Konemusa

Selittäkää sedälle että mikä on dropin ja breikin ero rakenteellisesti?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Siinä pari kovaa. Toivottavasti ei oo oluu kun osa noista videoista näkyy vaan mustana :D. Kone jumittaa aina kun on monta videoo samalla sivulla.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Vokaalia.

Ruotsalaiset ne vaan osaa:

Anteeksi jos tämä on jo pastettu lähisivuilla. En ihmettele, vaikka olisin itsekin pastennut.

Mutta tässä on vain aivan jäätävän kaunin biisi. Yksi kaunisäänisimmistä tracelaulajista, mitä tiedän.

Ketään lähössä tänään Circukseen?

373397_209014335845526_92157360_n.jpg

Nykyään oon oppinut nauttimaan rumpubassostakin ihan uudella tavalla. Hyvä niin. Huikean komeaa menoa!

Tää on kans aika makee, paranee joka soittokerralla. Toi eukko tos alus vaa jotain fiilistelee, radiosta otettu vissiin

Tuli herättyä viime lauantaina aamukuudelta ku SHM:n keikka tuli livenä Madison Square Gardenilta, oli todella makee setti.

Tää on kans aika makee, paranee joka soittokerralla. Toi eukko tos alus vaa jotain fiilistelee, radiosta otettu vissiin

Tuli herättyä viime lauantaina aamukuudelta ku SHM:n keikka tuli livenä Madison Square Gardenilta, oli todella makee setti.

Toi anditote on ihan jäätvän hyvä biisi! Itekki olisin kattonu sen keikan netistä, mutta menin ihan sekasin niissä ajoissa.

Jos joku löytää jostain bittiavaruudesta mulle kappaleen Lab4 - Perfect drug (nish remix), niin tarjoan oluen. Olen metsästänyt kyseistä kappaletta varmaan 5 vuotta tuloksetta. Parhaita konemusabiisejä koskaan, mutta mahdoton saada käsiin.

Meinasin listan antaa jo olla, kunnes huomasinkin, että gaia-tuvan oli heti toisena. Nyt pitääkin koluta tarkemmin.

Olisi ollut virhe olla tutustumatta tuohon biisilistaan. Tuota äänestystä on kuitenkin mainostettu esim ASOTissa, joten äänestäjämäärät on varmasti tosi hyvät.

Laitetaas taas oikeeta musiikkia ton trance höpöttelyn rinnalle ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom