- Ikä
- 39
Terveppä taas..nyt mieltä painais seuraavanlainen asia, joka suoraan sanoen VITUTTAA : Kun käyn salilla yhen kaverin kanssa ja on penkkipäivä jolloin kokeillaan maksimia, minä olen se vahvempi kaveri 170cm/53kg ja maksimi 90kg ja kaveri on n.190cm pitkä ja painaa 80kg ja nostaa 85. Salilla ollan käyty kumpikin 2 vuotta. Kaveria varmaan vituttaa, kun olen aina johtanut penkissä ja aina kun nostan enkat niin sen suusta tulee: "No helppo sun on nostaa, kun oot tollanen pätkä" Siis voi Vi**U mua ottaa päähän tollanen tekosyiden ja pituuden piikkiin pistäminen..Se on mua isompi niin sen pitäs olla vahvempi, eikö näin ole? Mulla on ollu alusta asti penkissä maksimia nostettaessa "peukunmitta" tangon "rosoreunan" alusta ja niin on kaverillakin. Eli suhteessa sama ote ja leveys. Kaverilla tottakai vähän leveämpi, koska sillä on pitemmät peukut, mutta siis suhteessa sama ote ja leveys. Niin ja sitten tää : "Niin ja sulla on niin pienet kädet, niin sun on helppo saada nostettua toi. Mulla on isommat niin mun onkin vaikeempi" :mad2: :mad2: :mad2: PRKL..nyt kommenttia niin puolesta kun vastaan että saadaan selko tähän! huh-huh..kiitoksia kaikille jotka vaivautuu