Konemusa

Re: Re: Genreistä

Jees, kiitos kiitos, tuohan selvensikin jotakin.

Siis termi onkin konemusiikki, jonka alle näitä eri lajeja työnnetään, eikä tekno joka on siis joku alalaji.

Ilmeisesti johonkin tonne kikkelitrancen alle voi sitten työntää sen humpan, mitä tulee itsekin joskus hönöpäissään jorailtua.
Jos se kerran on sitä kaupallista tavaraa, missä on yleensä nätti pimu rallattelemassa jotain tyhjänpäivästä ja jota kuulee myös perinteisemmissä diskoteekeissä.

No väliäkö hällä, kunhan mukavaa on. :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ens lauantaina on Hallucinogen kaapelilla. Ite oon jo ostanut lipun, mutta onkohan ketään muita pakkislaisia menossa tonne?

Tosta voikin päätellä, että parasta konemusiikkia on mun mielestä psytrance. Hyvää psykeä on ihan mielettömästi esim. Infected Mushroom, Hallucinogen, Astral Projection, Kox Box, Doof, Pleiadians, Space Tribe.... Suomalaisista esim. Texas Faggott ja Poly61.

Tykkään myös monista kiksu biiseistä. Jos oikeen haluu tampata niin hardtrance ja -house on siihen sopivaa.

Originally posted by JJokke
Ens lauantaina on Hallucinogen kaapelilla. Ite oon jo ostanut lipun, mutta onkohan ketään muita pakkislaisia menossa tonne?

Tosta voikin päätellä, että parasta konemusiikkia on mun mielestä psytrance. Hyvää psykeä on ihan mielettömästi esim. Infected Mushroom, Hallucinogen, Astral Projection, Kox Box, Doof, Pleiadians, Space Tribe.... Suomalaisista esim. Texas Faggott ja Poly61.

Tykkään myös monista kiksu biiseistä. Jos oikeen haluu tampata niin hardtrance ja -house on siihen sopivaa.
Tänä vuonna tuo Hallusinogen saa jäädä. Viime vuonna oli kyllä kosteet ja kuumat tunnelmat makasiineilla. Porukkaa oli ihan vitusti. Saa nähdä vetääkö Hallusinogen kaapelin täyteen. Astral Projectionin keikka tais jäädä vähän vajaaks viime vuonna.

Onkos mitään muita psyke nimiä tulos suomeen lähiaikoina?

Re: Re: Genreistä

Originally posted by S.L.
Konemusiikkiin sen moninaisuudessa ehkä helpoin tapa perehtyä on käydä Koneistossa...

Hyvällä tuurilla pääsee poliisien kanssa kellariin. Sitten lähtee vaatteet ja kyykitään ja tehdään kuperkeikkoja. Luvassa on varmasti muutakin kivaa mm. 200m jonot ja kaapelitehdas _IHAN_ täynnä porukkaa. Muistakaa myös käydä silittämässä skeittaripoikien koiraa ruohiksen asemalla ja rupattelemassa keski-ikäisten farkkurotsiäijien kanssa (luultavasti 3-5 hengen ryhmissä ja vaeltelee kaapelitehtaalla ja ympäristössä)

Mutta onhan se hyvä, ettei kukaan vaan vahingossa vie pesaria kännykän sisällä tapahtumaan (koska turvatarkastushan kyseessä on...)

Jos tällä kertaa koneisto onnistuu, niin voin harkita sen jälkeen jos tulis mestoille taas..

Konemusan tekijöitä?

Kaikkia en jaksanut lukea joten heitämpä tänne perään et olikos täällä
konemusan väsääjiä?

Itse olen tehnyt lähinnä progea ja kiksua reilut viisvuotta :hyper:

Onko muita?

Hyvä threadi. :worship: Vanhahko tosin.

Mutta juu... Kaikki joka jumittaa iskee muhun! Varsinkin sellane kova amispumputus/kikkelitrance. :haart: Rank ykkösen nostaisin kuitenkin ylitse kaikkien muiden, sitä ei ehkä voi enää amispumpuks nimitellä (?).

Toi oli aika kova toi Millan levy! Tota rankempaa en jaksanu hakee, koska se tuskin kuitenkaan yltää Proteuksen tasolle? Saa laittaa lisääkin noita helmiä, mikäli vain palstan säännöt sallii. Ettei nyt kuiteskaa hirveetä piratismia ruveta harrastaa...

Jones sanoi:
Toi oli aika kova toi Millan levy! Tota rankempaa en jaksanu hakee, koska se tuskin kuitenkaan yltää Proteuksen tasolle?
Diodi kyl pieksee rankkuudessa Proteuksen helposti. Ei se nopeus, vaan se soundi. Mutta jos puhutaan skilzzeistä, nii Proteus osaa kyl hommat paremmin kuin hyvin

Jos Proteus uppoo, niin testaa ihmeessä Szahalaa. Proteus soittaa keikoilla jonkun verran just Szahalan biisejä..

Ei voinut olla hiljaa, kun huomasin Scooteria väitettävän teknoksi. Enemmänhän se on sitä eurodance -osastoa ;)

tässä on esim. aika asiallista (hard)teknoa http://www.uia h.fi/~handell/dj_liebherr_hissimusiikkia.mp3

Yusu sanoi:
Diodi kyl pieksee rankkuudessa Proteuksen helposti. Ei se nopeus, vaan se soundi. Mutta jos puhutaan skilzzeistä, nii Proteus osaa kyl hommat paremmin kuin hyvin

Jos Proteus uppoo, niin testaa ihmeessä Szahalaa. Proteus soittaa keikoilla jonkun verran just Szahalan biisejä..

Pari muuta juttuu just latauksessa, ettei kerkee tänää hakee, mut huomen heti kun töihin pääsen, ni kokeilen. Sulle tuskin tarvii Lab-4:sta kehua :5: . Jos ei oo tullu tutks, ni hommaa jostain. Proteus tykkää aina lopetella keikkoja niiden biiseihin. Nousee karvat pystyy pelkästään ajatuksesta (tjeu: Candyman) :thumbs:

Kun joku täällä pelotteli Koneiston turvajärjestelyillä, niin ei itelläni oo ainakaan ollu ongelmia. Jonoa oli 0m siinä 23 maissa, taskut katottiin mutta se siitä. Viime vuonna koneisto-viikolla NYT-lehessä oli se älytön artikkeli jossa kerrottiin "tositarinoita" (nimet muutettu, vaikee sanoo kuin tosi) siitä miten jengi oli joutunu perstähystykseen heti ovelta. Aika hiljasta.

Jones sanoi:
Sulle tuskin tarvii Lab-4:sta kehua :5: . Jos ei oo tullu tutks, ni hommaa jostain. Proteus tykkää aina lopetella keikkoja niiden biiseihin. Nousee karvat pystyy pelkästään ajatuksesta (tjeu: Candyman) :thumbs:

Juu Lab-4 on tuttu. Ehkä vähän liiankin tuttu. Pojat heitti kyl ihan mielettömän keikan tos viime marraskussa kyl

tuub sanoi:
Kun joku täällä pelotteli Koneiston turvajärjestelyillä, niin ei itelläni oo ainakaan ollu ongelmia. Jonoa oli 0m siinä 23 maissa, taskut katottiin mutta se siitä. Viime vuonna koneisto-viikolla NYT-lehessä oli se älytön artikkeli jossa kerrottiin "tositarinoita" (nimet muutettu, vaikee sanoo kuin tosi) siitä miten jengi oli joutunu perstähystykseen heti ovelta. Aika hiljasta.

En tiedä missä koneistossa itse olit 2002, mutta kun mä olin kaapelitehtaan nurkilla, niin joskus klo 20 maissa oli sellaset 150m jonot.

Miksi ne NYT-lehden jutut ei voisi olla totta? Kyllä se toiminta oli ajoittain niin törkeetä, että ite en epäile hetkeäkään olivatko jutut totta vai ei

Jees täält löytyy aika hyvi samantapast porukkaa musiiki suhtee ku mä paitsi ite en käy nois bileis sun muis rave meiningeis, mut kuuntele kuitenki aika laidast laitaa konemusaa ja erityisen hyvii on: proteus, neon, friik, sasha f, accuface, armin van buuren, tiesto, sven-r-g, jurgen vries, neo cortex, kai tracid ja trancemaster kokoelmalevyt ja tunnel trance force levyt. Löytyy jaos mult paljon muutaki dc++:ssa.

Andain - Beautiful things (Gabriel & Dresen Mix)... Rauhallista ja kaunista, älyttömän siisti ääni mimmillä. Kunnon "hyväfiilis"-biisi. Suosittelen! Tiësto In Concertista bongattua.

Toinen tsillimpi, joka oli jääny kokonaan unholaan ja löyty, kun vähän siivosin konetta: Solar Stone - Speak in Sympathy.

Sitten vielä ilmotan, että tällä hetkellä kovimmassa kulutuksessa seuraavat biisit: Matt Darey - Nocturnal Delight, Sureno - Guideline (Syntone Remix) ja koska mun mielestä yks parhaista biiseistä on Rank 1 - Airwave kaikkine eri mixeineen, niin hieman erilainen ja uus(?) Rank 1 - Breathing (Breaks Dub) on myös ollut kovassa kulutuksessa.

deephouse sanoi:
Joo, konemusiikki uppoaa laidasta laitaan. Tassa muutama dj, joita on tullut kuunneltua viime aikoina:

Armand Van Helden
Deep Dish
Dimitri From Paris
Jori Hulkkonen
No niin! :thumbs:
Kuunteleehan täällä joku sentään hyvääkin konemusiikkia!
:hyper:

BIeni sanoi:
varmasti kukaan ei ole maininnut scootteria täällä..mut mä diggaan esim siitä.
kotona kuuntelen "rauhallisempaa" nopeeta teknoo ja ihan kaikkee muutakin..
Joo muita hyviä teknoartisteja on Captain Jack, Aqua, ja Dj Bobo :david:

Nettiradiot on ihan hyvä tapa tutustua konemusaan. Esim Digitally Imported.. Harmi et on vaan 96kbps

Itelle uppoo aika hyvin hard trance ja vocal trance (voispa melkein kiksuks sanoo).. Usein tulee kuunneltua "herjamielessä" euroo. Jotain haddawayta ja muita klasareita.. Dj doboy - eurojams vol 1 (part b) on hyvä euro mix :joulu3:

Neo cortex - elements
Andora feat. Marie Laure - Follow You (extended voice)
:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom