- Ikä
- 47
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huppe taisi jo vaihtaa Bemun Kiinaritsaan joten ei kosketa enää ;)
Tuo IBS-kaapeli on mahtava toimiessaan, mutta rikkinäisenä tekee mitä ihmeellisimpiä asioita :D
Huh huh mikä viikonloppu. Jäätävän autokuumeen alaisena bongasin netistä vm 09 bmw 320xdA kaikilla herkuilla mitä vaan olla ja osaa. Soitto ja tarjos volkkarista hyvät vaihtorahat -> nokka Kuopiosta kohti Oulua!
Paikan päällä renkaan potkiminen, koeajo, huikee fiilis. Koeajon jälkeen nousen pois kyydistä ja nään helmassa pienen naarmun. Kumarrun ja voi vittu. Helma näyttää 40cm matkalta siltä kun ois tahallaan kivetyksille ajettu.
Tulipahan sitten turhaan ajettua 580km. Kysyin myyjältä "onko kori priimassa kunnossa?" "joo on kyllä". Paikan päällä sitten vaan totes "joo, tosiaan en muistanukkaa.."
TÄNKS!
Itsellä ollut pari vuotta tuollainen e39 523. Varmaan reilu 60tkm olen sillä ajanut ja ainakin tähän mennessä paras auto mitä olen omistanut. Onhan tuo vanha, mutta siltikin siinä on paremmat kyydit kuin suurimmassa osassa paljon uudempia autoja. Onhan tuo myös tosi hiljainen. Vikoja on ollut vähän. Tässä mallissa ei pitäisi mitään tyyppivikoja paljon enää olla kun otin vähän selvää ennen kuin tuon laitoin. Vakuutusmaksut tuossa on kylllä melko kalliit. Vaikea valita seuraava autoa kun kaikki tuntuu niin leluita tuon jälkeen :D
Viis vuotta ilman bemaria takana ja nyt alkaa riittämään ajaminen tuolla ritsalla. Kiikarissa BMW E46 330i facelift versio eli onko kellään kokemuksia ko. autosta Mitä tulee ottaa huomioon ostettaessa?
Hieman bensankulutus hirvittää, mutta kilometrejä ei tule vuodessa millään yli kymmentätuhatta, joten diesel ei varmaan kannattaiskaan mulla.