Kokemuksia BMW:stä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tämä perustuu nyt muistii ei faktaa,mutta sellanen muisti kuva et eikös noissa uudemmissa ollu pikkusen riittosampi ahdin. Ja muuttuva siipisiä?

Kysytääs täällä asiantuntijoilta että iskenkö käteni paskaan jos ostan BMW Z4 vm 2003-2008? Eli onko näissäkin valtavia luotettavuus ongelmia kuten esim E60/E61 530d malleissa? Pirun hienon näköinen auto ja miellyttää silmää kovasti. Ja onhan avo aina avo :)

Kysytääs täällä asiantuntijoilta että iskenkö käteni paskaan jos ostan BMW Z4 vm 2003-2008? Eli onko näissäkin valtavia luotettavuus ongelmia kuten esim E60/E61 530d malleissa? Pirun hienon näköinen auto ja miellyttää silmää kovasti. Ja onhan avo aina avo :)
Enpä ole itse omistanut mutta ilmeisesti ohjaustehostin ja katon moottori ollut tyypillisiä vikakohteita, 2007 tais tulla facelift jossa vähemmän vikoja niin kuin taitaa kaikkien bemarin mallien kanssa olla..

Tossa nyt mitä ekana tuli mieleen:

http://www.pakkotoisto.com/moto-ja-tekniikka/33652-kokemuksia-bmw-sta-100/#post4094494

Z4:sta on kyllä haukuttukin, mutta eiköhän tommosen uskaltane karvalakkina ostaa bensakoneella ja manuaaliaskilla. Kannattaa pitää kukkarossa kyllä rahaa aina muutama touhutonni.

Onneksi mä vaihdoin BMW:n suht aikaisin Fordiin, niin ei siitä ehtinyt mennä kuin automaattivaihteisto joka tuli maksamaan 950e. Fordikin on iso vapari bensamoottori V6 pomminvarmalla manuaalina. Ai niin mutta vaihdatinhan siihen juuri moottorin koska kampiakselin laakeri hajosi... -3000e... Ja enhän mä BMW:tä edes vaihtanut, kun se meni lunastukseen...

Tuntuu olevan ihan sama minkä auton ostaa niin on pidettävä muutamaa tonnia korjausrahaa bufferina. Joten seuraava auto tulee olemaan joku joka kuluttaa ehkä aavistuksen vähemmän, mutta miellyttää silmää ja tuntuu hyvältä.

Meneekö 1-sarjalaiseen lastenrattaat konttiin?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onneksi mä vaihdoin BMW:n suht aikaisin Fordiin, niin ei siitä ehtinyt mennä kuin automaattivaihteisto joka tuli maksamaan 950e. Fordikin on iso vapari bensamoottori V6 pomminvarmalla manuaalina. Ai niin mutta vaihdatinhan siihen juuri moottorin koska kampiakselin laakeri hajosi... -3000e... Ja enhän mä BMW:tä edes vaihtanut, kun se meni lunastukseen...

Tuntuu olevan ihan sama minkä auton ostaa niin on pidettävä muutamaa tonnia korjausrahaa bufferina. Joten seuraava auto tulee olemaan joku joka kuluttaa ehkä aavistuksen vähemmän, mutta miellyttää silmää ja tuntuu hyvältä.

Viimeinen kappale sisältää ristiriitaisuuksia, mikäli ymmärsin oikein, että haluaisit säästää autoilun kustannuksissa. Jos näin on, niin ehdottomasti kannattaisi katsella vanhempia ysäri loppu - millenium alku autoja. Noin litran isompi kulutus, mutta autojen kestävyys parempaa ja osatkin halvempia (+helppo korjata itse). Toki jos ego ei kestä, niin uudehkollahan se on ajettava..

Kampiakselin laakeri hajalla -> moottori vaihtoon ja maksoit paljonko? 50% kok. hinnasta? Ne kyllä vaihtuu ihan öljypohjan irroittamalla motti paikallaan.

- - - Updated - - -

Viimeinen kappale sisältää ristiriitaisuuksia, mikäli ymmärsin oikein, että haluaisit säästää autoilun kustannuksissa. Jos näin on, niin ehdottomasta kannattaisi katsella vanhempia ysäri loppu - millenium alku autoja. Noin litran isompi kulutus, mutta autojen kestävyys parempaa ja osatkin halvempia (+helppo korjata itse). Toki jos ego ei kestä, niin uudehkollahan se on ajettava..

Kampiakselin laakeri hajalla -> moottori vaihtoon ja maksoit paljonko? 50% kok. hinnasta? Ne kyllä vaihtuu ihan öljypohjan irroittamalla motti paikallaan.

Viimeinen kappale sisältää ristiriitaisuuksia, mikäli ymmärsin oikein, että haluaisit säästää autoilun kustannuksissa. Jos näin on, niin ehdottomasti kannattaisi katsella vanhempia ysäri loppu - millenium alku autoja. Noin litran isompi kulutus, mutta autojen kestävyys parempaa ja osatkin halvempia (+helppo korjata itse). Toki jos ego ei kestä, niin uudehkollahan se on ajettava..

Mä voin myydä sen moottorin sulle 1000e ni voit vaihtaa sen laakerin ja myydä eteenpäin! :D Toisinsanoen se oli kyllä entinen alakerraltaan!

Autoihin palaa aina rahaa, mutta jos yrittäis välttyä noilta vaihteiston ja moottorin rikoilta tulevaisuudessa... Aikasemmassa e46 330dA:sahan meni turbiini joka oli sen 950e. Ei tunnu enää niin isolta summalta loppujen lopuksi. Kaikkea pientä tuli itse siihen tehtyä, kampuran/nokan asentotunnistimen ja suuttimien vaihtoa ym..

Mun v6 fordista hajos kans kampiakselin laakeri ja meni koko alakerta paskaksi / kone vaihtoon.

Onko noissa BMW:n 2005-2010 bensavehkeissä jotain malleja mitä kannattaa vältellä?

Lavalle vaan. Lavalla on hyvä olla.

rqq20YL.webp

Erikoisen näköset vanteet! :wtf:

Audi A6 2.0T/TFSI vs. BMW 520iA Touring
Audi A6 3.0 TDI vs. BMW 530D Touring

VS.

Audi A4 2.0T/TFSI vs. BMW 320iA Touring
Audi A4 3.0 TDI vs. BMW 330D Touring

Vuosmallit jotain 2006-2010 väliltä. Audit Quattrona tietenkin. Hauku kehu, kiitos.

Zone-sarja -42%
Alla a6 3.0tdi quattrona ja vaihdan heti takaisin bemariin kun saan tuon myytyä. Ei vain maistu... Jotain puuttuu mihin bemareissa ehti tottua. Onneksi vaimon bemulla voi välillä käydä fiilistemässä :D

Onhan ne vähän tylsiä verrattuna saman hintaluokan bemareihin, mutta quattro kiihottaisi. Millasiahan noi bensavehkeet on Audilla...

Yllättävän negatiivisia kommentteja bemareista kun lueskelin vähän taaksepäin. Itsellä kaksi bemaria, eikä juuri pahaa sanottavaa löydy. Toinen on vuoden -92 325, jolla olen ajellut pian 10 vuotta ja toinen -07 335, jonka ostin alkuvuonna. Ihan huippu vehkeitä molemmat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom