Kommenttia tänne..!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jone$i
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
39
Terveppä taas..nyt mieltä painais seuraavanlainen asia, joka suoraan sanoen VITUTTAA : Kun käyn salilla yhen kaverin kanssa ja on penkkipäivä jolloin kokeillaan maksimia, minä olen se vahvempi kaveri 170cm/53kg ja maksimi 90kg ja kaveri on n.190cm pitkä ja painaa 80kg ja nostaa 85. Salilla ollan käyty kumpikin 2 vuotta. Kaveria varmaan vituttaa, kun olen aina johtanut penkissä ja aina kun nostan enkat niin sen suusta tulee: "No helppo sun on nostaa, kun oot tollanen pätkä" Siis voi Vi**U mua ottaa päähän tollanen tekosyiden ja pituuden piikkiin pistäminen..Se on mua isompi niin sen pitäs olla vahvempi, eikö näin ole? Mulla on ollu alusta asti penkissä maksimia nostettaessa "peukunmitta" tangon "rosoreunan" alusta ja niin on kaverillakin. Eli suhteessa sama ote ja leveys. Kaverilla tottakai vähän leveämpi, koska sillä on pitemmät peukut, mutta siis suhteessa sama ote ja leveys. Niin ja sitten tää : "Niin ja sulla on niin pienet kädet, niin sun on helppo saada nostettua toi. Mulla on isommat niin mun onkin vaikeempi" :mad2: :mad2: :mad2: PRKL..nyt kommenttia niin puolesta kun vastaan että saadaan selko tähän! huh-huh..kiitoksia kaikille jotka vaivautuu

Tuo sun kaveri taitaa olla sitä tyyppiä jolle jokainen asia on kilpailua,ja tappioon on pakko löytää joku tekosyy.

No toi sun sigu sanookin kaiken olennaisen asiasta. Kateudesta on siis kyse, ei muusta. Sanot vaan, että "Joojoo, reenaa sääkin vaan järkevämmin ja syö enempi ja järkevämmin, niin kasvat ja voimistut, eikä tartte sitten kateellisena marista!"

Jos penatuloksen (tai minkä tahansa muun liikkeen) pienuus tympäsee, niin eiku vaan opiskelemaan, että miten voimareeniä suoritetaan ja sitten vaan sanoista tekoihin! Kateellisten panettelusta ei kannata ottaa pulttia, reenailet vaan kaikessa rauhassa. Ja jos jamppa rupee tarpeeksi tympimään, niin reenaa yksin tai hommaa joku muu reenikaveri. Elämä on liian lyhyt vietettäväksi kusipäiden kanssa.

Originally posted by Jone$i
minä olen se vahvempi kaveri 170cm/53kg ja maksimi 90kg ja kaveri on n.190cm pitkä ja painaa 80kg ja nostaa 85.

Vaikka hiukan ohi meneekin mutta menköön..

Huh huh, sussa ei taida paljoa rasvaa olla siis oikeesti. Mun mielestä on kohtuu kova tulos sulla :kippis1: . Tämä kommentti siis amatööriltä, joka ei kilpailu mielessä seuraa punttien nostelua.

LOL!!!

Kaverilla on 27 kg:n painoetu ja kehtaa vittuilla... Itse oon 171 pitkä, ja oon huomannu että joillekki se vaan ottaa niin perkeleen koville "hävitä" itseään lyhyemmille. Mun treenikavereilla ei oo onneksi ollu sitä ongelmaa. Tai ei oo ainakaan kukaan myöntäny ;)

Jos alkaa oikeesti vituttaa, vaihda treenikaveria :D

Heh. Aukaisin suurella mielenkiinnolla topicin, ja kuola valui suupielistä kun jännitti mitä asia koskee. Mut ei irtoa moiseen aiheeseen muuta kommenttia kuin...:)

Yo' man

onhan kaverillas paljon pitempi liikerata...

Älytön heitto kaveriltasi, mies joka ei nosta omaa painoaan penkistä kahden vuoden treenamisen jälkeen...no huh huh.

Sensijaan 53kg painoisena 90kg penkkiä voi pitää kyllä tolla treenitaustalla varsin särmänä tuloksena.

Ihan hyvin 90kg 53 kiloisena :), mut siis kyl mä ihmettelen et mitä vittuu se sun kaveri on siellä salilla tehny jos 80kg ja 85 nousee...:confused: ja viel kaks vuotta treenannu.... Sano sille et vittu turpa kiinni ja TREENAA:mad2: , mä vaihtaisin kyl treenikaveria.

Joo älytöntä toi sun kaveris lässytys. Sähän nostat pian 2x oma painos ja sen jo aika kova homma!! Tsemppii vaa treenaamiseen. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Tomba
Mutta eikö periaatteessa pitkillä käsillä ole "vaikeampi" nostaa? Näin mä ainakin olen luullut...:confused:

Kyllä. Mitä paremmin rakenne sopii penkkipunnerrukseen, sitä huonommin se sopii maastanostoon ja päinvastoin.

Juu selittelyt sikseen, mutta toisin kuitenkin pitkänä 191cm kaverina muutaman seikan esille,

Eli pitkillä on yleensä myös pitkät ja ainakin mulla alkujaan tosi ohuet kädet, eli ojentajissa ei ole voimaa...Mullakin rinnassa riittäs voimaa isompien rautojen käsittelyyn, mutta oejntajaosasto hyytyy ensin...

Sit liikerata on ainakin mulla tosi pitkä ja ala-asenossa kulma on aika epäoptimaallinen räjähtävälle lähdölle...

Kolmas seikka on, että jos olet 170cm pitkä ja painat esim 80kg ja toinen kaveri olisi 180cm pitkä ja painaisi 90kg niin tolla toisella kaverilla ei ole 10 kiloa painoetua..siis jos molemmat olis samanpituisia ja toinen painais 10kg enemmän silloin voisi sanoa suoraan, että sulla on 10kg etua...

Juu, tämä olkoon puolustuspuhe pitkille, mutta selittelyn piikkiinhän tämän kaikki lyhyet pistää..;)

Vaan onhan niitä sikavahvoja pitkiä miehiäkin, joten treeniä vaan enemmän....

Jos toi homma ois toiste päin niin sitte ymmärtäis ehkä vähä paremmin kun yleensä ne, jotka painaa enemmän niin nostaa enemmän mutta vaihda treenikaveria jos noin paljon vituttaa...

joo oon samaa mieltä että vaiha kaveria jos ottaa hermoon..

MUTTA, sähän veät kohta 2x omanpainos!!

se on tosi kova tulos! tsemppiä sun treeneihis..:kippis1:

Asiasta moottorisahaan: otsikosta pitäis selvitä threadin sisältö!

Mutta asiaan: ei oo kaverillas paljo varaa vittuilla jos on 27kg painavampi!! Vittuile takasi... ;)

Originally posted by timbe
Asiasta moottorisahaan: otsikosta pitäis selvitä threadin sisältö!

Mutta asiaan: ei oo kaverillas paljo varaa vittuilla jos on 27kg painavampi!! Vittuile takasi... ;)

Öö ja pituuseroa oli 20cm, joten painoeroa ei voi verrata suoraan.

Joku fysiikkaa osaava voisi tietenkin laskea meille mikä on työmäärän ero, jos henkilön A kädet ovat 4cm pidemmät, kuin henkilön B. Itse en valitettavasti osaa moista laskutoimitusta tehdä.

Originally posted by Jone$i
Kaveria varmaan vituttaa, kun olen aina johtanut penkissä ja aina kun nostan enkat niin sen suusta tulee: "No helppo sun on nostaa, kun oot tollanen pätkä" Siis voi Vi**U mua ottaa päähän tollanen tekosyiden ja pituuden piikkiin pistäminen..Se on mua isompi niin sen pitäs olla vahvempi, eikö näin ole? Mulla on ollu alusta asti penkissä maksimia nostettaessa "peukunmitta" tangon "rosoreunan" alusta ja niin on kaverillakin. Eli suhteessa sama ote ja leveys. Kaverilla tottakai vähän leveämpi, koska sillä on pitemmät peukut, mutta siis suhteessa sama ote ja leveys. Niin ja sitten tää : "Niin ja sulla on niin pienet kädet, niin sun on helppo saada nostettua toi. Mulla on isommat niin mun onkin vaikeempi" :mad2: :mad2: :mad2: PRKL..nyt kommenttia niin puolesta kun vastaan että saadaan selko tähän! huh-huh..kiitoksia kaikille jotka vaivautuu

Oletko kokeillut ennätysyritystä seuraavana päivänä lohkaistu kaverillesi: " Hei, paljonko nostat penkistä? ";) Ja toinen hyvä tietysti on heittää jokaisen tekoselittelyn jälkeen J. Tammisen prinsiippi: Tulosta on kunnioitettava. HTH.:)

Originally posted by VahvaJussi
siis kyl mä ihmettelen et mitä vittuu se sun kaveri on siellä salilla tehny jos 80kg ja 85 nousee...:confused: ja viel kaks vuotta treenannu.... Sano sille et vittu turpa kiinni ja TREENAA:mad2: , mä vaihtaisin kyl treenikaveria.

:kippis1:

Totta!

Profiilistas kattelin, et oot 17, jos treenikaveris on samaa ikäryhmää nii sen pituuskasvun päättymisestä tuskin on kauaa, jos se vieläkää on päättyny. Se varmasti verottaa lihasvoiman ja -massan kasvua.. Emmä ketään haluu vähätellä, sul on aika kunnioitettava tulos mut on tos jotain perää.

Ite oon aika tarkkaan samoissa mitoissa ku kaveris mutta kyllä ottaa penkki pahasti ojentajista kiinni niinku Omnallakin tuntu olevan.

Meinasin rupee satuilee fysiikastaki mut nyttei ajatus kulje, veikkaisin kuitenkin, että vaikka pidempikätinen joutuu tekemään enemmän työtä niin penkkipunnerruksessa enemmän vaikuttaa hetkellinen voima minkä tankoon saa kohdistettua, ja sitä molemmat tarvii saman verran.

Back
Ylös Bottom