Konemusa

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%

Meitsi diggaa noista vanhoista enempi. Harmi ettei noita kipaleita oikein kuule enää missään, vai löytyykö jostain klubeja/bileitä missä vois tanssia näiden tahtiin?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täältä kukaa menossa Colors-festareille kaapelitehtaalle 5.12? Esiintyjinä mm. sellasia pikkunimiä ku Gareth Emery, Aly & Fila, Andy Moor ja Sander Van Doorn.
Meitsi on takuuvarmast siellä!

Ummet Ozcanilta löytyy kyllä pari erittäin hyvää biisiä. Viimeisenä löytyy hyvä mix 7skies & static bluelta

Yks lemppari tähän väliin:

Nyt tais loppua musiikin kuuntelu. Vasen korva ihan lukossa ja soi. Toivottavasti ei jää pysyväksi. VOi vittu:jahas:
Eipä välttämättä ihan harvinaista konemusafaneilla, jostain kumman syystä :D, itelläki soi välilllä korva ku on tullu sen verran popitettua ja kitaraa soitettua kovalla volyymilla. Tosiaan tinnitus siitä vittumainen, että jos jää pysyväks ni ei vissii saa oikee pois?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joku muuki laitto 7 skiesii, loistavuutta! Seuraavassa yks huippulätty lisää.

Täältä kukaa menossa Colors-festareille kaapelitehtaalle 5.12? Esiintyjinä mm. sellasia pikkunimiä ku Gareth Emery, Aly & Fila, Andy Moor ja Sander Van Doorn.
Meitsi on takuuvarmast siellä!

No todellakin! Eihän colorssin kemuja voi jättää väliin milloinkaan!

ahh :haart:

Tää Muffler kuulostaa ihan hyvälle. Saas nähä minkälainen on livenä :hyper:

Tää Muffler kuulostaa ihan hyvälle. Saas nähä minkälainen on livenä :hyper:

Muffler on ihan pirun hyvä tai tylsä livenä. Riippuu mitä se päättää soittaa.. Ekalla kerralla mulla ei jääny siitä mitään mieleen ja oli törkeän tylsä keikka mut viimeeks sillon Doctor P:n lämppärinä kun veti kunnon dubstep setin niin oli kyllä melkein kovempi kun itse pääesiintyjä. DnB on tollasta helvetin taustamusiikkia eikä sovi klubille mun mielestä :D

Suositut

Back
Ylös Bottom