Jos joku löytää jostain bittiavaruudesta mulle kappaleen Lab4 - Perfect drug (nish remix), niin tarjoan oluen. Olen metsästänyt kyseistä kappaletta varmaan 5 vuotta tuloksetta. Parhaita konemusabiisejä koskaan, mutta mahdoton saada käsiin.
Ehkä hieman ei niin tunnettua jo edesmenneen suomalaisen kaiffarin duunaamia kipaleita, löytyypi tyypin kanavalta lisää. Dj proteushan näillä väsäs ittelleen mainetta männävuosina.
Jos orggis on liian hidas ja kaipaat piri polkampaa menoa niin tuosta remix.
Ehkä hieman ei niin tunnettua jo edesmenneen suomalaisen kaiffarin duunaamia kipaleita, löytyypi tyypin kanavalta lisää. Dj proteushan näillä väsäs ittelleen mainetta männävuosina.
Noi Epilimin biisit lämmittää aina mieltä. Kaveri teki aikoinaan Epilimin kanssa jotain raitoja (piti oikein tarkistaa koneelta = löyty pari raitaa). Kerran kerkesin DJ-setin/Liven kuulemaan.
Suomalainen DFG toimii myös helvetin hyvin. Koneelta löyty ainakin yksi setti, mutta voi noita enemmänki löytyä. Yhden biisin oon upannu vanhalta plattarin kokoelmalta:
Noi Epilimin biisit lämmittää aina mieltä. Kaveri teki aikoinaan Epilimin kanssa jotain raitoja (piti oikein tarkistaa koneelta = löyty pari raitaa). Kerran kerkesin DJ-setin/Liven kuulemaan.