Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toki, mutta pidän vaan tuosta alkuperäisestä biisistä paljon, ja trance versio on mielenkiintoinen ja toimii.En tiedä, mutta jotenki vaan laimeen olonen tranceksi.
Enpä ajatellut että tänne saisi KoRnia laittaa, mutta nyt voi! Mielenkiintoinen levy varmasti. Levyllä feattaavat Skrillexin lisäksi mm. Excision, Datsik, Noisia, Kill the Noise ja 12th Planet.
Kyllähän nuo Davisin vokaalit menee hienosti tuolla.
Odotan kyllä paljon tuommoselta crewiltä. Vähä toisaalta kuulostaa hassulta konemusiikin seassa tuo vokalisointi, kun esimerkiksi vertaa Foreign Beggarsien tai Rod Azlanin lauleluun. :D Skrillexin ja KoRnin Get Up oli joskus kesällä kiva yllätys myöskin.Enpä ajatellut että tänne saisi KoRnia laittaa, mutta nyt voi! Mielenkiintoinen levy varmasti. Levyllä feattaavat Skrillexin lisäksi mm. Excision, Datsik, Noisia, Kill the Noise ja 12th Planet. -- Kyllähän nuo Davisin vokaalit menee hienosti tuolla.
Onko porukka itse yrittäny tehdä konemusaa? Itse väsäsin garagebändillä tollasen eräs ilta..
Sanoittaminen on vaikeinta.. siksi lauloin vain jotain random sanoja levyhyllystäni..
Onko porukka itse yrittäny tehdä konemusaa? Itse väsäsin garagebändillä tollasen eräs ilta..
Sanoittaminen on vaikeinta.. siksi lauloin vain jotain random sanoja levyhyllystäni..