Konsolimaailma, suuri konsolikeskustelu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ostaisinko PS3:n vai Xbox 360? Menneiden aikojen suosikkipeleistä mieleen tulee ainakin Star Wars: Knights of the old republic, Halo, Dead or Alive 3, Pes6. Nyt pitäisi vaan omaan kotiin ostaa jompi kumpi, enkä oikein osaa päättää.
 
Kyllä PS3 on mun mielestä hienompi vehje. Itsellä se lähinnä sisustuselementtinä kun ei näköjään tuu koskaan pelattua kun ostin sen :D boksi näyttää ehkä jotenkin vähä lelulta enemmän.
 
Kyllä PS3 on mun mielestä hienompi vehje. Itsellä se lähinnä sisustuselementtinä kun ei näköjään tuu koskaan pelattua kun ostin sen :D boksi näyttää ehkä jotenkin vähä lelulta enemmän.

360 on parempi livessä, mutta koska en koskaan jaksa pelata siellä niin ostin PS3:n blu-rayn ja yksinoikeuspelien takia...mm MGS4.
 
Ostaisinko PS3:n vai Xbox 360? Menneiden aikojen suosikkipeleistä mieleen tulee ainakin Star Wars: Knights of the old republic, Halo, Dead or Alive 3, Pes6. Nyt pitäisi vaan omaan kotiin ostaa jompi kumpi, enkä oikein osaa päättää.

Mulla on molemmat konsolit ja oma "suositus" on sellainen, että jos on tarkoitus enimmäkseen pelata, osta XBOX360. Jos on tarkoitus enemmän katsella leffoja jne. ja vähän pelailla siinä sivussa, osta PS3.
XBOX360 on huomattavasti enemmän pelikonsoli, kun taas PS3 on enemmän sellainen "kodin viihdekeskus" tyyppinen laite.
 
Jännä homma tuo PS3 vs XBOX360 grafiikat, kun senkin näkee ihmiset aika eri tavalla.
Mun silmillä katsottuna boxilla on paremmat grafiikat. Räikeimmin sen ehkä huomaa GTA IV:ssä, joka näytti PS3:lla suorastaan surkealta boxi versioon verrattuna.
 
Jännä homma tuo PS3 vs XBOX360 grafiikat, kun senkin näkee ihmiset aika eri tavalla.
Mun silmillä katsottuna boxilla on paremmat grafiikat. Räikeimmin sen ehkä huomaa GTA IV:ssä, joka näytti PS3:lla suorastaan surkealta boxi versioon verrattuna.

Ja codissa oli huomattava ero. Ainakin WAWissa, kaverilla koitin pleikalla ja näytti kyllä kamalalta
 
Kyllä boxilla on paremmat graffat, se on ihan selvä juttu. Jos yrittää valita kumman ostaa niin katsastaa ne yksinoikeudet läpi ja päättää sitten. Eli eikös se mene suunnilleen niin että boxille Halo ja pleikkarille Gran Turismo 5, ja loput löytyykin multiplattarina. :)
 
Kyllä boxilla on paremmat graffat, se on ihan selvä juttu. Jos yrittää valita kumman ostaa niin katsastaa ne yksinoikeudet läpi ja päättää sitten. Eli eikös se mene suunnilleen niin että boxille Halo ja pleikkarille Gran Turismo 5, ja loput löytyykin multiplattarina. :)

Kutakuinkin näin se menee. Ite oon piiiiiitkäaikainen metal gearin fani ni se ratkas sen ps3:n mulle. Olin kyllä ihan tyytyväinen sitä ennen 360:een, microsoft pointsit ärsytti sillo. PS networkissa käytetään suoraan euroja. Mutta tää boksi vs. ps3 on niin monimutkainen asia että sanoisin että ei kyllä kumpaakaan pety jos ostaa :)
 
xbox360 ja pleikka 3 omistaneena voin sanoa että kummatkin on hyviä laitteita mutta mulla veti pleikka pidemmänkorren ihan sen takia että se jotenkin tuntuu laadukkaamalta se on paljon paljon hiljaisempi ja oikeesti ei ne grafiikat niin kauheesti eroa toisistaan jos on vaan kunnon telkku.!! ja pleikalle on uncharted ;)
 
Kutakuinkin näin se menee. Ite oon piiiiiitkäaikainen metal gearin fani ni se ratkas sen ps3:n mulle. Olin kyllä ihan tyytyväinen sitä ennen 360:een, microsoft pointsit ärsytti sillo. PS networkissa käytetään suoraan euroja. Mutta tää boksi vs. ps3 on niin monimutkainen asia että sanoisin että ei kyllä kumpaakaan pety jos ostaa :)

Metal gearitkin tulevat tästälähtien myös xboxille, ja aika tasaista tahtia tuo xbox vie noita pleikan yksinoikeuspelejä myös itselleen.
Grafiikat ovat senkin takia paremmat xboxilla kun itse rautakin on parempaa:

http://www.guruht.com/2008/03/ps3-vs-xbox360-gpu-performance.html
 
Kutakuinkin näin se menee. Ite oon piiiiiitkäaikainen metal gearin fani ni se ratkas sen ps3:n mulle. Olin kyllä ihan tyytyväinen sitä ennen 360:een, microsoft pointsit ärsytti sillo. PS networkissa käytetään suoraan euroja. Mutta tää boksi vs. ps3 on niin monimutkainen asia että sanoisin että ei kyllä kumpaakaan pety jos ostaa :)

nuo pisteet on kyllä ihme juttu. osa ostetaan pisteillä, osa euroilla, what gives?

mutta mafia2:n pleikkarille omistavana ei ole mitää hyvää sanottavaa ps3+multiplatformer -kombosta.....
 
Toikin on niin sellanen asia et millasista peleistä tykkää/mitä sarjoja fanittaa. Pleikalle on God Of Warit (joita parempaa hack&slashia ei imo ole tehty), Unchartedit, Gran Turismo ja esim. Demon's souls joka on mielestäni ihan sairaan kova peli, paras mitä olen pitkään aikaan pelannut.

Boxille on taas Halot, Gears of Warit yms. Tekniikkapuolesta en osaa oikein sanoa juuta enkä jaata, noi arvostelut väittää kaikki hieman omiaan. Kuten se että toinen koneista omaa nimellisesti enemmän muistia, mutta kun näyttis ja prossu käyttävät sitä yhdistetysti sitä onkin huomattavasti vähemmän käytössä per komponentti (tais olla boxissa). Grafiikat menee mun mielestä boxille paremmin multiplattareissa (tässä oli joku juttu että boksille on huomattavasti helpompi koodata pelit kuin pleikalle). Mutta jos katsoo pleikan yksinoikeuspelejä (GoW ja Uncharted 2) vievät noi boxin Halot grafiikassa mennentullen.

Ja olen yhä sitä mieltä että pleikan komeimmat tekeleet on julkaisematta (kuten ps2 aikana, ne tulivat vasta kun ps3 oli jo ulkona).

Kummatki on hyviä :peace:
 
Oottelen kans ite että kohta vasta PS3:sta saadaan kaikki irti kun 360 on ollut jo paljon pitempään markkinoilla, hyviä pelejä löytyy kumpaankin. Luin jostain että esim. Red dead redemption ja GTA4 julkaistiin eka boksille ja sitte käännettiin PS3:lle josta syystä graffat oli niissä peleissä selvästi huonommat... Perskule, kun en oikeesti muista mistä luin sen. Tiedä sitte onko totta mutta noissa nimenomaisissa peleissä boksin graffat on tarkemmat.

Molempi parempi
 
Oottelen kans ite että kohta vasta PS3:sta saadaan kaikki irti kun 360 on ollut jo paljon pitempään markkinoilla, hyviä pelejä löytyy kumpaankin. Luin jostain että esim. Red dead redemption ja GTA4 julkaistiin eka boksille ja sitte käännettiin PS3:lle josta syystä graffat oli niissä peleissä selvästi huonommat... Perskule, kun en oikeesti muista mistä luin sen. Tiedä sitte onko totta mutta noissa nimenomaisissa peleissä boksin graffat on tarkemmat.

Molempi parempi

Kyllä GTA IV ja RDR molemmat julkaistiin samaan aikaan boxille ja PS3:lle.
Itse ostin alunperin GTA IV:n PS3 version ja vasta myöhemmin boxiversion. Jostain syystä tosiaan ihan valtava ero noissa versioissa, boxin eduksi.

Yksinoikeuspeleistä on ollut juttua, yksi loistava pelisarja boxilla on Gears of War, kolmonen pitäisi tulla tämän vuoden syksyllä. Tässä sarjassa muuten grafiikatkin kohdillaan ;)

PS3:lla ei omaan pelimakuun mitään ehdotonta hittisarjaa ole, Uncharted on ihan mukavaa viihdettä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom