Konemusa

jos tuo on mielipiteesi niin ok! ei siinä mitn. ainoastaan toit sen vähän huonosti esille tuossa aiemmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään on tosiaan vuoden kovimmat konemusa bileet! Kävin viime vuonna tuolla säteen pileissä, ja voin sanoo et Lab-4 ja Proteus oli "STYGEE"!

Tänää ei kukaan tuttu ollut lähössä, mut tasan ja tarkkaan saatte rahalle vastinetta! Gloria paikkana ei kylläkään paras mahdollinen...

:evil: :cool: :kippis1:

Huomenna sitten kuulumiset tänne...

tallinnan klubit

*plonk*

Onks kellään kokemuksia Tallinnan klubeista ja bileistä... tarkotus ois tässä kuussa lähteä paikalla tarkastamaan meininki :D mitkä on hyviä menomestoja, mitkä mestat kannattaa kiertää kaukaa. musalinjana lähinnä trance, mut ei mitään discoja kuitenkaan. privaakin voi pistää!

tattis...

Mun top5 Dj:t:
Tiesto
Paul Van Dyk
Paul Oakenfold
Sven Vath
Pete Tong

Tiestoa löytyy koneelta vaivaiset 960minuuttia. Kannattaa hakea uusi surviving the chills-albumi,aika hyvää hypnotic trancee... Tiesto on kohta Suomessa keikalla ja en pääse kattoon prkl...

Löyty sen verta hyvä setti, että piti oikeen tulla mainostamaan:

Title=DJ Dawn - May 2002
Tracks=18
Playtime=73:36

01. Riddler & Headcrusher - H-Globin (Original Mix)
02. DJ Spoke - Ignition
03. Future Breeze - Ocean Of Eternity (Paul Hutsch Mix)
04. Starsplash - Deep Inside My Heart
05. Microbe - Xit2Nowhere (Mind One Mix)
06. Spectrum - Air Red Rip (Original Mix)
07. Below 0 - Club Quake (Silent Harmony Mix)
08. Cosmic Gate - The Truth (Original Mix)
09. Midi 4 - Miss You (Chromedioxide II Mix)
10. JK Theory - Mercury Rain
11. Organ Donors - In Power (Trance Mix)
12. Das Licht - Take Off
13. Tillmann Uhrmacher - On The Run (Yakooza Mix)
14. Atlantic Wave - Creation
15. Genlog - Mockmoon (Rave Allstars Mix)
16. Norman Bass - Jack To The Sound
17. DJ Dean - Bad House Music (Club Mix)
18. Megara vs. DJ Lee - Full Intention

Lisäks Abi-risteilyltä bongattu biisi, joka saa sellasen bilekutinan päälle että voi kehveli! Tässä: Treesh - Brighter Day [Original Extended Mix]

Jos jollain on tietoo Rank1:n Airwaven uudesta versiosta, joka tuli ihan hiljattain niin vois infota jotain. Siis "jotain tietoo" = "omistaako joku tän?" :) Biisi on siis Airwave (Breathing). Airwave on yks parhaista biiseistä ikinä... etenkin Dj Tiesto feat. Rank1 - Airwave (Dutch Force remix). Sen takia toi uus versio kiinnostaa.

itse olen enemmänkin tämän psy/goa puolen kannattajia. ei jotenkin iske tollanen nousu fiilistely, tosin sillekkin on aikansa.

kukin tyylillään. tykkään jumitella infected mushroomin (jota löytyy koneelta 8 tuntia) tahdissa ;)

artisteja:
gms
shakta
talamasca
infected mushroom
shpongle
kox box

Bileissä mieluiten kiksua tai goaa...

...himassa kuunnellen uppoaa oikeastaan kaikki elektroninen musiikki.

Prodigystä se lähti :thumbs:

Joo, konemusiikki uppoaa laidasta laitaan. Tassa muutama dj, joita on tullut kuunneltua viime aikoina:
Paul Oakenfold
Tall Paul
Boy George
Tiesto
Joshua Ryan
Dave Seaman
Sasha
Armand Van Helden
Deep Dish
Dimitri From Paris
Jori Hulkkonen

Kiitoksia vaan...
Platinum olikin kyllä jo tullut tutuksi, mut tarkoitusperäni ei oikein taaskaan tullut selväksi:confused: Siis tarkoitin et nimetkää suosikki artistejanne ja kappaleita niin vois pistää biisejä imutukseen:)

Re: Tiesto Suomeen!

Originally posted by rintafile
Ok ok.... Tiesto @ Helsinki Club 30.3.2003!!!! Jumala tulee Suomeen! Harmi kun uskontothread on suljettu :rolleyes: Ikäraja 24, mutta ennakkoon ostettuna 20 ja mun broidihan on 20 :p Sinne vaan pakkotoisto meetti sitten... heh.

Olipa ihan jees pippalot! harvemmin on suomessa sunnuntaisin tommonen meno :D musa oli aika tanan lujalla, unohtu earit kotiin ni korvat vinkuu vielä oikein urakalla.

Tiesto soitti ihan ok setin, ei tosin mitään ihmeellistä imo. vähän turhan kiksua (nostatusta nostatuksen perään) mun makuun aina välillä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom