Kokemuksia salille palaamisesta !!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terve!

Viirus pääsi yllättään tosiaan tossa viikko sitten ja kuumetta ollaan tässä kärsitty ym, ottaa päähän todella pahasti juurikin salin kannalta koska sinne ei ole asiaa nyt vähä yli viikkoon ollut :( joten kysyisinkin että onko samanlaisia kokemuksia teillä ja pitäiskö salilta olla jonki aikaa silti pois kun on parantunu jostain terveydellisistä syistä ym?? KIITOS jos jaksatte perehtyä mitenkään :dance:

Kuumeen jälkeen 1-2 täysin kuumeetonta päivää ennenkuin salille.

Tää on aika hyvä ohje. Jos kuumetta on tyyliin viikko, silloin kannattaa pitää se 3-4 päivääkin.

Mutta joku normi räkätauti parin päivän kuumeilulla niin tuo 1-2 kuumeetonta päivää on hyvä. Sitten vaan olon ja jaksamisen mukaan startit. Mitä kovempi tauti, sen kevyempi aloitus on hyvästä.

Mulla oli just loppuviikosta sellainen kiva kuume-ripuli-paska kombo. Yhden kuumeettoman päivän pidin ja sit maanantaina salille venäläistä penkkiohjelmaa jauhamaan. Tänään oli eka kyykky taudin jälkeen ja enkat paukku :)

Oli tuossa su-ti pientä kuumeilua (mulle ei kuume silleen nouse) ja menin sit tänään salille (tyhmä minä). Nostelin ehkä 60% normi treenipainoista ja paskan olon kanssa takas kotiin. :( Jos vaikka odottelisi täyttä tervehtymistä rauhassa...

Ota ihmeessä rauhallisesti, jottet joudu oppimaan asiaa kantapään kautta. Pahimmassa tapauksessa voit saada jopa sydänlihastulehduksen tai muuta vakavaa. Kyllä se kunto siitä palautuu, kunhan jaksaa rauhassa tervehtyä! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Itselläni oli vähän yli viikon koko ajan kuumetta yli 39 astetta, ruokaa ei tullut syötyä yhtään ja paino tippui 7 kiloa. Tervehtymisen jälkeen kaikki treenipainot tippuivat rajusti(penkissä jopa 7,5 kiloa). Siitä se motivaatiokin kärsi… Varaudu samaan:D

10v päästä et muista koko asiaa. Katot vain vähän pidemmällä tähtäimellä, pysyy stressitasot kunnossa ja keho/mieli palautuu paremmin :)

Edit. Tuostakin suurin osa on nestettä, tulee takasin heti kun menet salille.

Edit 2. Voimat ei kyllä lähde viikossa mihinkään. Kuumeen jälkeen saattaa olla kroppa aika kuivana, niin tuntuu varmaan nihkeältä.

10v päästä et muista koko asiaa. Katot vain vähän pidemmällä tähtäimellä, pysyy stressitasot kunnossa ja keho/mieli palautuu paremmin :)

Edit. Tuostakin suurin osa on nestettä, tulee takasin heti kun menet salille.

Edit 2. Voimat ei kyllä lähde viikossa mihinkään. Kuumeen jälkeen saattaa olla kroppa aika kuivana, niin tuntuu varmaan nihkeältä.

sitä määki mietiskelin että saa noi kilot varmaa takas aika nopeesti ku salille palaa :)

No kyllä viikossakin voimat häviää, riippuen taudista ja henkilökohtaistakin on. Itse olin syksyllä 3-viikkoa putkeen(josta 2-viikkoa oli helvetillistä) rajussa infektiossa (keuhkokuume, n.40 astetta kuumetta). Paino tippui 10kiloa, ja sen takaisin saamiseen meni pari kuukautta. Myös voimien palauttelu kesti reilut 2kk.

Enkä nyt tarkoita että mikään pieni kuumeilu välttämättä viikossa pahempaa tekee, mutta rajumpi tulehdus&kuume, niin aivan varmasti pääsee aika hyvin voimistaan.

No kyllä viikossakin voimat häviää, riippuen taudista ja henkilökohtaistakin on. Itse olin syksyllä 3-viikkoa putkeen(josta 2-viikkoa oli helvetillistä) rajussa infektiossa (keuhkokuume, n.40 astetta kuumetta). Paino tippui 10kiloa, ja sen takaisin saamiseen meni pari kuukautta. Myös voimien palauttelu kesti reilut 2kk.

Enkä nyt tarkoita että mikään pieni kuumeilu välttämättä viikossa pahempaa tekee, mutta rajumpi tulehdus&kuume, niin aivan varmasti pääsee aika hyvin voimistaan.

joo kyllä noi taudit syö miestä varmaa aika hyvi mutta veikkaan kans että menee noi voimat aika henkilökohtaisesti. Ittellä kans alkuviikosta oli semmosta lähemmäs 40 astetta kuumetta ja sen kyllä tunsi :D

Ei tuo paino ainakaan ole tullut takaisin, mikä ei haittaakkaan ku vyötäröstä se on lähtenyt ja oli muutenkin tarkoitus aloittaa pieni kiinteytys ennen kesää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom