Konemusa

Muffler on ihan pirun hyvä tai tylsä livenä. Riippuu mitä se päättää soittaa.. Ekalla kerralla mulla ei jääny siitä mitään mieleen ja oli törkeän tylsä keikka mut viimeeks sillon Doctor P:n lämppärinä kun veti kunnon dubstep setin niin oli kyllä melkein kovempi kun itse pääesiintyjä. DnB on tollasta helvetin taustamusiikkia eikä sovi klubille mun mielestä :D

Jaa ei sitten tullu nähtyä totakaan keikkaa..

No tässä tämmöstä Dubsteppiä

Bongasin sen tästä Mixtapesta
http://soundcloud.com/user3699201-1/quarantined#new-timed-comment-at-1065784

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihmeen paljon porukkaa tuntuu diggaavan nykyään tuosta dubstepistä. Itselleni se ei kyllä uppoa millää, vaikka olenkin monet kerrat koittanut kuunnella, mutta en vain tykkää.

Jaa ei sitten tullu nähtyä totakaan keikkaa..

Oli kyllä pirun kova keikka vaikka oliki DnB painotteinen. Kyllä se junkkakin näköjään uppoaa jos se on vaan laadukasta. MC Reefer on myös kova tunnelman nostattaja.

Äänentoisto oli vaan niin itkettävällä tasolla ettei mitään rotia :itku:

^^Ite en ensin pitäny siitä mutta nykyään pidän. En kyllä läheskään kaikista biiseistä. Skillerx on ihan kamalaa omasta mielestä ainakin..

E. Oliko se Muffler Klubilla vai missä soittamassa?

Vähän housee mussukoille :haart:

Nyt tais loppua musiikin kuuntelu. Vasen korva ihan lukossa ja soi. Toivottavasti ei jää pysyväksi. VOi vittu:jahas:

Dodii, parin viikon jälkeen, ylipainehappihoitojen ja kortisonikuurittelun jälkeen about 1000 euroa köyhempänä, on tinnitus aikalailla kadonnut. Hiljaisella hetkellä enää pientä sihinää ja porinaa. OU JEA:pano:

hcTulpat tuli kyllä ostettua ;)

Pitää nyt laittaa tänne ennen kuin joku kerkee.. Tätäkään biisiä ei ole julkaistu ja se on osa mixtapea, kuten minulla ollut vähän tapana näissä tänne sendityissä. Nyt onneksi julkaisun suhteen voidaan jälempänä mainita: "vielä".:)
//DnB//LAOS - Hush now

PS: Ja ihan itse laitoin tuon youtubeen, kun tuon biisin mielestäni himpun huonompaa 501-remixiä sielä vain pyörii.:rolleyes:

Huikeeta kotimaista

Täytyypä pistää pari loistavaa kipaletta tänne illan ratoksi.

[video]http://www.youtube.com/user/markusschulz#p/c/98AE9D140895085E/9/hdbw2lbPlxA[/video]

Vähän erilaisempaa konemusiikkia. Ihan sattumalta imaisin joskus jonkun TOP500-kokoelman, ja tämä jäi mieleen yhtenä parhaista biiseistä. Äsken tuli tuolta DI.FM:n Vocal Trancelta, niin piti kaivaa mikä tuon nimi olikaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom