Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt siis ollu 3vk ilman kofeiinia. Ei mitään järisyttäviä muutoksia, kuten en odottanutkaan. Syyt ja oireet minkä takia kofeiinin lopetin ovat hävinneet. Myös vireystilassa pientä paranemista. Vähän on ikävä kahvin makua kyllä, pitää varmaan ostaa kofeiinitonta versiota.
Alota uudestaan. Mun päivä alkaa 2-3 kofu tabletilla. Kofeiini ihmiset on vähä rasvaisia ja niiden lihakset erottuu kivasti.
Nyt siis ollu 3vk ilman kofeiinia. Ei mitään järisyttäviä muutoksia, kuten en odottanutkaan. Syyt ja oireet minkä takia kofeiinin lopetin ovat hävinneet. Myös vireystilassa pientä paranemista. Vähän on ikävä kahvin makua kyllä, pitää varmaan ostaa kofeiinitonta versiota.
Oliks toi Pirkan sitä murukahvia? Se oli aika omituisen makuinen kun kesällä yhden purkin sitä vedin "vieroituksessa". Nyt en oo kofeiinittomia juonu ollenkaan, vaan vähentäny kokonaiskulutusta.Itse ostin kofeiinitonta pikakahvia. Pirkka ja Lidl. On ihan jees makuisia molemmat. Jos tulee myöhemmin iltapäivällä juotua niin niitä.
Oliks toi Pirkan sitä murukahvia? Se oli aika omituisen makuinen kun kesällä yhden purkin sitä vedin "vieroituksessa". Nyt en oo kofeiinittomia juonu ollenkaan, vaan vähentäny kokonaiskulutusta.
Kofeiini parhautta valkoisena jauhemuodossa.
Ostin kerran 100 grammaa 100 % kofeiinijauhetta ja on muuten hankala annostella. Teelusikallisessa oli joku 3000 mg. Heitin roskii lopulta.
Ostin kerran 100 grammaa 100 % kofeiinijauhetta ja on muuten hankala annostella. Teelusikallisessa oli joku 3000 mg. Heitin roskii lopulta.
Pillerimuodossa lähes ilmaista, miksi pitäisi lähteä leikkimään mg annostuksilla?
Vedät kofeiinitabuja ja intraa lepopäivinäki? Saanko kysyä mikä pointti on rouskutella joka päivä kofeiinitabletteja? Eikö se ole melkosen tyhmää touhua jo toleranssinkin takia?Mä lopetin energiajuomat ja limut ja nykyään vedän treenipäivinä yhteensä 200-300mg kofeiinia tabletteina, ml. intraworkout-litku, ja lepopäivinä yleensä puolet tuosta. Olo on ehkä vähän tasaisempi, mutta eipä elämäni siitä mihinkään mullistunut. En nykyäänkään karta kofeiinijuomia, eli jos jossakin kylässä tmv. kahvia isketään pöytään, niin voin sitä pienen kupin vetää.