Kommentoikaas mun ohjelmaa?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Maanantai

Kyykky 8,6,3

Etureidet(laitteessa) 10,8,6

Takareidet(laitteessa) 10,8,6

Pohkeet 15,12,8

Keskiviikko

Penkki 8,5,5

Dippi lisäpainoilla 10,8,6

Niskantakaa punnerrus 10,8,6

Vipunostot sivulle 12,10,8

Ojentajat taljassa 10,8,6

Ojentajat makuulteen 10,8,6

Perjantai

Maastaveto 15,12,8,2

Kulmasoutu 8,6,6

Ylätalja eteen 10,8,6

Hauikset levytangolla 10,8,6

Hauikset käsipainoilla 10,8,6

+ jotain vatsalihas liikkeitä

Kommentoikaa. Mitä ootte mieltä? Olisiko jotain korjattavaa/parannettavaa?

Vois olla ihan yleishyödyllistä siirtää tää sun ohjelmakysely tonne :thumbs:

liikaa ojentajia.

Originally posted by TukkaBodari
Keskiviikko

Penkki 8,5,5

Dippi lisäpainoilla 10,8,6

Niskantakaa punnerrus 10,8,6

Vipunostot sivulle 12,10,8

Ojentajat taljassa 10,8,6

Ojentajat makuulteen 10,8,6

Aika vähän penkkiä, mut mikäs siinä jos on rinnat kunnos..
4 ojentaja liikettä johon väliin heitetty olkapääliike ? jotain ideaa?

no ton dipinhän saa ottamaan rintaankin ja niskan takaa punnerrus varmaankin on pystypunnerrusta niskan takaa.
Jos ei, niin sitten kyllä rasitetaan kohtuuttomasti ojentajia.

[no ton dipinhän saa ottamaan rintaankin ja niskan takaa punnerrus varmaankin on pystypunnerrusta niskan takaa.
Jos ei, niin sitten kyllä rasitetaan kohtuuttomasti ojentajia.]

Teen kyllä dipin, niin että se ottaa rintaan ja se niskantakaa on pystypunnerrusta.

Ihan hyvältähän tuo näyttää. Viimeistään kun kehitys loppuu, sitten kannattaa pistää ohjelmaa vaihtoon. :)

Originally posted by miku82
Ihan hyvältähän tuo näyttää. Viimeistään kun kehitys loppuu, sitten kannattaa pistää ohjelmaa vaihtoon. :)

Joo. Mä oon nyt tehnyt tolla ohjelmalla melkeen vuoden ja aattelin pistää ohjelmaa vaihtoon, että kehitys taas jatkuisi normaalina. Oisko vinkkejä tulevalle ohjelmalle?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by TukkaBodari
Joo. Mä oon nyt tehnyt tolla ohjelmalla melkeen vuoden ja aattelin pistää ohjelmaa vaihtoon, että kehitys taas jatkuisi normaalina. Oisko vinkkejä tulevalle ohjelmalle?

3-jakoisista: rinta+olkapäät+ojentajat, jalat, selkä+hauis tai olkapäät+ojentajat+hauis, jalat+alaselkä, rinta+yläselkä

4-jakoisista: rinta+olkapäät, jalat, ojentajat+hauis, selkä tai
rinta+hauis, jalat, olkapäät+ojentajat, selkä

Tuossa kait ne yleisimmät jaot...

Originally posted by tappara
3-jakoisista: rinta+olkapäät+ojentajat, jalat, selkä+hauis tai olkapäät+ojentajat+hauis, jalat+alaselkä, rinta+yläselkä

4-jakoisista: rinta+olkapäät, jalat, ojentajat+hauis, selkä tai
rinta+hauis, jalat, olkapäät+ojentajat, selkä

Tuossa kait ne yleisimmät jaot...

Kiitos! kyllä mä nuo suunnilleen jo tiesinkin, mutta ehkä pitää ottaa tarkemmin huomioon seuraavassa ohjelmassa..

Originally posted by vitvall
liikaa ojentajia.

Kukaan ei voi tietää tarkalleen kuinka paljon toinen tarvitsee sarjoja , jokainen tietää itse mikä toimii mikä ei. Mutta se ei tarkoita sitä etteikö neuvoja voi pyytää kokeneimmilta treenaajilta. Eikä noi treeniohjelmien sarjat mitään veteen piirrettyjä viivoja ole, joskus voi tehdä enemmän jos siltä tuntuu.

Joo. Tulin justiin salilta(tai no pari tuntia sitte..) Nyt vähän tässä kismittää.. Sanokaa miten saa penkin nousemaan? (Nyt ei sitte tähän mitään typerejä kommentteja, kuten " ota siitä selkänojasta vaan kiinni jne.. =)

Nii tuo penkki on ollu tuossa jurrissa jo jonkun aikaa (hävettää ees sanoa tää,mutta 120kg...) sanokaa miten saan sen taas nousee? Ja tiedoksi että en aio käyttä douppinkia.

jos mun mielipide kiinnostaa niin...
itsellä oli vähän sama ongelma pitkänkin aikaa ton penkin kanssa, mutta sain sen nostettua 10kg... tein oikeastaan vain 1-4 toistoja silleen että viimisen joutu jo varmistamaan.... elikkä hartiat, ojentajat, rinta, selkä ja jalat.... kaikkia treenaat vaan tasapuolisesti vaikka sillä miken 2x6 ohjelmalla.... mulla ainakin toimi...:kippis1: 80kg->90kg ja nyt tuntuu että 100kg tulee viimeistään jouluna... täytyy lähtee salille... se on moro!

Sait 115kg 15 vuotiaana? kauan olit harjoitellut silloin? Kyllä oot saannut aika päin helvettiä tehdä kaiken, jos tollasilla lahjoilla et saa 3 vuoden treenillä kuin 5 kilon parannuksen. Minkä painoinen olet? Tai millä tavalla painosin on kehittynyt tuona aikana?

Originally posted by Dobermann
Sait 115kg 15 vuotiaana? kauan olit harjoitellut silloin? Kyllä oot saannut aika päin helvettiä tehdä kaiken, jos tollasilla lahjoilla et saa 3 vuoden treenillä kuin 5 kilon parannuksen. Minkä painoinen olet? Tai millä tavalla painosin on kehittynyt tuona aikana?

Alotin "treenauksen" 13 vuotiaana.

Ehkä mä vähän liioittelin.. Kuustoista vuotiaana mä nostin 115kg.
Painoin silloin 68kg, nyt painan 72-74. En tiiä.. ehkä mun ohjelma on ollut päin helevettiä, mutta nyt pitäs tehä uus ohjelma. Arvatkaa onko mua alkanu tuo kyllästyttämään? Mutta jotkut liikkeet, kuten kyykky ja maastaveto on kehittyny nopeammin..

Ehkäpä olet junnannut samalla ohjelmalla ja saannut itsesi pahasti ylikuntoon. Pitkäänkö olet treenannut samoilla toistomäärille ja liikkeillä? Kipeytyykö lihaksesi? Mutu, että jalat ja selkä ei mene yhtä herkästi ylikuntoon kuin rinta siitä voi johtua, että jalat ja selkä menevät eteenpäin tai sitten fysiikkasi on enemmän eduksi em. liikkeissä.

Suositut

Back
Ylös Bottom