Kokemuksia PS2 verkkopelaamisesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make998
  • Aloitettu Aloitettu
Eli olisin hommaamassa kohta puoliin tota ps2 verkkotsydeemiä.Kiinnostais tietää onko sen asennus hankalaa,mitä laite maksaa ja minkälaisia pelikokemuksia on ollut.Kiinnostais kovasti toi uus battlefield 2,onko hommaamisen arvoinen?kiitos vastauksista!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tossa vähän vanhaa thriidiä aiheesta > http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=22607

Taitaa olla nuo PS2-verkkoadapterit olla aika kortilla tänä päivänä, onnea etsintään. Syynä siihen on se, että noissa uusissa PSTwo (slim-malli) on verkkoadapteri valmiiksi sisäänrakennettuna, eikä vanhanmallisia paljoa enää valmisteta.

Vanhanmallisen adapterin asennus helppoa, adapteriboxi kahdella ruuvilla pleikkarin taakse kiinni, rekisteröityminen/profiilin luonti Sonyn CentralStationiin erillisen cd:n ja adapterin mukana tulleen salasanan/koodin ja nettipiuhan välityksellä > Pelaamaan.

Pelikokemukset on ihan positiivisia, noin kymmentä peliä olen verkossa pelaillut. BF2 Modern Combat ei kyllä ole mikään uusi peli (jos sitä tarkoitat), mutta oli ihan hyvä kokemus.. (ei lagannut ja frameratet pysyi pahimmissakin pommituksissa todella hyvinä ja sulavina).

Hyvä homma,mulla on toi slim malli,eli mitäs siihen pitäs ostaa?

Ei pidä ostaa enää mitään. Homma menee niin, että nettipiuha kiinni pleikkariin. Mene asetuksista onlineen ja CentralStationiin, rekisteröidy siellä ja saat parissa viikossa postissa PIN-koodin jota tarvitset... vähän vaikea selittää kun siitä itsellä niin pitkä aika, että muisti pätkii. Lueppa tuolta huolella miten homma menee > http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=23906 Muutenkin tuolta forumilta kannattaa tsekkailla infoa kaikkea PS2 liittyvästä.

miten ps kakkosella voi pelata nettipeliä. voiko sitä pelata jos on kotona netti koneessa?

Joo,toi oli yllättävän yksinkertaista.Eli pitää rekisteröityä tonne Central Stationiin,sit hommata nettipiuha,odotella pari viikkoa kun tulee tunnukset ja ja verkkoyhteyslevy.Asennus oli yksinkertaista kun mulla oli toi ulkoinen modeemi,ei muuta ku piuhat kiinni ja seurasin asennuslevyn ohjeita.Itse pelaamisesta sen verran että toimi yllättävän hyvin,ei ole juuri mitään häikkää ollut eikä pätkimistä.Mulla ei ole kuin Battlefield 2 jota voi netissä pelata.Pistetääs samaan threadiin kyselyä että mitäs muita nettipelejä PS2:selle on?Pelaileeko muut tota BF2 netissä?Mä pelailen nimimerkillä MightyMake joten laittakaa jos haluatte nimimerkkinne niin voi pelailla jotain..
Shamrockilla on tossa viestissään hyvät ohjeet.niitä seurailemalla ja tota toista ketjua lukemalla homma onnistui.Ärsyttää vaan ku oon niin surkea tossa pelissä,turpaan tulee koko ajan..no harjoitus tekee mestarin.

Suositut

Back
Ylös Bottom