Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Lohhari
Meinasin rupee satuilee fysiikastaki mut nyttei ajatus kulje
Originally posted by IronMind
Eli eikös tässä ole selkeästi sama ilmiö kuin jos nostaisi vasaran punnuspäätä sieltä ihan kahvan päästä kiinni pitäen. Mitä pidempi varsi vasarassa on niin sitä vaikeampi sitä on nostaa - tässä tapauksessa siis olkavarsi vastaa vasaran vartta. Lisäksi vielä mitä pidempi käsivarsi niin sitä suurempi matka sitä punnuspäätä pitää nostaa.
Originally posted by IronMind
Eli eikös tässä ole selkeästi sama ilmiö kuin jos nostaisi vasaran punnuspäätä sieltä ihan kahvan päästä kiinni pitäen. Mitä pidempi varsi vasarassa on niin sitä vaikeampi sitä on nostaa - tässä tapauksessa siis olkavarsi vastaa vasaran vartta. Lisäksi vielä mitä pidempi käsivarsi niin sitä suurempi matka sitä punnuspäätä pitää nostaa.
Vaikuttaahan momentti monessa liikkeessä, mut penassa molemmissa päissä on yhtä paljon painoa ja oot ite keskellä nii kokonaismomentti on 0 koska päät kumoaa toisensa. Tältä kannalta on myös ihan sama onko painot puolen metrin päässä susta vai kahen, muut tekijät saattaa vaan nousta siinä haittaamaan.
Vaikuttaahan momentti monessa liikkeessä, mut penassa molemmissa päissä on yhtä paljon painoa ja oot ite keskellä nii kokonaismomentti on 0 koska päät kumoaa toisensa.
Originally posted by Persetan
LOL!!!
Kaverilla on 27 kg:n painoetu ja kehtaa vittuilla... Itse oon 171 pitkä, ja oon huomannu että joillekki se vaan ottaa niin perkeleen koville "hävitä" itseään lyhyemmille. Mun treenikavereilla ei oo onneksi ollu sitä ongelmaa. Tai ei oo ainakaan kukaan myöntäny ;)
Jos alkaa oikeesti vituttaa, vaihda treenikaveria :D