Konemusa

Itse kuulin A buurenia 2001 labyrintissa kaapelilla.
Siitä asti olen Buurenia digannut!

Yks hyvä suomalainen on DFG.Nosturissa olen nähnyt livenä
pari kertaa..Pari aika repäsevää kappaletta on poikien soitoissa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täältä ilmoittautuu myös yksi konemusiikin ystävä... tosin olen muunkinlaisen musiikin ystävä, mutta tekno silloin 90-luvun alussa oli se ensirakkaus ja siitä lähtien on yhdessä oltu, heheh :)
Ensiviikonloppunahan on tuolla Oulussa Radisson sassissa orkidea ja kumppanit soittelemassa eli tämä mies vönkii täältä vähän pohjoisempaa sitten sinne, niin ja olihan se torstaina Rovaniemellä.

Originally posted by Willem
tosin olen muunkinlaisen musiikin ystävä, mutta tekno silloin 90-luvun alussa oli se ensirakkaus ja siitä lähtien on yhdessä oltu, heheh :)

Mä liityin tähän musiikkilajiin silloin ku olin 14 ja ajeltiin neljän muun kaverin kans joka viikonloppu ja viikollakin 80-luvun corsal ympäriinsä turkuu ja ympäristöö samalla kuunnellen kasetilta gary d:een d-technoo:lol1: :lol1: JA kyl oli ahdasta.., ainiin, ainoo kaiutin mikä toimis oli kuskinpuoleinen etukaiutin:lol1:

1.Johan Gielen
2.Ferry Corsten
3.Green Court
4.Aura
Cosmicmanilta, Dj Shogilta ja Krystal Dreamsilta löytyy myös muutama helmi biisi. Muitakin hyviä löytyy mutta siinä tämän hetken parhaimmat. Nykyisin tulee harvemmin käytyä tampilla kun on aina töissä . :mad:
Onhan siinä tietysti sekin et on se hiukan hassun näköistä kun 115kg äijä laittaa jalalla koreasti vaikka kuulemma osaankin tanssia. Toisaalta silloin harvoin kun pääsee polvea nostamaan niin kun lähtee parin 150kg paksuniskan kanssa on kokoajan jokapuolella noin 5 metrin turvallinen "hajurako" ympärillä oleviin niin sopii ainakin paremmin tanssilattialle.:D

ite kuuntelen: trance, hard dance, tekno, hardcore, ambient (joskus junkkaa ja muuta)

dj:t / artistit:

lab-4
captain tinrib
carbon based
nu-nrg
painkiller
hellfish & producer
lauren garnier
jeff mills
sven väth
adam beyer
cosmic man
fire & ice
dynamic intervention
dumonde
dj scot project
green court
gouryella
yoji biomehanika
aphex twin
metro area
rinneradio
dfg
max graham
dj sasha f
alkemist
dj orion
infected mushroom
proteus
neon
friik
prodigy
gary d
weirdo
tom harding
kevin energy
damien
epilim

..äh, noita on paljon

nyt oon lähinnä kuunnellu: hardnrg, hard trance (vanha hard trance r0x0r), tekno, hardcore

bileissä oon juossu nyt jotain 1,5v.

*odottaa seuraavaa inkvistionia* :P

np. Hellfish & Producer - Martian Ambassador (suosittelen rankemman musan ystäville)

Originally posted by 45shelley
Yks hyvä suomalainen on DFG.Nosturissa olen nähnyt livenä
pari kertaa..Pari aika repäsevää kappaletta on poikien soitoissa!

DFG - Adrenaline [kiksu remix]

niin tykki biisi, ettei mitään rajaa x)

Käsi nousee täälläkin. Koneelta löytyy lähes kaikkia threadissa mainittuja genrejä sekä artisteja. Konemusiikin suhteen olen siis kaikkiruokainen. Ihan pikkuipanasta asti. Eurodancesta lähtien.

Bileissä ei ole niin kehumista täällä susirajalla, mutta tarkoitus olisi vielä liittyä niihinkin piireihin, kunhan pääsen "ihmisten ilmoille".

Solar Stone on kyllä mainio. Sekä Cosmic Manin ILY on jo klassikko. Hmmm... Dumonden Never Look Back on vielä pakko mainita.

Lisäksi uppoaa Apoptygma Berzerkin vanhempi musa, Diary of Dreams etc...

Originally posted by Kynäniska
Missäs Yusu käyt ns. normaali tampilla jos ei ole mitään isompia "tanssiaisia"?
rushin pileissä oon nyt käyny. Yleensä käyn gloriassa, vr-makasiineilla, kaapelitehtaalla (sillon harvoin kun siellä jotain on) ja vanhalla...

Pitää nyt saada vähän toisenlaiseenki elektroniseen musaan edustusta tänne.
Ite käyn kyllä housebileissä ja kuuntelen sellastaki mut eniten kolahtaa himassa tollaset trip-hop, big beat, jungle jne. Noi tyylilajit nyt on (ainaki mulle) aika epäselviä, joten mainitaanpa muutama esimerkki.

Squarepusher, Chemical Brothers, Mr. Oizo (älkää naurako, se on hyvä :p ), Cleaning women, Dj Shadow, Lo Fidelity Allstars, Aphex Twin, Fatboy Slim, Dub Pistols.. and the list goes on.

Kyllä vaan. Aohex Twin, Fatboy Slim ja Apoptygma Berzerk. Sitten tuota hieman raskaampaa puolta: :Wumpscut:, Samael, uusi Mortiis, GGFH, Arcana, Blutengel, Blutharsh...

Rave-tyylin musiikkia en voi sietää, mutta electro/ebm/industrial menee läpi, tosin vuosien kuluessa on mielenkiinto hiipunut. Suosikkeja

- Kraftwerk
- Dance or Die
- Leather strip

Viimeisin löytö Argon, suomifutua vuodelta 1981.

Tiesto Suomeen!

Ok ok.... Tiesto @ Helsinki Club 30.3.2003!!!! Jumala tulee Suomeen! Harmi kun uskontothread on suljettu :rolleyes: Ikäraja 24, mutta ennakkoon ostettuna 20 ja mun broidihan on 20 :p Sinne vaan pakkotoisto meetti sitten... heh.

Cradle of Filth - Perverts Church

:D

Re: Tiesto Suomeen!

Originally posted by rintafile
Ok ok.... Tiesto @ Helsinki Club 30.3.2003!!!! Jumala tulee Suomeen! Harmi kun uskontothread on suljettu :rolleyes: Ikäraja 24, mutta ennakkoon ostettuna 20 ja mun broidihan on 20 :p Sinne vaan pakkotoisto meetti sitten... heh.

Voi aunus...Pitäisköhän mennä.......:kippis1:

Konemusa kolahtaa tännekin aikas mukavasti. On tullut käytyä lähinnä tuolla Raumalla Labyrinthissä (kolmena viime kesänä) ym. muutama muu paikka. Ens kesänä ois tarkoitus lähteä katsastaan Saksan maata ko. asian puitteissa. Itse koin viimeisen "herätyksen" asiaa kohtaan kuunnellessa Blank & Jonesia joitain vuosia sitten.

DJ Tiesto on erittäin hyvä (todennäköisesti tarvii tulla katsomaan 30.3). Onneksi myös kotimaasta löytyy nykyään aivan loistavia, kuten Cosmic Man, Miikka Kuisma, Delphion ym.

Misja Helsloot tulee myös käymään Suomessa 14.2. Tampereella, joten kai tuokin tarvii mennnä katsomaan

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom