- Liittynyt
- 28.7.2007
- Viestejä
- 6 279
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä varmaksi, mutta uskoisin olevan sen ominaisuuden poisto, että laatikko ei tiputa vaihteita pienemmälle kun polkee kaasun pohjaan. Läpi siis sen "pykälän" minkä tuntee kun painaa aivan pohjaan. Omassa F22 ainakin tuollainen.
Tietämättömyyteni ja mielenkiinnon johdosta kyselen, olen jotenkin kuvitellut että kickdown kynnyksellä ei ole kaasu 100% vaan kaikki voima on käytössä vasta kickdown pohjassa ja optimaalinen vaihde lyödään tuossa vaiheessa pesään parhaimman kiihtyvyyden takaamiseksi.
330xda:lla testejä;
80-120 km/h testit tein niin että vakkarilla 79 km/h ja siitä polkasu. Mitattu OBD:n kautta bluetoothilla puhelimen Car Scanner softalla.
3. vaihteella 80 - 120: 3,55 s
4. vaihteella 80 - 120: 3,85 s
Pidän todella kovina aikoina.
Hyvin vähän tulee täysiä tehoja otettua. Pelkään tuota 740 Nm että on varsin kuluttavaa vaihteistolle..Muut ohjelmointifirmat tarjoaa about 620 Nm. Vakio 520 Nm.
En muista oliko sulla jo xHP, mutta se kannattaa laitattaa ehdottomasti myös. Lukitsee vaihteet lujempaa ym..
Stage 3 on sisässä. Toimii todella hienosti vaihteisto. Nuo testit ensimmäinen on ajettu S moodilla mikä heitti 3:n sisään ja sillä mentiin tuo 80 - 120. 4. vaihteen testin ajoin manuaalisesti pistämällä nelosen sisään.
Hyvää laatua taas vaihteeks.
Autosta hävis tehot ni ei muuta ku Laakkoselle. Tuomio = autolla ei saa ajaa. Ilmeisesti kaiken mukava egr venttiili meni rikki tms muuta mukavaa. Vakuutuksen piikkiin sain viikoksi jonku 1.6 litrasen subarun citymaasturin. Ikävä tuli 315 hevosvoimaa..
Saas nähä mitä alkuviikosta paljastuu tuosta omasta kulkineesta. Toivottavasti menee bps takuuseen.
Ilmeisesti meni ihan fyysisesti rikki, eikä saa ajaa ettei palat koskettele muita liikkuvia osia. Tai sitten tietokone herjaa että on rikki... Iteltä on poistettu onneks ohjelmalla ym..