti syöttää tunnusta luodessaan? Kunhan aloin miettimään että onko siellä mitään jota joku voisi mahdollisesti käyttää hyväksi.
 
Aloin tossa funtsimaan, että jos ne on tollasen 10 miljoonaa luottokorttitietoa nyysinyt. Jos ne ei saiskaan securitycodea sieltä, mahdollisia vaihtoehtojahan on vain 999? (tai 1000 jos 000 on mahdollinen). Eihän niillä tarvi laittaa kuin botti ostamaan jokaisella kortilla tietyllä security codella ja 1/1000 tärppää eli noin 10000 ostosta menee aina läpi. Hauskaa
 
Aloin tossa funtsimaan, että jos ne on tollasen 10 miljoonaa luottokorttitietoa nyysinyt. Jos ne ei saiskaan securitycodea sieltä, mahdollisia vaihtoehtojahan on vain 999? (tai 1000 jos 000 on mahdollinen). Eihän niillä tarvi laittaa kuin botti ostamaan jokaisella kortilla tietyllä security codella ja 1/1000 tärppää eli noin 10000 ostosta menee aina läpi. Hauskaa
Totta, mut onneksi noissa on aina suoja, eli ihmiset eivät joudu maksamaan tietomurtoja. Luottokunta tarkkailee aika aktiivisesti noita kortteja ja niiden käyttöä. Mä tilasin joskus Ruotsista t-paidan ja maksettuani vasta huomasin, ettei ole suojattu yhteys päällä. Meni joku kuukausi ja luottokunta ilmoitti, että korttisi on suljettu mahdollisen tietomurron johdosta, sain sitten vain uuden kortin.
 
Onhan toi varsin hanurista, mulla oli vielä eri korttien tietoja euroopan, jenkkilän ja japanin kaupoissa.

Noh, luottokunta korvaa jos pahasti käy, mutta ei jaksaisi alkaa selvittelemään sellaisia.
 
Ois ehkä kannattanut Sonynkin tehdä suosiolla alusta asti maksullinen verkkopalvelu ja tehdä se sitten kunnolla. Tuo on kyllä sen luokan takaisku, että tulee vaikuttamaan pitkään.

Molemmat konsolit omistavana olen aina ollut sitä mieltä, että PSN on käyttöominaisuuksiltaan todella perseestä, mutta valitettavasti se ei sitten näköjään ollutkaan se suurin ongelma.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom