• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Konemusa

rintafile

Stifmeister
Ikä
35
Jeah... En viittiny jatkaa offtopicia tossa "Tanssimis"-threadissa, joten päätinpä heittää uuden topicin kokonaan. Elikkäs kaikki konemusan ystävät, snadia keskustelua. Biiseistä, Dj:stä, bileistä ja alushousujen käyttämisestä lateksihameen alla. Pistäkää konemusan puolelta lempibiisejänne. Mul on Soulseekki ja iMeshi tossa ladattuina. Ois jees nähä pakkotoistolaisia jossain bileissä :cool:

45 Shelley tossa offtopicthreadissa.
Originally posted by 45shelley
Samaa mieltä.Parhaat kiksun soittajat.

1.Tiesto
2.Armin van Buuren
3.Mauro Picotto
4.Johan Gielen
5.Ferry Corsten
6.Blank and Jones
7.Cosmic Gate
8.Marco V
9.Orkidea
10.sir Paul van Dyke

Kannattaa hakea netistä näiden ihmisten Live settäjä!
Todella hyvää kiksua :kippis1:
Tiesto on jumala! Sulla on aivan loistava musamaku :kippis:! Noihi lisäisin vielä Rank1:sen. Sit muita yksittäisiä loistobiisejä: Dj Shog - Second Dimension, Kai Tracid - 4 Just One Day (Energy mix), Solar Stonelta Solar Coaster ja Speak in Sympathy, M.O.R.P.H. - Consequence ja lisäks vielä Cosmicmanin I love you ja Krystal Dreams. Toi Second Dimension on kyllä imuttamisen arvonen. Nousee aina karvat pystyyn 4 minsan kohalla :p

Kohta Mike kertonee, kuinka loistava on Tiivitaavi vol.2 (Dj Lee van Cleef remix) ;)

Ikä
41
Mukava huomata, että täältä löytyy myös konemusan diggareita!

Tosin kyllä pakko sanoa, että tossa listassa ei juurikaan ollut omia suosikkejani...kiksu =:urjo:

Sen sijaan Proteus, Lab 4, Friik...etc. putoaa huomattavasti paremmin:evil:

Tosin, kyllä kiksukin aina rock´n´rollin voittaa:kippis1:

Pieni lista mitä täl hetkel löytyy koneelta (jaossa DC++) :

anne savage
lisa lashes
lisa pin-up
dj networx
dj proteus
dj sasha f
dj rx
tidy- boys,girl ja trax
cbr
dj boot
dj d-fine
dj eliot ness
dj number nine
dj ricket
dj rush
dj venom
kemkidd
smoking beetz

ja paljon muuta HARDHOUSE/NU-NRG jympytystä

Tutuilta nimiltä näyttää...elämäni mahtavimmat bileet oon riehuttu Lab4:n keikalla Lontoossa. Myös Paul van Dykin livesettiä oon ollu kuuntelemassa paikan päällä! Tosin van Dyk ei oo enää mun mieleen niin paljon kuin muutama vuosi sitten. Miehen musa on menny ehkä hieman kaupalliseen suuntaan...! Yks huippuäijistä on myös Carl Cox, aika mahtavia livesettejä löytyy netistä.
Eräs hyvä ystäväni tekee konemusaa ja hänellä on levysoppari englantilaisen levy-yhtiön kanssa. I'm so proud of him! Joskus ko. henkilö yritti opettaa mua tekemään musaa, mut ei ottanut onnistuakseen, vaikka musiikillisen kasvatuksen olen saanutkin!:hmmm:

aika paljon konemusiikkia tulee kuunneltua.
sellaisella hardhouse/hardsitätä linjalla mennään eli kaikki mikä on hard uppoo varmasti .:cool:

Löytyykö täältä yhtään Dj:tä?:rolleyes:
Ite silloin tällöin heittää keikkaa, mutta ihan vaa hauskanpito mielessä:kippis1:
Kotona tulee enemmän kuunneltua kiksu/progea...:p

Ikä
39
Kaupunki
Helsinki
Originally posted by rintafile
Jeah...

Tiesto on jumala! Sulla on aivan loistava musamaku :kippis:!
Kiitos Kiitos:p Niin sinullakin!

Listaanhan voi tosiiaan lisätä mm.Rank 1.Rmb,Carl Cox minkä fitnespimatsu jo mainitsi,Westbam,Ayla,Matt Hardwick+100 muuta.:cool:

Yks biisi mikä kannattaa etsiä on NU-NRG dreamland!!!
Tämä kyseinen kappale on Blank and Jonesin live at trance energy setissä ja on yksi parhaista biiseistä sillä setillä:kippis1:

Nii joo vielä yks nimi Paul Oakenfold..Tiesto sanoi yhdessä haastattelussa pitävänsä Oakenfoldia yhtenä mailman
parhaista tiskijukista..Itse en kyllä pidä häntä mitenkään
ihmeellisenä....

Re: Re: Konemusa

Originally posted by rintafile
Jeah...

Tiesto on jumala! Sulla on aivan loistava musamaku :kippis:!
Kiitos Kiitos:p Niin sinullakin!

Listaanhan voi tosiiaan lisätä mm.Rank 1.Rmb,Carl Cox minkä fitnespimatsu jo mainitsi,Westbam,Ayla,Matt Hardwick+100 muuta.:cool:

Yks biisi mikä kannattaa etsiä on NU-NRG dreamland!!!
Tämä kyseinen kappale on Blank and Jonesin live at trance energy setissä ja on yksi parhaista biiseistä sillä setillä:kippis1:
löytyy edit tai sit ei, taitaa kuuluu luokkaan jotka oon poistanu ku ei oo löytäny tietään mun sydämeen:eek:

kattila

VIP
Itekkin kuuntelen aika paljon elektronista musiikkia.. en mitään tiettyä DJ:tä / genreä, mutta hyvä kiksu ja hard house kyl iskee eniten.

rintafile, mulla on aika paljon kiksusettejä koneella mp3-muodossa, jos haluut näitä nii laita viestiä irc:ssä ni pistän tulee.

www.tracenaddict.com - uusimpia mixejä imuroitavissa

Ikä
39
Kaupunki
Helsinki
Re: Re: Re: Konemusa

Originally posted by jjj84
löytyy edit tai sit ei, taitaa kuuluu luokkaan jotka oon poistanu ku ei oo löytäny tietään mun sydämeen:eek:
Millonkos jjj84 on aloittanut Tekno/bile hommat??
Itse aloitin 97-98 ja lopettelin tossa 2001....
Tän mä kirjoitin tonne tanssi puolen kyssäriin

Toiset tykkää toiset ei.On mullakin proteuksen,pietarin,neonin ja
lab 4sen levyjä.Mulla loppu bileissä käynti siinä vaiheessa kun
musa rupes olemaan pelkkää piripolkkaa ja nekku valkosena
vetämistä.Itse kyllä väitän että kunnon kiksu bileet jossa on mukana 2-5 namua + 1dl gammaa hakkaa sen kolina homman
6-0 Mielummin hali hali pusi pusi kun kylmät bileet.....
:kippis1:

Ikä
39
Kaupunki
Helsinki
Originally posted by beta
Yksi teknikko ainakin löytyy.
Kun siellä bileissä tampaatte niin tiedostakaa että jokaista 40 iloista bilettäjää kohden löytyy yksi kärsivä roudari...

:)
Mites joku labyrintti jossa on +3000 ihmistä :p

http://www.labyrinth.fi/

Re: Re: Re: Re: Konemusa

Millonkos jjj84 on aloittanut Tekno/bile hommat??
Itse aloitin 97-98 ja lopettelin tossa 2001....
Tän mä kirjoitin tonne tanssi puolen kyssäriin

Toiset tykkää toiset ei.On mullakin proteuksen,pietarin,neonin ja
lab 4sen levyjä.Mulla loppu bileissä käynti siinä vaiheessa kun
musa rupes olemaan pelkkää piripolkkaa ja nekku valkosena
vetämistä.Itse kyllä väitän että kunnon kiksu bileet jossa on mukana 2-5 namua + 1dl gammaa hakkaa sen kolina homman
En oo pahemmi jaksanu nois bileis juosta.. mul ku bilettämisen perimmäinen aate on et mä oon niin helvetin sekasin ja örvellän ympäriinsä. Eli oon siel tiskin ympäril jos jossain oon, ja enimmäkseen meen tytsyn kans kahestaan ni se ny vähä rauhottaa mua;) Tota musaa kuuntelen ihan koton tai autos.. mis nyt satun oleen. Mut muija vähä rajottaa tota kuunteluu ku se ei oikein tykkää tälläsest "jumputuksest"! Ja sit toi on ollu kans ongelma et ei oo ollu ikää viel ku 4 kk juosta baareis, ei ollut ketään kenelt olis papereit saanu ja väärennetyis oli se vika et niist puuttus se mustavalos näkyvä fin teksti, muuten olis menny täydest..

Mites joku labyrintti jossa on +3000 ihmistä :p
Ainakin yhes joka oli kaapelil löyty pari hermoromahduksen saanutta valoheeboo, kun grand m.a. oli vielä softan puolesta alkuvaihees.

Koneisto aiheuttaa noin 5kg:n painonpudotuksen ja festarikausi muuten vaan saa sut menettämään uskosi ihmisyyteen.

:lol1:

p.s.

Vaikka kuin hirveästi teknoon liitetään huumeet sun muut urbaanit vitsaukset niin silti olen kuullut järjestyksenvalvojilta mielipiteitä siitä että siistimmät ja tottelevaisimmat asiakkaat löytyvät yleensä näiltä juhlilta.

Re: Re: Re: Re: Konemusa

Itse kyllä väitän että kunnon kiksu bileet jossa on mukana 2-5 namua + 1dl gammaa hakkaa sen kolina homman
H0hh00, tolla määrällä hakkaa jo vaikka mitä. :D

Itelläkin oli vuoden-parin teknokausi tuossa.. Kiksuun en kyllä lämmennyt, noita polkkabileitä tuli käytyä puolivahingossa pari kertaa huonojen vaikutteiden takia. Sittemmin onneksi löytyi junkka joka on edelleen konemusiikista melkeinpä lähinnä sydäntä, Stealtheissa ja vastaavissa tuli käytyä ahkeraan. Sekä aina välillä varovaisesti kokeilemassa kiksu- tai psykebileissä. :)

Nyt ei ole kyllä tullut vuoteen pahemmin käytyä teknoamassa eikä kyllä perinteisempääkään musaa kuuntelemassa ulkona. Kai se on sitä kun on tullut niin (pikku)vanhaksi ja väsyneeksi ja alkanut turhan terveellisen elämän. :D

Ikä
39
Kaupunki
Helsinki
Originally posted by beta

Vaikka kuin hirveästi teknoon liitetään huumeet sun muut urbaanit vitsaukset niin silti olen kuullut järjestyksenvalvojilta mielipiteitä siitä että siistimmät ja tottelevaisimmat asiakkaat löytyvät yleensä näiltä juhlilta.
Pitää paikkansa!!

Ikä
39
Kaupunki
Helsinki
Originally posted by fitnesspimu
Eräs hyvä ystäväni tekee konemusaa ja hänellä on levysoppari englantilaisen levy-yhtiön kanssa. I'm so proud of him! Joskus ko. henkilö yritti opettaa mua tekemään musaa, mut ei ottanut onnistuakseen, vaikka musiikillisen kasvatuksen olen saanutkin!:hmmm:
Kukas tämä henkilö on??Kerro Kerro kuvastin;)

ym.....eikös proteuksella ole jotakin tekemistä nykyään englishmannien kanssa....

Yks viela

No ite tykkaan Armin Van Burenista myos, mutta listalla on ehdottomasti myos John Digweed (ja ehka Sasha), vaikka hiukan "kevyempaa" kamaa onkin, ei tosin valttamatta livena, kun kavin kuuntelemassa; aika raakaa revistysta oli ainakin silla kertaa. Ja onhan silla sillon tallon progehouse settien seassa aika aggressiivista kamaakin. Imppaan sen radioshowt viikottain MP3:sina, ja mulla on varmaan 100 tuntii sen miksauksia, joten tiedan mista puhun ;)