Morjens. Tuolla "ohjelma arvosteluun tänne" -ketjussa tuntuu ettei läheskään kaikkiin oikein saa kommenttia ( varmastihan niitä tulee niin kovalla syötöllä ) että ajattelin sitten mielummin tehdä threadin aiheesta jotta saisin palautetta.
Olen nyt siis tehnyt 2-jakoista ohjelmaa 2-3x6 toistoilla ja hieman isommilla painoilla, haluaisin palautetta ja kommentteja siihen liittyen. Mallia otettu tuosta esimerkkiohjelmasta joka täältä foorumilta löytyy.
Salilla käyn joka toinen päivä. Pituutta minulla on 178cm, painoa 69kg. Salilla olen käynyt vähän alle vuoden.
Treeni 1:
Vinopenkki 2x
Peck Deck 2x
Reverse Fly 2x
Vipunosto sivu 2x
Pystypunnerrus 2x
Dippi 3x
Ojentajapunnerrus taljalla 2x
Olankohautukset 2x
Reiden ojennus 2x
Hack-kyykky 2x
Treeni 2:
Kulmasoutu 2x
Alatalja 2x
Ylätalja 2x
Hauis KP 2x
Hauis Scott 2x
Rannekääntö 3x
Pohkeet x3
Reiden koukistus x2
Vatsalihakset x3
Chest press x2
Tiedän että god tier liike mave puuttuu. Treenaan yksin enkä ole varma onko tekniikka oikea, ajattelin ottaa ohjelmaan kun joskus hommaan trainerin avuksi näyttämään tekniikan.
Olisi myös muutama kysymys, eli pitääkö paikkansa että lyhyemmät sarjat kasvattavat voimaa, ja pidemmillä saa paremmin lihasmassaa? Tulisiko minun vaihdella sarjojen pituuksia kuukausittain, viikoittain, ei ollenkaan?
Olen nyt siis tehnyt 2-jakoista ohjelmaa 2-3x6 toistoilla ja hieman isommilla painoilla, haluaisin palautetta ja kommentteja siihen liittyen. Mallia otettu tuosta esimerkkiohjelmasta joka täältä foorumilta löytyy.
Salilla käyn joka toinen päivä. Pituutta minulla on 178cm, painoa 69kg. Salilla olen käynyt vähän alle vuoden.
Treeni 1:
Vinopenkki 2x
Peck Deck 2x
Reverse Fly 2x
Vipunosto sivu 2x
Pystypunnerrus 2x
Dippi 3x
Ojentajapunnerrus taljalla 2x
Olankohautukset 2x
Reiden ojennus 2x
Hack-kyykky 2x
Treeni 2:
Kulmasoutu 2x
Alatalja 2x
Ylätalja 2x
Hauis KP 2x
Hauis Scott 2x
Rannekääntö 3x
Pohkeet x3
Reiden koukistus x2
Vatsalihakset x3
Chest press x2
Tiedän että god tier liike mave puuttuu. Treenaan yksin enkä ole varma onko tekniikka oikea, ajattelin ottaa ohjelmaan kun joskus hommaan trainerin avuksi näyttämään tekniikan.
Olisi myös muutama kysymys, eli pitääkö paikkansa että lyhyemmät sarjat kasvattavat voimaa, ja pidemmillä saa paremmin lihasmassaa? Tulisiko minun vaihdella sarjojen pituuksia kuukausittain, viikoittain, ei ollenkaan?