Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäätävää katsoa jos jengi ressaa lasten teosta että "oon jo 25, pitäis kohta lisääntyä".
Tähän liittyen; Mulla oli tossa 22-25 vuosien paikkeilla ajanjakso, kun olin aivan satavarma, etten koskaan halua skidejä. Nyt tässä lähempänä kolmosella alkavaa lukua toikin ajatusmaalima on pikkuhiljaa muuttunut. Tosin onneksi näin miehenä ei ole kovin tarkkaa, milloin niitä lapsia tähän maailmaan sylkee. Muilta osin en koe harrastavani varsinaista kolmenkympin kriisiä.
Aika koomista,jätkä lukee jonkun naisten ohjelmakanavan ohjeita mitä saa tehdä.Tähänkö on tultu,säälittävää touhua.
SICin linkittämää listaa en jaksanut edes lukea, mutta ei ole ollut kolmekympin eikä mitään muitakaan kriisejä.
Viime vuodet tuntunut siltä että mitä enemmän tulee ikää, sen paremmalta tämä elämä maistuu.
... Ainoa mikä tässä vanhenemisessa enemmän tympii on se, että ei voi bylsiä parikymppisiä mimmejä...
SAmaa mietin itekin että miksei voisi. Ite odotan eniten vanhenemiselta sitä että voi kolmikymppisenä bylsiä parikymppisiä mimmejä ku ne käy ihan kuumana vanhempiin miehiin. Tämä siis jos ja kun olen sillon vielä sinkku.Miten niin ei voi ?!?
Erästä kaveriani lainatakseni: "Vanheneminen on hienoa. Nuoret naiset näyttää päivä päivältä kauniimmilta. Eikä ne vanhemmatkaan naiset nykyään enää yhtään hullummilta näytä."