- Liittynyt
- 13.9.2013
- Viestejä
- 385
Onko toisen sukupolven diesel X5:sessa sama Getragin 2260 turbo kuin E60:sessä? Pikkuriku?
Ugh, en uskalla kyllä varmaksi sanoa.. olikos e60 m57n2 mjoottori jo? Luntaas piruuttaan harisen sivuilta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko toisen sukupolven diesel X5:sessa sama Getragin 2260 turbo kuin E60:sessä? Pikkuriku?
... Eli onko näissäkin valtavia luotettavuus ongelmia kuten esim E60/E61 530d malleissa? ...
Mitäs ongelmia tossa on? Just tossa 530d farkussa, kun olen sitä vähän sillä silmällä katellut seuraavaksi autoksi?
Enpä ole itse omistanut mutta ilmeisesti ohjaustehostin ja katon moottori ollut tyypillisiä vikakohteita, 2007 tais tulla facelift jossa vähemmän vikoja niin kuin taitaa kaikkien bemarin mallien kanssa olla..Kysytääs täällä asiantuntijoilta että iskenkö käteni paskaan jos ostan BMW Z4 vm 2003-2008? Eli onko näissäkin valtavia luotettavuus ongelmia kuten esim E60/E61 530d malleissa? Pirun hienon näköinen auto ja miellyttää silmää kovasti. Ja onhan avo aina avo
Tossa nyt mitä ekana tuli mieleen:
http://www.pakkotoisto.com/moto-ja-tekniikka/33652-kokemuksia-bmw-sta-100/#post4094494
Z4:sta on kyllä haukuttukin, mutta eiköhän tommosen uskaltane karvalakkina ostaa bensakoneella ja manuaaliaskilla. Kannattaa pitää kukkarossa kyllä rahaa aina muutama touhutonni.
Onneksi mä vaihdoin BMW:n suht aikaisin Fordiin, niin ei siitä ehtinyt mennä kuin automaattivaihteisto joka tuli maksamaan 950e. Fordikin on iso vapari bensamoottori V6 pomminvarmalla manuaalina. Ai niin mutta vaihdatinhan siihen juuri moottorin koska kampiakselin laakeri hajosi... -3000e... Ja enhän mä BMW:tä edes vaihtanut, kun se meni lunastukseen...
Tuntuu olevan ihan sama minkä auton ostaa niin on pidettävä muutamaa tonnia korjausrahaa bufferina. Joten seuraava auto tulee olemaan joku joka kuluttaa ehkä aavistuksen vähemmän, mutta miellyttää silmää ja tuntuu hyvältä.
Onneksi mä vaihdoin BMW:n suht aikaisin Fordiin, niin ei siitä ehtinyt mennä kuin automaattivaihteisto joka tuli maksamaan 950e. Fordikin on iso vapari bensamoottori V6 pomminvarmalla manuaalina. Ai niin mutta vaihdatinhan siihen juuri moottorin koska kampiakselin laakeri hajosi... -3000e... Ja enhän mä BMW:tä edes vaihtanut, kun se meni lunastukseen...
Tuntuu olevan ihan sama minkä auton ostaa niin on pidettävä muutamaa tonnia korjausrahaa bufferina. Joten seuraava auto tulee olemaan joku joka kuluttaa ehkä aavistuksen vähemmän, mutta miellyttää silmää ja tuntuu hyvältä.
Viimeinen kappale sisältää ristiriitaisuuksia, mikäli ymmärsin oikein, että haluaisit säästää autoilun kustannuksissa. Jos näin on, niin ehdottomasti kannattaisi katsella vanhempia ysäri loppu - millenium alku autoja. Noin litran isompi kulutus, mutta autojen kestävyys parempaa ja osatkin halvempia (+helppo korjata itse). Toki jos ego ei kestä, niin uudehkollahan se on ajettava..
Kampiakselin laakeri hajalla -> moottori vaihtoon ja maksoit paljonko? 50% kok. hinnasta? Ne kyllä vaihtuu ihan öljypohjan irroittamalla motti paikallaan.