Sen enempiä ottamatta kantaa puolesta tai vastaan niin voi todeta, että tuollaiset n. 14 vuotiaat autot alkavat olemaan kaikki yksillöitä. Yksilöitä siinä mielessä, että on pitkälti juuri siitä yksilöstä ja sen pidosta kiinni minkälaiset "kyydit" se tarjoaa. Joku on pitänyt autoa kuin kukkaa kämmenellä ja auto on vielä tuon ikäisenäkin "kuin uusi", kun taas toista yksilöä on polkenut kaikki kylän bensalenkkarit kilpaa vuorotellen ja yhtäaikaa.Mäki olin bemarikuski yhden viikon ajan! Suomessa laina-autona automaatti 530d vm.-00. Oli kyllä ehdottomasti ajajan auto; ei meinaan suorallakaan pysynyt "linjassa" ilman ratin vääntelyä. Auton omistaa n. 20 bemaria omistanut tyyppi, joka sanoi ettei mitään tiedossa olevaa vikaa ole. Kuriositeettina mainittakoot että harrastepeliinsä (tietyti BMW...) oli hieman lisännyt löylyä konepellin alle, sanoi että +600hp pitäis nyt löytyä, joten jotain autoista kai tietääkin..
Edit: puhuin siis autosta.
EditII: kyllä nämä bemarit mitä itse olen enimmäkseen ajanut ovat herkkiä urille. Toisaalta itse olen ajanut bemareita joissa renkaat ovat perus avensista pikkasen isomma ja leveämmät. En tiedä lähtiskö avensis urissa vetelemään jos sinne laittaa isompaa nakkia alle. Kaverin ykkössarjalainen 195 leveille renkailla ei kyllä ollut kummoinen uraohjus.