Konemusa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Meitsi diggaa noista vanhoista enempi. Harmi ettei noita kipaleita oikein kuule enää missään, vai löytyykö jostain klubeja/bileitä missä vois tanssia näiden tahtiin?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Täältä kukaa menossa Colors-festareille kaapelitehtaalle 5.12? Esiintyjinä mm. sellasia pikkunimiä ku Gareth Emery, Aly & Fila, Andy Moor ja Sander Van Doorn.
Meitsi on takuuvarmast siellä!

Ummet Ozcanilta löytyy kyllä pari erittäin hyvää biisiä. Viimeisenä löytyy hyvä mix 7skies & static bluelta

Yks lemppari tähän väliin:

Nyt tais loppua musiikin kuuntelu. Vasen korva ihan lukossa ja soi. Toivottavasti ei jää pysyväksi. VOi vittu:jahas:
Eipä välttämättä ihan harvinaista konemusafaneilla, jostain kumman syystä :D, itelläki soi välilllä korva ku on tullu sen verran popitettua ja kitaraa soitettua kovalla volyymilla. Tosiaan tinnitus siitä vittumainen, että jos jää pysyväks ni ei vissii saa oikee pois?

Joku muuki laitto 7 skiesii, loistavuutta! Seuraavassa yks huippulätty lisää.

Täältä kukaa menossa Colors-festareille kaapelitehtaalle 5.12? Esiintyjinä mm. sellasia pikkunimiä ku Gareth Emery, Aly & Fila, Andy Moor ja Sander Van Doorn.
Meitsi on takuuvarmast siellä!

No todellakin! Eihän colorssin kemuja voi jättää väliin milloinkaan!

ahh :haart:

Tää Muffler kuulostaa ihan hyvälle. Saas nähä minkälainen on livenä :hyper:

Tää Muffler kuulostaa ihan hyvälle. Saas nähä minkälainen on livenä :hyper:

Muffler on ihan pirun hyvä tai tylsä livenä. Riippuu mitä se päättää soittaa.. Ekalla kerralla mulla ei jääny siitä mitään mieleen ja oli törkeän tylsä keikka mut viimeeks sillon Doctor P:n lämppärinä kun veti kunnon dubstep setin niin oli kyllä melkein kovempi kun itse pääesiintyjä. DnB on tollasta helvetin taustamusiikkia eikä sovi klubille mun mielestä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom