Tarpeeks kun on tuota tapsaa pohjilla niin ihan sama vaikka olis raakaa:DJumalauta!
Paistuuko sisältäkin nätisti vai jäikö kylmäks?
Hyvää settiä äijiltä, tässähän tulee nälkä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tarpeeks kun on tuota tapsaa pohjilla niin ihan sama vaikka olis raakaa:DJumalauta!
Paistuuko sisältäkin nätisti vai jäikö kylmäks?
Potarin voileipä (1-2 annosta)
MHK sanoi:Krappekakku
Piti hakea subilta vähän krapulaevästä, mutta ajattelinkin sitten väsätä ihan itse kunnon lihaisan sämpylän. Nälkäisenä kun lähti ostelemaan tarvikkeita niin vähän överiksi taisi mennä, mutta voi veljet kun tuli hyvää!
Potarin voileipä (1-2 annosta)
Tarvikkeet:
- 1 patonki
- 170 g pekonia
- 150 g naudanpaistia
- 200 g Korpelan saunapalvia
- 170 g rosvopaistia
- 180 g katkarapuja
- 4 tomaattia
- 1 kurkku
- 1 paprika
- tuubi majoneesia
- 400 g jauhelihaa + tarvikkeet Anonymityn lihapullareseptistä
Tässä tälläinen perusohje...
Kuulostamatta liikaa kenenkään äidiltä.. muista pestä lihamylly erittäin hyvin :D
Kanan kun käyttää pannulla ja sitten siirtää uuniin hetkeks niin se pysyy kosteana ja sisustakin kypsyy kunnolla.olen syönyt viimeiset 3 kk joka päivä kaupan valmiiksi paistettuja broilerin fileitä, hintaa ja lisäaineita kauhistellen. nimittäin, vihaan kanan paistamista koska se aina palaa ja kuivuu pinnalta, mutta jää sisältä raa´aksi.
Kanan kun käyttää pannulla ja sitten siirtää uuniin hetkeks niin se pysyy kosteana ja sisustakin kypsyy kunnolla.
mutta en usko, että vesi auttaa. Nimim. Kerran keittänyt kanan täysin kuivaksi.Voisin kuvitella, että turhalta lihan kuivumiselta vältytään, jos mikroon laittaa mukaan pienen astian, jossa on vettä.
Näin minäkin teen, jos on enemmän fileitä. Yksi annos mahtuu olemaan kerralla paistinpannullakin, joten olen vaan vääntänyt levyn pienelle, laittanut kannen päälle ja haudutellut kypsäksi, kun pinnat ovat ruskeat. Toimii niinkin ihan hyvin.Broiskun rintafileen (marinoimaton, au naturel) paistaminen lyhykäisyydessään.
Kuumalle pannulle sopivasti öljyä ja voita 50/50.
Pinnat kunnolla ruskeiksi, päälle suolaa, pippuria + muita mausteita.
Uunivuokaan/pellille, 175 astetta 10-15 minuuttia.
Eikä mee kuivaksi.. Harjoittelu tekee mestarin =P