Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä en ole ikinä pahemmin käyttänut porkkanaa missään leivonnaisissa. Sain viime viikolla hyvän porkkanakakun ohjeen ja leivoin viikonloppuna, kun kaveri tuli lastensa kans kylään. Syötiin koko kakku. Oli ihan älyttömän hyvää.
En olisi uskonut, että porkkana kakussa pääraaka-aineena voisi maistua noin hyvältä.
Hotelleissa on usein aamupalalla sellaista "munakasta", joka on hyvin kuohkeaa ja paksuhkoa. Siis ei sellainen lätty kuin pannussa tehty munakas vaan näyttäisi ennemmin uunissa tehdyltä mutta haulla uunimunakas ei löydy moista. Sattuuko kukaan tietämään, että mitä tuo on?
Mä en ole ikinä pahemmin käyttänut porkkanaa missään leivonnaisissa. Sain viime viikolla hyvän porkkanakakun ohjeen ja leivoin viikonloppuna, kun kaveri tuli lastensa kans kylään. Syötiin koko kakku. Oli ihan älyttömän hyvää.
En olisi uskonut, että porkkana kakussa pääraaka-aineena voisi maistua noin hyvältä.
Kiva juttu. :jahas:
Menisköhän mansikkakeitto naimisiin mun kanssa....
Niin, mä vähän niinku vihjailin että reseptiä olisi kiva saada. Kaikki muut meistä varmasti ties jo entuudestaan että porkkanakakku on herkullista.
Uskomattoman hyvää, ja todella keväisen raikasta. Oiva ja elegantti jälkkäri, hyvä tarjoiluvaihtoehto on kaapaista pari kolme palloa kulhoon ja päälle koristeeksi pari basilikan lehteä. Varmasti uppoaa kaikille herkkusuille, suosittelen!