Konemusa

Tulipa vastaan hyvä biisi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tää on kova:

En tiedä, mutta jotenki vaan laimeen olonen tranceksi.
Toki, mutta pidän vaan tuosta alkuperäisestä biisistä paljon, ja trance versio on mielenkiintoinen ja toimii.

Enpä ajatellut että tänne saisi KoRnia laittaa, mutta nyt voi! Mielenkiintoinen levy varmasti. Levyllä feattaavat Skrillexin lisäksi mm. Excision, Datsik, Noisia, Kill the Noise ja 12th Planet.

Kyllähän nuo Davisin vokaalit menee hienosti tuolla.

Enpä ajatellut että tänne saisi KoRnia laittaa, mutta nyt voi! Mielenkiintoinen levy varmasti. Levyllä feattaavat Skrillexin lisäksi mm. Excision, Datsik, Noisia, Kill the Noise ja 12th Planet.

Kyllähän nuo Davisin vokaalit menee hienosti tuolla.

Olipas ponneton yritys. Jotenkin ois jäänyt kaipaamaan jotain.

Enpä ajatellut että tänne saisi KoRnia laittaa, mutta nyt voi! Mielenkiintoinen levy varmasti. Levyllä feattaavat Skrillexin lisäksi mm. Excision, Datsik, Noisia, Kill the Noise ja 12th Planet. -- Kyllähän nuo Davisin vokaalit menee hienosti tuolla.
Odotan kyllä paljon tuommoselta crewiltä. Vähä toisaalta kuulostaa hassulta konemusiikin seassa tuo vokalisointi, kun esimerkiksi vertaa Foreign Beggarsien tai Rod Azlanin lauleluun. :D Skrillexin ja KoRnin Get Up oli joskus kesällä kiva yllätys myöskin.

Onko porukka itse yrittäny tehdä konemusaa? Itse väsäsin garagebändillä tollasen eräs ilta.. :)

Sanoittaminen on vaikeinta.. siksi lauloin vain jotain random sanoja levyhyllystäni..

Onko porukka itse yrittäny tehdä konemusaa? Itse väsäsin garagebändillä tollasen eräs ilta.. :)

Sanoittaminen on vaikeinta.. siksi lauloin vain jotain random sanoja levyhyllystäni..

Kiinnostusta löytyis ja tekis mieli hommaa kunnon DJ kamppeet, ku rahaa vaa ois. En oo kyl mitää ite tosin tehny vielä ainakaan. Toi oli aika jännä toi Touch the Sky -lyriikkajuttu. Ihan mukava fiilis tos biisissä. Ääntäminen tosin vaa hieman suomalainen :D, eipä se häirinny kyl.

ja pistetääs hardstylee

On tuota biisintekoa joskus koitettu, useampaankin kertaan. Noh, päätin sitte koittaa päästä hommaan kiinni vähän toista kautta ja hommasin jonkulaiset DJ-kamat. Nyt on koitettu tuota miksausta opetella jonkin aikaa ja on seki aika haastavaa.. Ei kovin puhtaita vaihtoja meinaa saada millää, ehkä tuurilla joku aina sattuu :D

Ois ihan hauska kokeilla väsätä, mutta tuntuu että noi ilmaisohjelmat mitä verkossa pyörii on aikamoista tuubaa, eikä toisaalta haluis panostaa mitään 200 euroa ohjelmaan jos sitten innostus ekojen kokeilujen jälkeen lopahtaakin.

Onkos täällä porukalla jotain suosituksia ohjelmaksi? Fl studiota oon katellu sen varalta, että jos ylimäärästä rahaa jostain ilmaantuis....

Onpas muuten mukavaa löytää vanha aivan mahtava biisi, mutta sitten pitkän etsimisen jälkeen saa todeta että se on ilmestynyt vain yhdessä mixtapessa eikä miksaamatonta versiota ole koskaan saanutkaan mistään. Konstan alkuperäinen versio sentään löytyy beatportista.:)
//DnB Muffler - you are the one (2007edit)

5:08-> muffler - butterfly.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom