- Ikä
- 36
Pitkästä aikaa kirjoittelen taas. Kävin kokeilemassa Cooperia ja sain tällä kertaa tulokseen 2500 metriä, vaikken vetänyt itseäni edes ihan loppun asti. Olen suhteellisen mielissäni siitä, että kuudessa viikossa kehitystä on tapahtunut huomattavasti, vaikken ole ehtinyt käydä lenkillä niin paljon kuin on ollut tarkoitus. Pohjekipukin on hellittänyt, eikä juokseminen tunnu enää läheskään niin pahalta kuin ennen. Ehkä juuri lepopäivät ovat auttaneet kehityksessäni. Tällä hetkellä suurin ongelma on kylmät ilmat, sillä en ole vielä keksinyt täydellistä lenkkivarustusta.
Realistina en usko saavuttavani 3000 metriä ennen helmikuun alkua, mutta yritys on tietenkin kova. Käytännössä kuitenkin aikaa on seuraaviin LJK-testeihin, eli vajaa 15 kuukautta. Siinä ajassa saan kunnon kaikilta osa-alueilta varmasti vaadittavaan kuntoon.
Nyt kuitenkin laiskottelu jää sikseen. Olen laatinut tarkan viikko-ohjelman, joka sisältää kaksi käyntiä puntilla, neljä eri pituista ja tempoista juoksua, sekä puolentoista tunnin uinnin.
Nyt tuli niin miehinen olo, että pakko laittaa David.
...Ja sitten lenkille.
Realistina en usko saavuttavani 3000 metriä ennen helmikuun alkua, mutta yritys on tietenkin kova. Käytännössä kuitenkin aikaa on seuraaviin LJK-testeihin, eli vajaa 15 kuukautta. Siinä ajassa saan kunnon kaikilta osa-alueilta varmasti vaadittavaan kuntoon.
Nyt kuitenkin laiskottelu jää sikseen. Olen laatinut tarkan viikko-ohjelman, joka sisältää kaksi käyntiä puntilla, neljä eri pituista ja tempoista juoksua, sekä puolentoista tunnin uinnin.
Nyt tuli niin miehinen olo, että pakko laittaa David.
...Ja sitten lenkille.